○Η κατασταση στο σπιτι○

111 13 3
                                    

❤Μερια Emilys❤

Μολις εφτασα στην εξωπορτα του σπιτιου μου σταματησα και αρχισα να ψαχνω τα κλειδια μου.
Ενα δακρυ κυλισε στο προσωπο μου και επεσε στο εδαφος..,ειμαι τοσο χαλια...δεν επρεπε να κατσω στην καφετερια... ηξερα οτι θα το φτασει μεχρι εκει...
"Γιατι δεν τα βρισκω" ειπα νευριασμενη και παλι στο μυαλο μου ηρθε η σκηνη του William με την Sara να φιλιουνται..
"Που ειναι;" ειπα και πεταξα  την τσαντα κατω...ειμουν τοσο πολυ νευριασμενη  οχι  μονο με τον William αλλα και με τον εαυτο μου..
Γιατι αφηνω να με πειραξει τοσο πολυ αυτο..εχουν σχεση και??..γιατι με ποναει τοσο....
Πηρα μετα απο λιγο την τσαντα  μου που ηταν στο εδαφος και συνεχισα να ψαχνω τα κλειδια μου αλλα τελικα δεν τα βρηκα..
Δεν το πιστευω οτι θα πρεπει να περιμενω να ερθουν οι γονεις μου..
Ο μπαμπας μου σιγουρα ειναι στο δημαρχειο και θα αργησει... ενω η μαμα μου που ειναι καθηγητρια στο σχολειο μου θα αργησει να ερθει λογω της συνελευσεις των καθηγητων.
"Τελεια" ειπα και εκατσα στο κρυο μαρμαρο..
"Emily?" Ακουσα καποιον να λεει και μολις σηκωσα το κεφαλι μου ειδα μια φιγουρα μπροστα μου..
"Μπαμπα;" ειπα σοκαρισμενη και σηκωθηκα πανω.
"Τι κανεις εσυ εδω;" τον ρωτησα..
" Emily εισαι καλα?..." με ρωτησε..και κοιταξε τα κοκκινα μου ματια
"Ναι μπαμπα..απλα ξεχασα τα κλειδια μου" του ειπα
" καλα δηλαδη που ηρθα...ελα παμε μεσα.." μου ειπε και μαζι  μπηκαμε μεσα στο σπιτι..
"Δεν το πιστευω οτι θα καθοσουν στο κρυο και θα μας περιμενες..." ειπε και ηρθε να με αγκαλιασει..
"Σε ευχαριστω μπαμπα"του ειπα και χαμογελασα..
"Δεν κανει τιποτα αγαπη μου" μου ειπε.
"πως και ηρθες ομως τοσο νωρις?" Τον ρωτησα μετα απο λιγα λεπτα οταν πια ειχα φυγει απο την αγκαλια του..
"Ειπα αφου ειχα ελευθερο χρονο να τρωγαμε ολοι μαζι σαν οικογενια.."μου ειπε..φαινεται στα ματια του οτι του εχουν λειψει αυτες οι στιγμες..
"Ωραια" του ειπα και χαμογελασα..
"Θα παω πανω να πλυνω τα χερια μου και ξανα ερχομαι" του ειπα και  πηγα πανω στο μπανιο.
"ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΓΩ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ" μου φωναξε απο κατω..
"ΕΝΤΑΞΕΙ" του ειπα και εγω με την  ιδια ενταση στην φωνη.
Κοιταξα τον εαυτο μου στον καθρεφτη και μου ερχοταν να βαλω τα κλαματα..  πως εχω αλλαξει τοσο.. δεν με αναγνωριζω...τι εχω παθει??
"Ποια ειμαι;" ειπα και εβαλα τα χερια μου στο προσωπο μου..
"EMILY ΑΡΓΕΙΣ" τον ακουσα να λεει και ετσι σταματησα να πλενω τα χερια μου...
"ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΜΑΙ..ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ" του ειπα και σκουπισα τα χερια μου και μετα βγηκα εξω..
Καθως πηγαινα κατω..η εξωπορτα ανοιξε και μεσα μπηκε η μητερα μου με την ξαδερφη μου.
"Γεια μαμα...Γεια Hayden.." ειπα  και τις χαιρετησα..
" Γεια"  ειπαν και οι δυο μαζι και εβγαλαν τα παπουτσια τους..
"Πως και τοσο νωρις;" ρωτησα την μαμα μου...αλλες φορες καθονται με τις ωρες  σε κατι τετοιες συνελευσεις και τωρα δεν πηρε ουτε 3 ωρες..
" δεν με ηθελαν εμενα κατι αλλο..οτι ηταν να μου πουν μου του ειπαν" ειπε..
"Ωραια τοτε πηγαιντε πλυνεται τα χερια σας και ελατε στην κουζινα.. " τους ειπα..
Εγω πηγα στην κουζινα για να βοηθησω τον μπαμπα μου .Μολις μπηκα στην κουζινα τον ειδα να βαζει το ταψι με το κοτοπουλο στο τραπεζι..
