- Nuuuu!
Ma trezesc tipad. Lacrimile imi curg suroaie. Thandruil se trezeste speriat si vine mai aproape de mine.
- Ce s-a intamplat?
- Am visat...am visat... Cum l-am omorat pe Elenwe, cum tata te-a omorat pe tine, cum tot se distrugea in jurul meu!
Thandruil ma ia in bratele lui si incearca sa ma calmeze.
- E doar un vis, iubito. Falanwel nu a murit din cauza ta, tatal tau nu m-a omorat, si cu siguranta nu sunt mort.
- Stiu, Than. Dar...imi este frica. Daca tot ce am visat o sa se intample.
Than se incrunta dintr-o data si apoi priviste peste umarul meu. Intorc si eu privirea.
- De ce nu scot copii nici un sunet?
Inima incepe sa imi bata rapid. Ma ridic din pat. Nu sunt in patuturile lor.
- Than...unde sunt Sauron si Horomne?
- Cum adica unde sunt?
- Da alarma.
Din dulap scot un pumnal si ies din dormitor. Intru in camera alaturata sa vad daca sunt la doica.
- Elaine, sunt Sauron si Horomne la tine?
- Nu doamna.
- Unde sunt?tip disperata.
Ies din camera si scanez interiorul palatului. La ultimul etaj vad o umbra. Urc pe balustrada si imi iau zborul. Cu cat ma apropii mai mult, cu atat aud mai clar plansetele. Aterizez si vad silueta. Are aripi, dar mai mici. Aripile imi iau foc.
- Da-mi fii inapoi.
- De ce as face asta?raspunde o voce de barbat.
- Nu stii cu cine te pui.
Strainul intinde mana si din perete iese un patut. Ii pune pe Sauron si pe Horomne acolo si dupa se intoarce. Raman uimita.
- Elenwe? Dar tu...
- Sunt mort? Nu. Mama m-a exilat din cauza ca chefuiam incontinuu. Dar apoi a fost ucisa si ai venit tu sa ii iei pe ardeni.
Alerg spre el si il iau in brate.
- Elenwe, imi pare atat de rau.
- Pentru ce?
- Te-am visat. Imi spuneai cum ma admirai cand erai mic. Dar nu te-am ascultat si ti-am taiat capul.
Elenwe se incrunta, dar dupa aceea zambeste si ma ia in brate.
- Mi-a fost dor de tine Mary.
- Si mie de tine Elenwe.
Aud soldatii cum urca scarile, vrad sa il aresteze pe Elenwe. Nu o ii las.
- Nu va apropiati! Cine il raneste pe fratele meu o sa regrete!
In fata soldatilor apare Thandruil cu o sabie in mana.
- Lasa-ne copiii in pace, Elenwe!tipa Than catre el.
- Usor mosule, nu o sa-i ranesc!
Ma intorc spre fratele meu si marai la el.
- Nu ti-as sugera sa te iei de el. E tatal fiilor mei.
- Scuze, Mary.
Horomne incepe sa planga. Il iau in brate si il calmez.
-Elaine!strig dupa fata.
O vad cu urca scarile rapid si ajunge in fata mea.
- Da.
- Du-l pe Horomne de aici. Lasa-l pe Sauron cu mine,i-am spus fetei si am dat semn din mana.
- Cum porunciti,regina Marylon,a spus si mi-a luat fiul in brate indreptandu-se spre scarile principale.
M-am uitat la Sauron cu o oarecare admiratie. Nu fac diferente intre copiii mei, dar mereu am vazut acea sclipire demonica in ochii lui. Nu demonica in sensul rau. Am vazut dreptate si putere, ceea ce tatalui meu nu i-a fost dat sa aiba. Sauron va stapani tronul dupa ce eu voi fii moarta, la fel si Thandruil. Insa, voi avea grija ca Horomne sa il tina in frau. Nu stiu,dar intotdeauna m-am gandit ca Sauron va fii cel agitat, iar Horomne il va calma de fiecare data.
Horomne va fii cel responsabil, dar sper ca Sauron o sa il mosteneasca pe tatal lui mai mult decat pe mine. Eu eram mult prea nebuna, iar eu pe tron ar insemna uciderea Pamantului de Mijloc.
- Te gandesti la copiii tai?ma intreba Elenwe si isi desfacu aripile uriase. Acum observ ca aripile lui mici se maresc de la secunda la secunda.
- Ma gandesc la Horomne, care cel mai probabil va semana cu Than. Apropo,unde este Than?
- A plecat acum zece minute,cat tu inca visai la nemurirea sufletului. Stii ca ma uit la tine de o gramada de timp?Stii, Meleksima te asteapta mereu la palatul meu daca aveti nevoie sa vorbiti. De cand am lasat-o insarcinata, mananca absolut tot ce prinde, glumi el,iar atmosefera se destinse.
- Sotia ta este o adevarata figura, Elenwe. M-am intalnit pe drumul meu spre Moria cu ea acum ceva timp si mi-a spus ca seman cu viitoarea ei fetita. Adica ca fetita ei seamana cu mine. A visat, spunea ea.- E nebuna, spuse Elenwe. E nebuna de legat. De ce Dumnezeu Atotputernic m-am insurat cu ea?
- Nu stiu, poate pentru ca este cea mai frumoasa si cea mai desteapta fata din regatul tau?
- Stii, probabil ar vrea sa te vada acum, spus el si imi intinse mana, in semn ca ar dori sa merg cu el.
