Cap. 1

501 11 1
                                    

Hei , sunt o fată îndrăsneață şi am 19 ani ! Sunt brunetă şi cu ochii albaştri , şi să nu uit mă numesc Deby ! Azi este prima mea zi la facultate ! După cum văd prima oră am desen ! Sper să fie profesoară ! Colega mea de cameră e chiar cea mai bună prietenă a mea ! O chiamă Sophia şi este cu un an mai mare ca mine ! O iubesc ! Ea are părul brunet şi drept , culoare ochiilor este verde !
*Mergând pe aleea facultăți zăresc un băiat înalt , brunet cu ochii albaştri bine făcut la costum , pare a fi student ! *
- Sophia , îl vezi şi tu pe acel băiat chipeş? spun eu zâmbind .
- Hop , cineva s-a cam îndrăgostit ! spuse ea chicotind .
- Termină ! zic eu puțin nervoasă !
* Acel băiat se apropie de noi şi ne face ochii dulci ! *
- Hei , ce faceți fetelor ? spuse el făcândune cu ochiul .
- Bine , ne plimbam pe aici ! spun eu roşind uşor .
- Eu mă numesc Christian , încântat !
- Eu mă numesc Deby ! La fel de încântată !
- Iar eu mă numesc Sophia ! spune ea chicotind !
* Începe ora de desen , intră în clasă un băiat înalt , bine făcut , cu ochii căprui şi păr şaten ! *
- Bună dimineața , în acest an vom face împreună desen ! Şi să nu uit mă numesc David Smith .
- Bună dimineața! spunem noi prezentândune pe rând !
* Mă uit atentă la Sophia , îl privea atent pe profu' de desen . Avea în privire aceea scânteie ! *
- Ei bine , cineva s-a îndrăgostit ! îi şoptesc eu .
- Da cu siguranță , aceea eşti tu ! spune pe un ton răspicat !
*După ora de desen vine ora de sport , bineînțeles că eu îmi uitasem echipamentul acasă . În sala de sport intră Christian .*
- Eu mă numesc Christian Tarr şi sunt profesorul vostru de sport , o să vă placă acest an ! spune el holbânduse la mine mai tot timpul .
......Va urma !...

ÎMI CER SCUZE PENTRU GREŞELILE DE ORTOGRAFIE , DAR MĂ GRĂBESC ! ❤❤❤❤

Profu' de sport Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum