Sky Sword kıtası,Lin şehri,Kılıç test salonu
Salonun içinden dışarıya doğru uzanan,kızlı erkekli insanların oluşturduğu 10 uzun kuyruk vardı.
Bugün Lin şehrinde 3.sınıf bir mezhep olan Rüzgar Kılıcı Mezhebinin yıllık öğrenci alımı vardı.Şartları yerine getiren neredeyse herkes sınav için kaydediliyordu.Bu Lin şehri için büyük bir olay olarak nitelendiriliyordu.Eğer Rüzgar Kılıcı Mezhebinin dış avlu öğrencisi olsaydınız bile,bu sizin bir balık olarak ejderha kapısından atladığınızın kanıtıydı.
(ÇN:Bu deyim önemsiz küçük bir balıktan ejderha gibi değerli bir varlık olmayı vurguluyo)Lu Xuan bu sıranın ortasında duruyordu.Önündeki son kişide çağırılıp sıra ona gelince,elbiselerini düzeltti ve görevliye endişeli bir şekilde baktı.
"Adın?" masanın arkasında oturan orta yaşlı adam elinde yeşim bir kaydırma tutarken sabırsızca sordu.
İşi sadece kayıt yaptırmak olmasına rağmen son bir kaç gündür sayısız kişinin kaydını yapması onu haliyle bunaltmış ve sabır eşiğini düşürmüştü.
"Lu Xuan." soruyu işitir işitmez Lu Xuan hızlıca cevapladı.
"Yaşın ve güç seviyen"
"Onaltı ve Beden inceltme 2. Seviye."
Kayıt görevlisi başını kaldırdı ve Lu Xuana bir bakış attı ve içten başını salladı.Beden İnceltme 3.seviye kişilerin bile seçilmesi garanti değilken 2.seviye birinin seçilme şansı hiç yoktu.
"Tamam,kayıt numaran 828.On beş gün içerisinde gel ve değerlendirmeye gir."
"Çok teşekkür ederim kıdemlim." Lu Xuan saygılı bir şekilde söyledi.
Orta yaşlı adam elini salladı ve gitmesi gerektiğini gösterdi.Sadece Beden İnceltme 2.seviye biri onun dikkatini ve merakını cezbetmeye yetmezdi.
Kimlik numarasını aldıktan sonra Lu Zuan derin bir nefes aldı ve sırayı terk etti.
Bir kaç saat bekledikten sonra sonunda kaydını tamamlamıştı.Rüzgar Kılıcı Mezhebine katılmayı başarıp başaramaması herşey 15 gün sonra belli olacaktı.Bunu düşününce yardım edemem ama elindeki numarayı sertçe elinde sıktı.Bu onun son şansıydı.
Lu Xuan Lin şehrinin bir vatandaşı sayılmazdı.Qing dağlarındaki köyde yaşayan küçük bir klan'ın çocuğuydu.
Lu klan'ı olarak bilinen bu gururlu klan eski ihtişamından yoksundu ve düşüşteydi.Onun dışında ailede sadece babası,ablası ve bir kaç hizmetli kalmıştı.Lu ailesi özellikle bugünlerde çok sıkıntı çekiyordu.Çünkü Long ailesinin 3.genç efendisi ablasına göz koymuş ve onu onunla evlenmeye zorluyordu.
(ÇN:Bi bitmediniz amık.Nedir bu genç efendilerden çektiğimiz.Türk sinemasının Erol taşı gibi her kötü karakter rolünde bunlar var.)Eğer birileri zorla evlenmiş olsa bile hala karı-koca sayılırlardı ama Qing dağında Long ailesinin 3.genç efendisinin ününü bilmeyen yoktu.Onunla evlenmesine izin vermek kız kardeşini ateş çukuruna atmaktan farksız olacaktı.
Lu ailesi düşüşteydi ve Long ailesine baş kaldıracak güçleri yoktu.Lu Xuanın son şansı Rüzgar Kılıcı Mezhebine Katılmaktı.Eğer mezhebin dış avlu öğrencisi olabilse bile Long Ailesi kız kardeşine dokunmaya cesaret edemezdi.
Bu onun son şansıydı ve bunu kendisi için değil kız kardeşi için yapıyordu.
Hala on beş gün süresi vardı.Eger gücünü birazcık bile dahada artirabilir,seçilme sansını yükseltmiş olacaktı.On beş günlük süre içinde dur durak bilmeden çalışacaktı.Kararını verdikten sonra hızla yürümeye başladı.
Rüzgar Kılıcı Mezhebinden çıkalı çok olmadan önü kalıplı adamlar tarafından kesildi.
Hırpani görünümlü bir genç elinde tuttuğu yelpazesi ile Lu Xuanın önüne geldi."Lu Xuan gerçektende buraya sınava kaydolmaya mı geldin.Zavallı gücünle seçileceğini hayal edebiliyormusun? Hahahaha."
Lu Xuan'ın yolunu engelleyenler Long ailesinin yan şubesinden Long Yangdı.