- Si cu Sauron ce fac?
- Ia-l cu tine. Va trebui sa vad acum trebuie crescut un copil. Ii va trebui pentru Dilurba.
- Stai, voi stiati ca e fata?
- Thandruil a prezis.
- Mi-ati ascuns?am intrebat si l-am impins in gluma.
- Eh,Mary,unele lucruri trebuie sa ramana ascunse. Acum, haide. Pana nu vede Thandruil ca lipsim.
Mi-am desfacut aripile pregatita de un zbor lung spre Mordor. Era tarziu in noapte, iar eu eram total obosita. Copiii imi rapisera cea mai mare a timpului, iar pentru o fata de douazeci de ani este cumplit de greu sa se descurce cu un sot gelos si doi copii la fel de nebuni ca ea. Bine, Horomne este normal.
Inainte sa imi termin gandurile, am putut sa intrevad printre zorii zilei ceea ce numeam eu acasa. Crenurile inalte, usile de marmura si stralucirea palatului meu imi vor trezi mereu sentimentul copilariei in inima. Pana la urma urmei, sunt un copil care are copii. Era destul de ciudata situatia, insa aveam de vorbit multe cu cumnata mea. Imediat ce mi-am indreptat ochii spre poarta gradinii uriase ce imprejmuia palatul,am putut sa imi vad cumnata nebuna facandu-ne cu mana. Se pare ca nu se abtinea sa se plimbe chiar daca are burta la gura si trebuie sa isi tina abdomenul umflat de fiecare data cand merge.
- Meleksima, intra in palat! Tu esti constienta ca vei naste din moment in moment?am certat-o eu si am imbratisat-o stans.
- Deci,m-am convins, semeni cu fratele tau extrem de mult, Mary,spuse ea si isi dadu parul saten pe spate. Ochii verzi ii staluceau in lumina primelor raze de soare, iar reflexiile blonde ii ieseau si mai mult in evident.
- Esti bine, scumpo, intreba Elenwe si o lua in brate.
- Nu o sa mor de la o sarcina, calmeaza-te. Fata ta da din picioare ca nebuna,spuse ea si isi mangaie burtica.
- Din doi nebuni, nu va asteptati sa iasa o fata prea normala.Sa asculte toata populatia Mordorului,am spus ridicandu-mi vocea,iar acum stiam ca fiecare om din Mordor asculta.
Eu sunt Marylon! Poruncesc!Pentru botezul nepoatei mele, printesa Dilurba se aloca doua sute de mii de galbeni,doua sute de mii de arginti si bijuterii in suma de zece mii de galbeni. Toti cetatenii cu intentii bune sunt invitati. Puteti sa va intoarceti la casele voastre.
- Multumim,Mary. Ne-ai facut foarte fericiti,spuse fratele meu si isi dadu parul saten pe spate.
- Haideti in fosta mea camera. De fapt, vreau doar sa vorbesc cu Meleksima.
Am urcat in camerele ei si am inchis usile in urma noastra. M-am asezat jos si i-am facut si ei semn sa se aseze dupa cum era randuiala nostra. Singurul in fata caruia imi plec capul este Thandruil, dar nici lui in totalitate. Doar sunt fata lui Sauron, regele intonericului, nu vreo elfa spălacita.
- Povesteste-mi spuse ei. Despre cum e sa ai copii.
- De fapt, nici eu nu sunt foarte buna la cresterea copiilor mei. Imi strig fiul cel mic Hormonel. Tu esti cpnstienta cum il va afecta asta?
- Cred ca este destul de rau pentru el.Eu zic sa ramai la Horomne.- Esti nebuna, ma jur. Tu iti numesti fata Dilurba, nu-i asa?
-Da, asa se numea si sora mea decedata. Nu am apucat deloc sa fim surori cu adevarat. A murit la nasterea primului ei copil. Avea cincisprezece ani.
-Imi pare rau, Meleksima. Fie-va domnia lunga si copiii sa va traiasca pana la etern.
- La fel si voua,Mary. Sper ca pe viitor sa domneasca impreuna ca niste regi adevarati. Dilurba o sa ii ajute cat de mult poate ea.
- Daca o sa semene cu tine, iar Sauron cu mine, o sa fie vai de capul regatului, am spus eu si am inceput sa rad,insa m-am oprit cand i-am vazut fata schimonosindu-se.
Se pare ca ii venise si ei sorocul, la fel cum imi venise si mie. Pe neasteptate. M-am uitat la ea, incercand sa chem slujirorii si moasele, insa cuvintele mi-au ramas in gat si tot ce am facut a flst sa bat in usi cu toata forta. M-am uitat din nou la ea, cum isi stransese picioarele la piept si cum incerca sa respire. Si apoi mi-am dat seama. Sorocul ii venise fortat, deoarece bause din sucul de visine care ne fusese servit. Se pare ca fuseseram otravite, iar usile fusesera incuiate.
Se pare ca aveam parte de o revolta. Am auzit tipetele lui Elenwe de la departare, insa mi s-a taiat respiratia si am cazut in mijlocul camerei inecandu-ma in eternul abis...Aproape tot capitolul este facut de TMA. Sper ca va place.
CITEȘTI
Regina Mordorului
FantasyNascuta din Cenusa, conceputa cu insusi Focul, Marylon Fireblood are un destin clar. Anume, destinul unei adevarate regine pe care tronul o asteapta de ani buni. Mai puternica decat ar concepe vreodata, mai neinfricata decat orice fiinta de pe Paman...