vrijdag

4 2 0
                                    

De vrijdag van het feest was aangebroken. Eva zou met Suus, Ruub, Benthe en Mariëll naar een club gaan en Ruub zou de drank fixen. Wat had ze er zin in! Op dat moment kreeg ze een appje van Ruben in de groepsapp:

Ruub💕: hey Eef Ist miss een idee om Jes en Chen ook te vragen?

U: jah super idee!

Suus❤: owja das wel leuk!

Bent🔥: wie zijn dat?😅😂

U: zijn 2 super lieve vriendinnen van Suus, Ruub en mij. Ik weet zeker dat jullie ze mogen!

Bent🔥: okey👍 Hoe meer zielen hoe meer vreugd😂

U: dat sws, zal k ze toevoegen?

Mari🙌: ja mij lijken ze wel nice.

U: top

U heeft Jes😍 en Chen😘 toegevoegd

Jes😍: whats going on here? Wie zijn deze mensen?????

Chen😘: inderdaad

U: nou Ruub en Suus kennen jullie wel

Jes😍: zeker❤

U: en die andere 2 zijn Benthe en Mariëll. 2 andere vriendinnen van ons

Chen😘: jaaaa.......

U: nou we vroegen ons af of jullie vanavond met ons meegaan naar een club

Chen😘: licht er aan welke en welke drank je hebt😂😂😂

U: 😂😂😂

U: drank moeten we nog fixen. En we gaan naar blues

Chen😘: ow die vind k wel tof! Ik ga mee❤ en ik regen wel een fles vodka👍

Ruub💕: top❤❤❤ en jij Jes?

Jes😍: ow ik ga zeker mee! Ik regel wel bier😂 en flugel👌

U: top dan haal ik pepermint.

Jes😍: ow dies lekker! En de rest?

Ruub💕: ik regel malibu

Suus❤: ik haal die rode punchkin wel

Bent🔥: ik haal bucardi👌

Mari🙌: top👌👍 zal ik dan safari regelen?

U: helemaal prima👌👍 vanavond 8 uur bij de snackbar?

Suus❤: prima

Ruub💕: okeyy

Mari🙌: top

Bent🔥: zie jullie dan!

Jes😍: Joe

Chen😘: ik ben dr👍

U: oke zin in❤


16:00
Eva keek op haar horloge en zag dat het 4 uur was. Ze had nog 4 uur over om drank te fixen, te eten en zich klaar te maken. Moet lukken toch? Ze pakt haar fiets, eerst die fles pepermint nog. Van haar pa kan ze het niet jatten. Die merkt het gelijk als een van zijn geliefde drankflessen weg is. Gelukkig heeft Eva een paar vrienden boven de 18. Ze fietst naar het huis van een van die vrienden en regelt wat. Hij brengt de fles om 7 uur naar haar huis. Zo, geregeld.

18:00
Eef, eten! Roept haar moeder van onderaan de trap. Eva loopt naar beneden. Ze heeft zich net opgemaakt. Haar moeder kijkt haar ontroerd aan en zegt: wat heb ik toch een mooie dochter. Eva glimlacht en gaat aan tafel zitten. Haar jongste broertje Jesse van 5 staart Eva aan. Wat is er? Vraagt Eva hem. Waarom heb je dat op? Vraagt hij haar. Even denkt Eva na en zegt dan: nou ik ga vanavond feesten en dan doen meisjes dat meestal. Jesse knikt begrijpend maar waarschijnlijk snapt hij er niks van.

19:00
De familie van Eva zit om 7 uur nogsteeds aan tafel. Jesse zit te zeuren dat hij niet wil eten en Chris vergeet zijn eten Door alle verhalen die hij heeft. Eva schrikt als de bel gaat. Snel staat ze op en zegt ze dat zij open zal doen. Ze loopt naar de deur en daar staat de jongen met een fles in zijn handen. Eva geeft hem wat geld en loopt naar boven. Ze stopt de fles goed weg gaat terug naar de tafel. Haar moeder vraagt haar wie er was. Maar Eva zei dat het de postbode was. Haar moeder schenkt er verder geen aandacht aan want ze is al weer druk in de weer met Jesse.

20:00
Als Eva aan komt fietsen bij de snackbar staan Ruben Suus Benthe en Mariëll er al. Zijn Jes en Chen er nog niet? Vraagt ze. Boe! Hoort ze opeens achter haar. En als ze zich omdraait staat Jessica lachend achter haar. Jessica draait zich naar Benthe en Mariëll toe en geeft ze een hand. Hoi ik ben Jessica en dit is Chennen zegt ze. Haaiii zegt Chennen vanachter Jessica. Hebben jullie alles vraagt Ruben. Wanneer iedereen dronken is vertrekken ze naar blues.

22:00
Eva staat rustig te dansen met Suus als ze opeens 2 handen op haar heupen voelt. Ze draait zich om en kijkt recht in de lachende ogen van een super knappe jongen. Hij schreeuwt hey in haar oor en daarna noemt hij zijn naam. Maar Eva verstaat hem niet. De jongen heeft het Door en neemt Eva mee naar een rustigere plek. Hey zegt hij nog een keer. Dan verteld de jongen dat hij Mike heet. Je ziet er goed uit, zegt hij. Ken ik je misschien. Eva verteld Mike op welke school ze zit en Mike blijkt op dezelfde te zitten. Mike vraagt het nummer van Eva.  Eva waarschuwde hem nog dat ze een vriendje had, maar Mike wou toch haar nummer. Ze gaf haar nummer en liep lachend terug naar Suus. Ze doet verslag over het gesprek en kijkt naar Suus. Suus kijkt ernstig en zei dat Mike Eva erg raar nakeek.

01:00
Alles draaide voor de ogen van Eva. Ze had teveel gedronken. Maar Eva had wel een super avond gehad. Ze hadden met zn allen afgesproken om bij Jessica te slapen. Wanneer ze daar zijn gaat Eva even liggen. Dan roept Jessica haar, Eef de jaquzie is klaar. Het warme water doet Eva goed. Als ze weer een beetje nuchter is verteld Eva over de brief. Haar vrienden kijkeb haar raar aan en niemand weet van iets. Misschien heb je wel een stalker zegt Ruben. Wat stond er precies dan? Vraagt Chennen. Eva verteld wat er in de brief stond en Benthe reageert geschokt dat Eva wel mag oppassen. Eva trekt zich er niet zoveel van aan en gaat achterover in het water liggen.

My storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu