Tikusi pie vadoņiem pieskrēju viņiem priekšā. Tēvs kā no šoka apstājas .
Es - pietiek!
Kristens ar apstājas.
Tēvs - Emīlij?
Es - ja es
Tēvs - tu esi ļoti līdzīga mātei.
Viņš nāca uz manu pusi lai apskautu, bet Kristjans pie gāja priekšā asmenim ko mans tēvs centās tēmēt.
Asaras lauzās.
Es - neeeeeee!
Raudāju pie Kristjana pusmirušā ķermeņa.
Kristjans - tu nēsi vainīga tu esi bijusi mana mīļākā meita un pasaki Tea kapēc tu mani sauci vārda īsto iemeslu. ...
Es - Kristjan lūdzu nepamet....
Uzmeta pēdējos acu skatus un nomira man rokās. Skatoties nemanāmi man nokrita dažās sāļas asaras. Viņas lija pat maniem vaigiem un dažas pat trāpot man mutē. Necerēju viņu zaudēt tik ātri , bet nu tas jau ir noticis. Pagāju nost no Kristjana mirušā ķermeņa un devu iznīcinošus skatienus savam nolādētajam tēvam.
Es jau mazliet nomierinājusies. - pasaki tēvs ja vispār esi pelnījis tāds būt. Kāpēc tu mani tik ļoti ienīsti?
Tēvs - tad kad tu biji Rasmindas vēderā. Tu ļoti ātri audzi , lat pārāk ātri kā arī mūs brīdināja ka tu būsi atšķirīgāka nekā citi dēmoni.
Es - pa kas es esmu?
Tēvs - ļauj man paskaidrot. Es tev dzēsu atmiņas par tavu būtību ,bet tagad tu esi gluži kā māte.
Es - izbeidz karu ja ne es to darīšu.
Tēvs - to nu gan nedarīšu, bet es varu tevi iepriecināt es nēsu tavs īstais tēvs.
Es - kurš tad jā ne briesmonis kā tu!
Tēvs - tavs tēvs ir eņģeļu vadonis .
Es - apturi karu!
Vitālījs - ne meitiņ ...
Pacēlos gaisā un paskatījos uz karojošām pusēm.
Es - Beidziet!
Iekliedzos pārsteidzoši skaļi.
Es - beidziet karot !
Visi uz apstājas un nu jau glūnēja uz mani, jo īpaši cilvēks kuru mīlu.
Es - jūs tiešām karosiet viens ar otru. Pilnmēness dēļ? Kad tas notiks nebūs ne miera, ne labais kas ir pastāvējis. Šis vīrs kas bija mans tēvs grib ļauno, bet ko jūs paši gribat? Citiem bērni gaida mājās savus mīļos, bet kad uzzinās kas ir noticis karos savā starpā. Lūdzu izbeidziet karu.
Jungkook - esam gudri izvēlēties kur palikt . Palikt ar labo vai arī palikt ar slikto?
- kādēļ vispār šis karš ir domāts?
- ja?
- man mājās gaida bērni kuri ilgojās pēc manis.
Es - tad lūdzu šķiraties ar labu,jo pilnmēnesim sitot nekad šo karu neapturēs līdz kāda puse nebūs uzvarējusi.
Vitālijs - lūdzu nāciet atpakaļ! !!
Viņš izmisumā sauca vampīrus ,lai vēl paliek ar viņu.
Atverās gaismas vārti un pa tām lidoja eņģelis uz mūsu pusi. Apstājas un deva man siltu smaidu.
- sveika !Vitālij ko tu centies panākt?
Vitālijs - es? A tikai iznīcināt tevi protams Imograsijēl.
Imograsijēls - es tevi sodīšu ar pašu ļaunāko sodu padarot tevi mirstīgu un pats nāvējošais ir tas ka tu nedrīksti iziet no mājas.
Viņš piegāja pie mana patēva un atņēma viņa enerģiju un aizsūtot uz viņa mājām, no kurām viņš nedrīkst iziet.
Imograsijēls - ar tevi es lepojos! Necerēju ka tu to uzzini šādi, bet es esu tavs īstais tēvs un runājot par tavu brāli Tea un Jungkook viņi abi ir mani dēli . Redzu ka esat visi labi sapratušies.
Tea - ja jau tu esi mans tēvs tad kas ir mana māte?
Imograsijēls - Rasminda kuru Vitālijs nogalināja .
Viņš sakodis zobus teica.
Jungkook - tu nēsi mans tēvs!
Imograsijēls - protams, jo viņš tevi izaudzināja un es jums viesiem dzēsu atmiņas par sevi, jums ,bet man nebīja izvēles ,jo tad jūs visus nogalinātu. Nu man ir jāiet, gan jau tiksimies.
Viņš pazuda ar savu gaismas tiltu un ar to visi kas nebija aizgājuši palika un taisijās uz prom iešanu.Ceru ka patīk mans murgs... ❤❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā)
VampirŠis stāsts ir par kādu meiteni kura ir zaudējusi ģimeni, savu tuvāko cilvēku brāli, bet kādu dienu viņa uzzinās kā viņas brālis ir dzīvs. Viņa dzīvo pie savas mammas brāļa un viņas vienīgās mājas Inēsumnda un Kristjans, Florensa, Taehyung, tā ir viņ...