Lu Xuan ona yabancı değildi.Long Yang genellikle Long Tai ile takılırdı.Hatta Long Tai'ye ablasını gösteren de bu piç ti.Lu Xuan'ın ona olan nefreti Long Tai'ninkinden az değildi.
Long Yang'ın kahkahaları Lu Xuan'ı dahada ondan dahada tiksindirmişti.
"Long Yang beni öldürseniz bile ablama dokunmanıza izin vermem."Bu sözleri duyunca Long Yang yelpazesini 'Pa' sesi ile kapattı ve daha yüksek sesle gülmeye başladı.Ondan sonra sesinde büyük bir kibir ile konuşmaya başladı.
"Lu Xuan söyle bana geçen yıllarda Qing dağı köyünde,Genç efendimizin gözüne kestiripte elde edemediği hangi kız var.Ablan da bir istisna değil.Gün gelecek ablanda 3.genç efendinin yatağında onun oyuncağı olacak.Kim bilir belki genç efendinin işi bitince onunla oynamak için sıra bana gelecek.Hahahahhaa."
"Ben yaşadığım sürece siz or...çocukları bunun hayalini bile kuramazsınız (küfür yoktu ama adamın pişkinliği beni gerdi küfürü ben ettim :D)"
Lu Xuan daha fazla ablasına hakaret edilmesine dayanamamış ve tüm öfkesini göstermişti."Bu sana bağlı değil.Korkarım ki hala Rüzgar Kılıcı Mezhebine girme umudun var.Bu Umudunu yok etmek bana büyük keyif vericek." Lon Yang'ın yüzünde çirkin bir gülümseme belirdi.
Sözlerini bitirir bitirmez yanındaki hizmetçilere göz kırptı.Hizmetçiler bunu daha önce defalarca kez yapmışlardı ve hemen demek istediğini anladılar.Hızlıca Lu Xuana doğru hareket ettiler.
Lu Xua bunu görünce yardım edemem ama geriye bir adım attı.O sadece Beden İnceltme 2.seviye iken karşısındaki kişi en az 3.seviyedeydi.Buna ek olarak karşısında sadece 1 kişi değil 3-4 kişi vardı.
Olanlar doğal olarak çevresindekiler tarafından net bir şekilde görülmüştü ama kimse bir genç efendiye bulaşıp başını belaya sokmak istemiyorlardı.Olayı gören herkes hemen burdan gidiyorlardı.
Lu Xuan Hizmetçiler tarafından kolayca alt edilmişti.Aradaki güç farkı oldukça fazlaydı.Aralarından birinin arkasına geçmesi ve ensesine vurup onu bayıltması sadece 2 saniye sürmüştü.
"Genç efendi bu çocukla ne yapalım?" Aralarındaki en güçlü uşak sordu.
Long Yang çevresine baktı ve etrafında onları izleyen çok fazla kişi olduğunu fark etti
"Önce burdan ayrılalım sonra karar veririz." dedi.
Long Yang yanında Long Tai olsa veya Qing Dağı köyünde olsa onu öldürebilirdi fakat burası Lin şehriydi.Burada o kadar kibirli olmaya cesaret edemiyordu çünkü burdaki aileler Long ailesinden güçlüydü.
Hızla hareket ederek şehirden ayrıldılar ve şehir dışındaki vahşi alanlara geldiler.
"Genç efendi ona ne yapacağız.Eger onu öldürürsek bile böyle bir vahşi yerde kimse onu bulamaz."
Uşaklardan biri önerdi hemen.Bunu işitince Long Yang bir süre düşündü. "Bu günü onun şanslı günü sayalım.Onu öyle bir dövünki en az yarım ay yataktan çıkamasın.On beş gün sonra sınavlara katılmak istiyordu degil mi?Bakalım bundan sonra nasıl katılacak."
Long Yang'ın ailedeki konumu o kadarda yüksek değildi.Yanında Long Tai yokken Lu Xuan dan kurtulmaya cesaret edemedi.Eğer yapabilseydi Lu Xuan'ı hemen öldürürdü.
Uşaklar hemen Lu Xuan'ı yere bırakıp dövmeye başladılar.Bunu Long Yang için daha öncede defalarca yaptıkları için bu işte iyiydiler.Birisini öldürmeden acı çektirecek yerlere vuruyorlardı.Lu Xuan baygın olmasına rağmen yüzünün aldığı şekilden acıyı hissettiği belli oluyordu.
Long Yang işini bitirdikten sonra Lu Xuan'ı ıssızlığın ortasına atıp adamları ile gitti.Lu Xuan'ı burda bırakırsa etraftaki vahşi hayvanlar tarafından yenileceğini biliyordu ve açıkçası bunu hiç umursamamıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sword Spirit
FantastikSky Sword Kıtasında güçlü kişiler ve mezhepler ağaçlar kadar yaygın ve her yerde bulunabilirdimBu kıtada yaşayan Lu Xuan ablasının zorla evlendirilmesini engellemek için güçlenmekten başka çaresi yoktur. Şans eseri gizemli kökenli bir kristal kılıç...