Ve ben sevgilisi ölmüş bir kızdım.
Babası Monako Kralı olan ve varis olan idim başta. Çok sevgili babam ismimin Mirabella olmasını layık görmüştü. Hayatım boyunca onun istekleri ve görüşleri yönünden yaşamıştım. Ve her zaman olduğu gibi evliliğime de o karar vermişti. Lakin hesaba katmadığı bir şeyler vardı.
Harold'la yani İngiliz kralının oğluyla tanıştığımda, herkesin gözlerinden anlamıştım; onun kocam olması isteniyordu. İlerleyen zamanlarda ikimizde bunu zorunluluk olarak görmüyorduk çünkü aşık olmuştuk.
Yapılan geziler, söylenilen şarkılar, beni kendinin yaptığı geceler.. Bilmediğimiz ve öğrenecek olduğumuz şey; her peri masalının bir sonu vardı. Bir gece gözlerimin önünde öldürüldü ve ben kana bulanmış elbisemle ağlayarak yağan yağmurda yardım edecek birilerini aradım. Bu çaresiz bir haykırıştı.
Sonra öldüğüne ikna oldum ve babamdan, buradan hatta güzel ölmüş bir adamdan kaçmayı denedim. İlk başta Yunanistan'a gittim, 6 ay sürdü ama tutunamadım. Rusya, Çin en son ise Dünya'da savaşın en kızıştığı yeri seçtim; Osmanlıyı.
1 yıldır yaşıyorum İzmir'de. İnsanların anlata anlata bitiremediği bu güzel şehirde. Hayır yabancı hissetmiyorum aksine tanıdığım herkese vatanları için direnmelerini söylüyorum. Onlar bana Miray diyor ve bende yeni benliğimi seviyorum.
O'nsuz geçen zamanlar, çok zor zamanlardı. Gecenin 2'sine kadar ağlayarak büyük bir Yunan restoranında şarkılar söylüyordum. Sigara ve içki içip her yeri dağıtıyordum. Sonra Ali Kemal ile tanıştım. İyi bir başlangıç olduğunu söyleyemeyeceğim. Zira kendimi İzmir'in sularında boğmak üzereydim. Beni sudan çıkardı, evime taşıdı ve aklımı kaybedip kaybetmediğim sordu. Çıldırmış gibiydi. Böylelikle arkadaş olduk, hiç sahip olmadığım abim oldu benim için. O beni kolluyor, bende ona değer veriyordum. Bilirsiniz önceden bu işi Harold yapardı ama o ölmüştü.
Bir daha birine aşık olabilecek miydim? Olmalı mıydım? Onu da bilmiyordum. Ama en kötüsü onu kaybetmem değildi, kendimi kaybetmemdi.
Okuduğum bir kitapta şöyle diyordu; 'O kadar acı çekiyordum ki deliremedim.' Deliremedim işte.
Eski ben olmam uzun zaman aldı ama Leon'la Kordon'da tanıştığım gün hayatımda uzun bir zaman sonra mutlu olacağımı biliyordum.
YOU ARE READING
Born to die - Hileon
FanfictionVe ben sevgilisi ölmüş bir kızdım. Teknik olarak bu beni de bir ölü yapıyordu. Bir daha birine aşık olabilecek miydim? Olmalı mıydım, onu da bilmiyorum.' şuana kadar okuduklarınız ve kurguladıklarınızdan çok farklı bir Hileon hikayesi.