Σίγουρα αν σε φανταζόμουν να τρως θα έτρωγες καρμπονάρα με άρωμα λεμονιού και ένα κλωναράκι βασιλικού στην κορυφή του πιάτου.
Δεν ξέρω για ποιό λόγο θα σε είχα για κάτι τόσο κυριλέ αλλά ήδη σε φαντάζομαι να βουτάς το πιρούνι και να αναγκάζεις τα μακαρόνια να κάνουν πιρουέτες γύρω από αυτό. Σίγουρα όμως εσύ θα σιχένεσαι τα μαχαιροπίρουνα, όπως και εγώ άλλωστε.Και άμα θα σε τοποθετούσα κάπου δεν θα ήταν σίγουρα στο μοναστηράκι, αλλά μπρόστα από το ζάπειο, σε ένα ακρινό παγκάκι. Και ναι είμαι σίγουρη πως θα σκούπιζες τα λαδωμένα απο την μακαρονάδα χέρια σου στο ξεθωριασμένο μελάνι των μαρκαδόρων πάνω στο παγκάκι.
Είμαι σίγουρη πως θα φόραγες μια σκουρόχρωμη φόρμα αλλά εγώ σε φαντάζομαι με κοτλέ παντελόνι, αρκετά πιο πάνω από τον αστράγαλο, στο χρώμα του φυστικοβούτηρου και κάλτσες μέχρι την γάμπα μαύρες με πολύχρωμες ρίγες.
Απαρατήρητη μου περνά η μπλούζα σου αλλά θέλω να πιστεύω πως θα φόρας ζακέτα...
Κόβω το πόδι μου πως τα μαλλιά σου είναι πίσω απο τα αυτιά και είσαι χωρίς ίχνος μακιάζ. Καλύτερα... Είμαι σίγουρη πως θα έμοιαζες άσχημη με αυτό να σφραγίζει τους πόρους σου και θα στεναχωριόμουν άμα γινόσουν κόκκινη γιατί το χρώμα σου είναι πουά κίτρινο με μπλε.Αποκλείω το γεγονός να φοράς ρολόι. Όχι ρολόι ποτέ. Θα είμαστε κατά του χρόνου εντάξει?
Πάντως άμα θες να πας σε συνέντευξη για καλή δουλειά να το φορέσεις και να έχεις το βιογραφικό σου εκτυπωμένο και όχι γραμμένο στο χέρι γιατί δεν θα σε πάρουν... Σίγουρα σίγα μην το κάνεις... Θα ήθελες να δεις πρώτα αν ισχύει αυτό, κάνοντας το αντίστροφο... Βασικά μπορεί να έπαιρνες την συμβουλή μου σοβαρά αν πραγματικά ήθελες αυτή την δουλειά... Αλλά είμαι σίγουρη πως δεν θα ήθελες να βρεις μια τόσο καλή δουλειά πιστεύοντας πως λειτουργεί με αμερικάνικη φιλοσοφία.Και αν κρατούσες κάτι θα ήταν ενα σημειοματάριο. Ο μόνος λόγος που δεν είπα κιάλια είναι επειδή θα ένιωθες ανίκανη να κουνήθεις βλέποντας μέσα από αυτά και απέρριψα τα λατρεμένα σου ακουστικά γιατί σιγά μην αφήσω το ύπουλο κινητό να σε αποσπά. Οπότε γυρίζουμε στο σημειοματάριο. Μπορεί να κατέγραφες τις αντιδράσεις στο πρόσωπο κι σώμα των ανθρώπων και να έβρησκες τα ποσοστά στα % , μπορεί να σε ενέμπεαν και τέλος θα λάτρευα αν τους έβγαζες στιχάκια. Σίγουρα ακούγονται κλισέ αλλά ποιός στα αλήθεια τα κανει?
Μάλλον σε ξέρω. Σίγουρα σε φαντάζομαι.
Σίγουρα σε ξέρω. Μάλλον σε φαντάζομαι.
Χιαστί
1
Σίγουρα είσαι το 1.
Σίγουρα είσαι αντίστροφη...
Σίγουρα είσαι περιττή...
Σίγουρα είσαι μοναδική...Ε.Κ.
(Σιγα μην καταλαβεις οτι λεω για εσενα με αυτα τα αρχικα)Σορρυ για τα ορθογραφικα και την προχειροτητα