Kate: Celý den jsem nevylezla z pokoje. Lily tam byla se mnou a pomáhala mi se z toho dostat. Večer mi James přinesl večeři. Věnovala jsem mu děkovný pohled, ale nesnědla jsem ani čtvrtinu z toho co bylo na talíři. Takhle to šlo dál další dva dny. Z pokoje jsem nevycházela a pokaždé mi James, nebo Lily přinesli jídlo. Ovšem já moc nejedla. Celé dny i noci jsem probrečela a z jídla si dala jedno až dvě sousta. Dnešek tomu nebyl jinak.
12.1.
Otevřu oči. Po tvářích mi stékají slzy. Zdálo se mi zase o něm. Pomalu se zvednu a jdu na záchod. Dva dny jsem se nečesala nemyla ani nic jiného. Lily už je vzhůru a zrovna se vrátila ze snídaně. Zase si lehnu do postele a jen tak čumím do stěny. Po chvilce mě to přestane bavit a tak si vylezu na okno v výklenku. Koukám se ven na bradavické pozemky. Jsou opravdu rozsáhlé. Po tváři mi steče další slza ale jinak už ani nemám sílu brečet. Lily zase někam odejde a po chvilce se vrátí i s Jamesem. ,,Kate takhle to dál nejde. A zítra už je škola víkend skončí. Musíš jít ven. Vypadáš hrozně. " Řekne James. ,,To jen odráží to jak se cítím." Odpovím šeptem. Ani sílu na mluvení nemám. Lily stočí pohled k talíři na mém nočním stolku. ,,Dneska jsi si ani nekousla musíš něco jíst." ,,Nemám hlad." zašeptám. James si povzdechne a přejde k oknu. Sundá mě z něj a strčí do koupelny. Lily za mnou vejde a před Jamesem zavře dveře. Pak mě nastrká do sprchy. ,,Umyj se!" Přikáže. Když vylezu ven zabalená v ručníku kouzlem mě osuší. Podá mi oblečení které mi připravila. Je to bílé tričko s nápisem Believe in yourselfe(věř v sebe), tyrkysovou mikinu, černé legíny a šedé boty.
Vlasy mi rozčesala a učesala mi pro mě tak typický malý copánek. Obarvila jsem si je na tyrkysovou a pak mě Lily lehce nalíčila. Vyšli jsme z koupelny a James se zvedl z postele aby se na mě mohl podívat. ,,No vidíš mnohem lepší. A ještě úsměv." ,,Hmm" zhluboka jsem vydechla ale úsměv jsem nedokázala. Lily se na mě podívala s otázkou v očích. ,,Půjdeme se projít? Nebo do knihovny?" Nadzvedla obočí. ,,Hmm třeba do knihovny." Odpověděla jsem. ,,Ne!" Protestoval James. ,,Teď se půjdeš najíst. Až sníš snídani tak teprve někam půjdeš." ,,Ale já nemám hlad." Protestovala jsem dál. ,,Nechci nic slyšet." Odfrkla jsem si a pomalu se došourala k talíři se snídaní kterou mi Lily přinesla. Když jsem to do sebe narvala byl čas vyjít z pokoje. Lily šla první a já se za ní pomalu šourala. Vešla jsem na schody a na gauči u krbu se rozvaloval Sirius. Rychle jsem pohled sklopila a doufala že si mě nevšimne. ,,Hele Kate tak už jsi konečně vylezla z pokoje?" Řekla Samanta. To je naše kamarádka z vyššího ročníku která mě taky jednou byla navštívit a utěšit. Bohužel to řekla moc nahlas a polovina lidí si mě všimla. A k mé smůle i Black. ,,Jo. Lily a James mě vykopali ale v pokoji se mi popravdě líbilo víc." samanta se usmála. ,,Takže ta stará Whiteová je zpět?" ,,Asi jo" Pokrčila jsem rameny ale stále jsem mluvila potichu. Otočila jsem se za Lily že už půjdeme. Lily vycházela z obrazu a přede mně si náhle stoupl Black. Dělala jsem jako že ho nevidím a chtěla ho obejít, ale on mi cestu zastoupil úplně. ,,Uhni" Zašeptala jsem. ,,Kate počkej. Nech si to vysvětlit. Prosím" ,,Uhni." Zašeptala jsem znovu. ,,Kate.." ,,Uhni!" už jsem to řekla hlasitěji a Black s velkým sebezapřením uhnul. Proběhla jsem klem něj a doslova vypadla z obrazu. Lily mi pomohla vstát a kráčeli jsme do knihovny. To bylo jediné bezpečné místo. Tam nikdy nechodí.