"Emily θελω βοηθεια με το ψωμι" μου ειπε ο μπαμπας μου και μου εδωσε ενα μαχαιρι..
"Οκ θα το φροντισω εγω" του ειπα και αρχισα να κοβω το ψωμι ενω εκεινος εβγαζε διαφορα τυρια και φετα απο το ψυγειο..
Μετα απο λιγο ηρθε η μητερα μου μαζι με την ξαδερφη μου στην κουζινα.
Η Μαμα εβγαλε την σαλατα που ειχε φτιαξει απο χθες ενω η Haydenμε βοηθουσε με το τραπεζι.., επρεπε να βρουμε χωρο και για τα αλλα φαγητα.
"Θελει μηπως κανεις και πατατες?" Ρωτησε η μαμα μου αλλα ολοι μαζι ειπαμε οχι.
Αφου τελειωσαμε με ολες τις ετοιμασιες, καθισαμε στο τραπεζι για να φαμε..
Πηρα ενα κομματι κοτοπουλο και πηγα να το φαω αλλα διστυχως το κουδουνι χτυπησε..
" θα παω εγω" ειπα και πριν προλαβει να πει καποιος κατι ειχα γινει καπνος..
Μπορει να ειναι  η Crystal ή η Sophia...ειπα απο μεσα μου και ανοιξα την πορτα μου..
Μπροστα μου ηταν ο William... οο
"Γεια" μου ειπε με ενα χαμογελο στα χειλη
"Γεια και σε σενα..πως μπορω να σε βοηθησω;" του ειπα...
"Ηθελα να  σε ρωτησω αμα εχεις αλατι να μου δωσεις.." μου ειπε..
"Ναι..ναι εχω..περιμενε.."του ειπα και πηγα στην κουζινα για να του φερω..
"ποιος ειναι;" με ρωτησε ο Πατερας μου..
"ο William..ο γειτονας απεναντι" του ειπα..
" ο κουκλος" ειπε η Hayden και χαμογελασε..
" ναι αυτος..." ειπα και ανοιξα το τελευταιο ντουλαπι αριστερα..
" τι θελει?" Με ρωτησε  η μητερα μου..
"Αλατι" της ειπα..
"Ψαξε κατω..θα το βρεις " μου ειπε και τελικα ηταν ακριβως εκει που ειπε..
Αφου το πηρα , πηγα παλι στην πορτα που με περιμενε για να του το δωσω..
"Οριστε το αλατι" του ειπα και του εδωσα το αλατι..
"Οο σε ευχαριστω παρα πολυ.." μου ειπε..
"Δεν κανει τιποτα" του ειπα..
" ποτε θες να σου το φερω πισω...?" Με ρωτησε..
" οποτε μπορεις" του ειπα..
"Ωραια μετα το γευμα μου με την Sara θα ερθω " μου ειπε και πηγαν να μου κοπουν τα ποδια...
Θα φαει μαζι της...
" Emily εισαι καλα;" με ρωτησε και με το ενα χερι του επιασε τον ωμο μου..
" ναι ναι..μια χαρα ειμαι.ειπα και χαμογελασα ψευτικα..
"Ωραια τοτε.... θα ερθεις στον αγωνα το σαββατο??"
"Μπα..δεν το νομιζω... προτιμω να διαβασω.." του ειπα..
"Και αν σου ελεγα οτι  πρεπει να ερθεις.."
"Γιατι τι θα κανω εκει;...δεν με χρειαζεται καποιος..." του ειπα..
" εγω σε χρειαζομαι..." μου ειπε..
" θα εχει την τιμη η Sara να σε υποστηριξει και να σε στηριξει σε αυτον τον αγνωνα αλλα οχι εγω.." του ειπα..
" Οκ...απλα ηθελα ως φιλη μου να βγεις μαζι μου και να εισαι εκει για μενα..."
Φιλη μου..τι απαισιες λεξεις..
" σε ευχαρισφω παρα πολυ   William για την προσκληση στον αγωνα το σαββατο αλλα δεν μπορω" του ειπα..
"Ναι..οκ καταλαβαινω..." μου ειπε και με ενα χαμογελο εφυγε..
Εγω εκλεισα την πορτα με δυναμη και ειμουν ετοιμη να κλαψω αλλα κρατηθηκα.. ειπε σε βλεπει μονο ως φιλη....τιποτα παραπανω..
"EMILY  ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ?" Mε ρωτησε η μαμα μου..
" τελικα δεν πειναω..." ειπα και πηγα τρεχοντας στο δωματιο μου..
Μολις μπηκα μεσα εκλεισα την πορτα με δυναμη και ξαπλωσα στο κρεβατι..
Εβγαλα το κινητο μου απο την τσεπη μου και εβαλα ακουστηκα για να ακουσω μουσικη..Ο ρυθμος της μουσικης ηταν ηρεμος και με εκανε και εμενα να ηρεμησω..
Καθως ακουγα μουσικη το μυαλο μου πηγε στον William κα σε ολα αυτα πραγματα που εκανε αυτες τις 3 μερες..
Μετα απο μισι ωρα η μουσικη σταματησε και εμενα με ειχα παρει ενας βαθυς υπνος...

RIVERDALEWhere stories live. Discover now