12.fejezet: Indulhat a nyár

2K 71 0
                                    

Az út nyugisan telt. Shawn a kezemet szorongatva aludt. Én a telefonomon hallgattam zenét. Számoltam a perceket, hogy mikor érünk már oda. Mikor Shawn felébredt csodálkozva figyelt. Én csak legyintettem és kivettem a fülemből a fülhallgatót. A maradék időben elszórakoztatott. Hamarosan bemondták, hogy kössük be öveinket és készüljön a leszállásra.
Mikor sikeresen földet értünk elmentünk a csomagjainkat átvenni. Shawn mosolyogva rám nézett egy olyan nyugi pillantással. Kicipekedtünk és a parkoló felé vettük az irányt. Egy szürke nyitott tetejű sportkocsit pillantottam meg. Vigyorogva figyeltem a kocsinak támaszkodó fiút. Cameron átölelte Shawnt és megveregette a vállát. Miután túl voltak az idilli pillanatukon Shawn személyesen is bemutatott. Cameron mosolyogva ölelt át egy Üdv a családban! szólással. Jó barátnőhöz méltóan nem kaptam fangörcsöt...hangosan. Shawn azért furán méregetett. Bepakoltunk a kocsiba és beszálltunk. Hagytam Shawnt előre ülni. Én inkább hátul csodáltam LA utcáit. Jó érzés volt az a kis szellő. Itt jóval melegebb volt mint otthon. Hamar egy nagy házhoz értünk. Egy olyan tipikus gazdag ház. Több szintes volt. A járda és a kapu díszkövekkel volt díszítve. A pázsit szépen volt gondozva. A ház előtt kiszálltam és csodálkozva néztem körbe. Cam száját egy apró nevetés hagyta el. A fiuk kiszedték a csomagokat és elindultak be. Shawn biztató pillantásokat vetetett rám. Mikor beértünk Shawnra egy csapatnyi fiú ugrott. Egy pillanatra azt hittem hátra esik, de az utolsó pillanatban megtartotta magát. Nyüzsögtek akár a gyerekek. Mikor kiélték magukat mindenki kíváncsi tekintettel kezdett méregetni. Én kicsit zavarba jöttem. De nem azért mert néznek, hanem még mindig sokk alatt álltam. Shawn kiszabadult és a derekamat átölelve mutatott be. Én nagyjából tisztába voltam, hogy kik állnak előttem. Az egyik azt hiszem Nash körözni kezdett körülöttünk.

- Jó...Camnak igaza volt. Tényleg jó csaj.
- Te ökör!-csapta nyakon Cameron

A fiuk egyesével kezdtek hangos nevetésbe. Az egyikük megrázta a fejét és megszólított. Az ő nevével tisztába voltam. Aaron Carpenter.

- Előfordul pár ilyen szólás. Nem figyelj rájuk.- mosolygott - Aaron. Örülök, hogy személyesen is megismerhetlek.

Kapott egy jó nagy ölelést. Persze előtte Shawnra néztem, de ő bólintott.
Felvittem volna a cuccaimat de nem Cam rám parancsolt, hogy meg ne próbáljam. Végig néztem a bandán akik viszonylag nyugodtan elfoglalták magukat. Felmentem Shawnék után. Egy jó nagy szobát kaptunk. Lehuppantam az ágyra és fáradtan néztem ki a fejemből. Cameron egy vigyorral ment ki maga után becsukva az ajtót. Shawn leült mellém és apró puszikat lehelt nyakamra.

- Nem aludtál semmit még. - ölelt magához
- Igaz. De még csak most érkeztünk. Nem akarom átaludni a napot.
- Az egész nyarat itt töltjük. Nem hinném, hogy bármiről is lemaradnánk.
- Rendbe.- öleltem meg

Kotorászni kezdtem a ruháim között valami alvós cucc után. Sikerült is kihalásznom egy felsőt egy rövid nadrággal. A szobánkból nyílt egy fürdő amit be is foglaltam. Aztán Shawnak átadtam. Egyenesen bele ugrottam a friss ágyneműbe. Már majdnem aludtam mikor Shawn karjai öleltek át. Nem volt nehéz így hamar elaludni. Az egész napot végig aludtunk. Másnap reggel keltem. Shawn már nem volt mellettem. Felvettem a papucsom és halk léptekkel mentem le. De rájöttem nem igazán kell halknak lennem ugyanis már mindenki lent tartózkodott. Mosolyogva köszöntem. Felgumiztam a hajam és álmosan léptem a pultnak támaszkodó Shawnhoz.

