Maya Hart
Kor:20
4 éve nem szólal meg. Akkor tört össze. Egy igaz barátja van, Adam. Van egy öccse aki 17 éves, őt Jacknek hívják. Imádja a rockot és csak azt hallgat. Feketében jár szinte mindig. Ami a címből kiderűlt ő vagyok a néma rocker csaj. Ennek tetejében egy fehér farkas.
Faj:vérfarkasJack Hart
Kor:17
Maya öccse. Már megszokta hogy a nővére nem beszél. Még néha győzködi hogy szólaljon meg. Négy év után sem adta fel. Rocker, de mégis az a tipikus szépfiú akiért döglenek a csajok. Csak egy gond van. Meleg. Igen meleg nem olvastál félre semmit. Ő egy fekete farkas.
Faj:vérfarkasAlice Perry
Kor:18
Maya ellensége. Mindenáron megvédi a bátyját Adamet. Ő egy vadász, bátyát mégsem bántja titkos mivolta miatt.
Faj:emberZack Black
Kor:21
Ő is feketében jár. Rossz múltja miatt eléggé magának való. Kívül mégis azt mutatja hogy minden rendben van, ennek okán egy egoista, perverz, bunkó ember, de ez csak a látszat.
Faj: vérfarkas (később derül ki)
Logan McYouri
Kor:17
Csaj mágnes. De vele is az a ,,baj" mint Jackel. Aki nem mellékesen a párja, de persze csak titokban. Egy osztályba járnak.
Faj:ember
Adam Perry
Kor:19
Emo srác, egy igazán aranyos és szerethető ember. Maya legjobb barátja akit már évek óta ismer. Ő egy szürkés feketés farkas.
Faj:vérfarkas
YOU ARE READING
Néma rocker csaj ·Javítás Alatt·
Short StoryEgy néma csajról szól aki már évek óta nem szólal meg. De most valaki beszédre fogja bírni? Ki tudja? Ha érdekel olvassátok el :) 🏅 #1 - vérfarkas (2020. 08. 05.)