Po asi dvou hodinách strávených v knihovně jsme se rozhodly se vrátit. Úkoly jsme měli hotové a tak jsme si chtěli povídat. Lily vešla do společenky a sedla si do křesla v nejodlehlejším koutě. Šla jsem tedy za ní. ,,Musíš být trochu ve společnosti." Osvětlila mi to. Kývla jsem a svalila se do druhého křesla. ,,A co kdyby jsi mi řekla o tom soudě?" Kývla jsem a začala mluvit. Po asi hodině jsme vstali a šli na oběd. Sedla jsem si k Lily a k nám si pak přisedl i James. Bohužel šel s ním i Sirius a sedl si tam taky. Nevnímala jsem ho. On na mě naštěstí nemluvil. Vidličkou jsem se rýpala v jídle. ,,Kate musíš jíst." ,,Nemám hlad a navíc jsem ještě nacpaná ze snídaně." Odvětila jsem Lily. ,,Přece jsi měla jen jeden toust. Jestli nebudeš jíst nebudeš moct hrát famfrpál." Vyhrožoval James. ,,Já to zvládnu" Uklidnila jsem ho a dál se nimrala v jídle. Lily si povzdechla sedle si ke mě vytrhla mi vidličku a plnou jídla mi jí narvala do pusy. Rozkašlala jsem se a když jsem to konečně spolkla otočila jsem se na ní. ,,Co děláš?" Lily se jen zaculila. Já talíř odstrčila a napila se. Potom jsem se zvedla a mířila zpět na pokoj. Když se Lily vrátila vyrazili jsme na bradavické pozemky. Procházeli jsme se a pak zaskočili k Hagridovi. Na večeři jsem zase nic nesnědla. Šla jsem brzy spát a usnula ještě rychleji. Znovu se mi zdálo o něm.
13.1.
Kate: Probudila jsem se a zase brečela. Sedla jsem si na okno protože bylo ještě brzy a Lily spala. Nechala jsem slzám volný průchod. Dívala jsem se z okna a vzpomínala jak se mě Sirius na Nový rok zeptal jestli s ním nebudu chodit. Vydrželo mu to 11 dní. A to je u něj asi rekord. Šla jsem se vysprchovat a učesat. Když se Lily probudila vzala jsem si věci a společně s ní vyrazila na snídani. Tam jsem samozřejmě zase nic nesnědla. Lily nad tím kroutila hlavou, ale věděla že mě nepřinutí. Vydali jsme se na věštění. Hodina proběhla celkem v klidu. Akorát se mi tam udělalo trochu blbě a zamotala se mi hlava. Scházeli jsme schody do učebny lektvarů ve sklepení. ,,Kate jsi v pohodě?" Zeptala se mě po chvíli Lily. ,,Jo jasně. Proč?" ,,Jseš bledá a motáš se" Vysvětlila a přeměřila si mě očima. ,,Mě nic není." Odsekla jsem. Ale pak jsem si znenadání sedla na zadek. ,,Opravdu ne?" Zepatala se Lily. Podala mi ruku a pomohla mi se zvednout. Zakroutila jsem hlavou a pokračovala. V skutečnosti jsem myslela že se pobliju. Hlava se mi motala čím dál tím víc a viděla jsem dvojitě. V důsledku toho jsem vrazila do dveří a nevešla do třdy. Těm dveřím jsem se hned začala omlouvat protože jsem si myslela že jsem vrazila do profesora Křiklana který stál hned vedle. ,,Slečno Whiteová jste v pořádku?" ,,Ano pane proč se ptáte?" ,,Omlouváte se dveřím a netrefila jste se do třídy." Ze třídy vykoukla Lily. ,,U merlina Kate tobě vážně něco je." ,,Ne jsem v pohodě." Zavrtěla jsem hlavou a šátrala po dveřích abych se dostala do třídy. Naštěstí do uličky mezi lavicemi jsem se trefila a do lavice mě zavedla Lily. ,,ségra co se děje?" Naklonil se z vedlejší lavice James. ,,Nic se neděje." ,,Jasně" Protočil James očima. Věnovala jsem se výkladu. Hodina skončila. Vyšla jsem v celku bez úrazu z učebny a najednou tma....
ČTEŠ
BLACK and WHITE ✓
ФанфикJmenuji se Kate White a jsem v sedmém ročníku bradavické školy čar a kouzel. Začala jsem chodit se Siriusem Blackem . A jak se to všechno stalo? Čtěte!