- Hogy aludtál hercegnő?-mosolygott és egy csókkal köszöntött
- Egész jól.- mosolyogtam
- Nem vagy éhes?

Egy most komoly? Pillantást vetettem rá. Elnevette magát és össze borzolta a hajam. Már össze volt készítve a reggelim. Egy bögre kávé és palacsinta. Önelégült mosollyal ültem le az éppen birkózó fiuk mellé az asztalhoz. Nekiálltam reggelimnek és figyeltem az eseményeket. Zajlott az élet. Cameron ide oda rohangált Nash és Carter körül. Már tépte a haját. Én jót nevettem rajtuk. A két Jack valahova készült. A mosogatóba raktam a tányérom és Shawnra dőltem.

- Tele vagyok..ezt megtudnám szokni.
- Azt gondoltam. -ölelt át.
- Gyerekek!-szólt fel Cam. - Én ezt nem bírom! Menjünk már le a partra.
- Tőlem le mehetünk.-motyogtam Shawnak.

Mikor ezt mondtam nem gondoltam át teljesen. Egyszerre zúdították rám a kérdéseiket. Fent még volt időnk kipakolni mielőtt indultunk. Így sikerült megtalálnom a bikinim. A fürdőbe átvettem és egy lenge ruhát vettem rá. Még írtam anyának, hogy minden rendben majd a napszemüvegem felvéve letrappoltam. A fiuk hát hogy is mondjam... Cameron egy nadrágba és napszemüvegbe állt az ajtóba. Nash a szemüvegét kereste..De úgy hogy az egész házat felforgatta. Már hón csodálkoztam, hogy a mi szobánkba nem ment be. Aaron segített neki. Vagyis inkább csak röhögve követte. Shawn..Shawn a pultnak támaszkodva figyelte az eseményeket. Mikor meglátta, hogy megérkeztem Camre morgott.

- Nem akarsz felvenni valami göncöt? Vagy eltakarni magad. - Cam ránézett és szakadni kezdett a röhögéstől.
- Engem nem zavar- tettem fel a kezem ellent mondóan. Eddig nem is figyeltem Cam felső testére. Most, hogy megemlítették muszáj volt oda néznem. De csak egy picurit. Aztán Shawn átkaroltam megnyugtatva.

- Megbízol bennem? - néztem rá. Bólintott és Camre majd rám nézett.
Héé- böktem meg - mondtam, hogy nem cserélnélek le Cameron Dallasra.

Elmosolyodott és megcsókolt. Cam felháborodva nézett majd elismerően bólintott

- Ezt se hallom minden lánytól.
- Akkor ideje volt. - vigyorogtam - Barátnőm Sara most biztos kinyírna.- nevettem mire Shawn is elröhögte magát.
- Az biztos. -kapcsolódott be ő is.

Hamarosan meg lett az a szemüveg és indulhattunk. Imádtam ilyen helyekre menni. A zene üvöltött egész úton. Dúdolva merengtem gondolataimba. A fiuk nagyon bulizós kedvükbe voltak. Shawn puszit nyomott a kézfejemre és átölelt. A partra érve lélegzetelállító látvány fogadott. Egyszerűen csábító volt a víz. Olyan tiszta volt és szép. Kipakoltuk az ernyőket és a törölközőket. Lehámoztam magamról a ruhát és kinyújtóztam. Cameron már a vízbe volt. Nash és Aaron a part felé sétált már. Shawn végig méregetett és elvigyorodott.

- Jól nézel ki!-rakta karjait a nyakamba és a szemembe nézett
- Te sem panaszkodhatsz. - csókoltam meg.

Ő egyszer csak felkapott és a vízbe rohant velem. Kirázott a hideg hirtelen a víztől . Hamar csata tört ki. Egymást lökdösve a vízbe jót mulattunk. Különféle játékokat próbáltunk ki. Később meg csak a parton napoztunk. Fura volt a csend. Túl fura.

- Nem akar valaki énekelni?- tettem fel a kérdést. Egyszerre kezdett el mindenki más és más számot énekelni. A fejemre csaptam. Aztán élveztem az élő műsort. Hamar elment a nap. Délután haza mentünk és egy film mellett vágódtunk le a nappaliba. Nash már az elején bealudt. Mi pedig próbáltunk koncentrálni a horkolásától. Később elmentem fürdeni és bedőltem az ágyba. Később Shawn csatlakozott.

Sziasztok! Meg is hoztam a következő részt. Remélem elviselhető lett!
Puszi, Calipso!

Váratlan Szerelem (Shawn Mendes fanfiction) /BEFEJEZETTWo Geschichten leben. Entdecke jetzt