1. Het begin

17 1 2
                                    

Severus pov

Daar stond ik dan... Wachtend op haar, de vrouw van m'n leven. Ik had een zwart gewaad aan en had een mooi, groot boeket bloemen bij.

 Mooie rozen voor de vrouw van z'n         leven

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mooie rozen voor de vrouw van z'n         leven.

Helena pov

Wow! Wat was ik zenuwachtig!! Mijn eerste date! En dan nog met een leraar! Ik weet niet veel van hem, maar hij lijkt me vriendelijk en in mij geïntreseerd! Oké, nu moet ik nog dat caféetje voorbij en de hoek om. Daar zou hij wachten bij een bankje net voor de ingang van het park.

Severus pov

'Waar blijft ze toch?!' mompelde ik in mezelf. Ik was de dood! Zo zenuwachtig! Mijn eerste date! En dan nog met een Dreuzel...   Volgens mij heet ze Elena, of was het Helena? Ja, dat was het: Helena!
Nu stond ik wel al HÉÉL lang te wachten! Wacht eens?? Daar is ze dan eindelijk! Wat was ze mooi! Ze had een mooi rood kleed aan met rode naaldhakken ze had ook mooi lang golvend zwart haar .

   Volgens mij heet ze Elena, of was het Helena? Ja, dat was het: Helena! Nu stond ik wel al HÉÉL lang te wachten! Wacht eens?? Daar is ze dan eindelijk! Wat was ze mooi! Ze had een mooi rood kleed aan met rode naaldhakken ze had ook mooi lang gol...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Helena pov

Daar zag ik hem staan, een man met zwart haar en een zwart gewaad. ( Zo denk ik toch dat ze dat noemen.) En nu was ik bijna aan't barsten van de zenuwen!!! Mischien vind hij me niet mooi ...? Mischien moet ik terug naar huis !? Helena Carter , wees een vrouw ga op hem af en knoop een gesprek aan !!

Daar gaat ze dan , naar haar aller eerste date !!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 07, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Snape's Kid...?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu