34.rész

551 11 0
                                    

Mikor felkeltem akkor már sötét volt kint. Lementem a konyhába hogy igyak valamit. Lent észrevettem, hogy senki nincs itthon. Vagyis azt hittem, míg nem a babaszoba felől hangokat nem hallottam. Arra fele vettem az irányt és megpillantottam aput, ahogy a picinek beszél.

- Hihetetlen hogy a lányom már olyan nagy hogy egy ilyen gyönyörű babája van, mint te. Tudom, hogy sokat hibáztam mikor Holly kicsi volt, de most mindenben segíteni fogom. Majd segítek neki beletanulni az anya szerepbe. Neked meg nagyon boldog gyerekkorod lesz Emily ezt meg ígérem.

A szemem könnybe lábadt a szavak hallatán. Láttam, hogy apa visszarakja, a picit az ágyba majd megindul kifele. Ezért én úgy tettem mintha most jöttem volna fel az emeletre.

- Szia, apa. Minden rendben Emilyvel?

- Persze csak bementem egy kicsit babusgatni már rég volt a családba ilyen pici baba.

Ekkor a pici felsírt így bementem a szobába és felvettem majd megettem majd elvittem a fürdőbe és megfürdettem. Persze nem nagyon tetszett neki és ezt meg is mutatta, hogy mennyire utál fürdeni. Elkezdett teli torokból üvölteni. Nagyon megsajnáltam, de nem tehettem semmi mást, mint folytattam a fürdetést. Mikor végeztem megtöröltem és vittem is vissza a szobába és már aludt is.

*3 év elteltével*

3 év telt el mióta meg született Emily. Azóta született még egy gyerekünk Justinnal. Most két éves a kis Dave Bieber.Justinnal összeházasodtunk. Apáéktól elköltöztünk és most együtt élünk négyen Bostonba. Minden tökéletesen alakult. Van két gyönyörű gyerekem és egy csodás férjem és boldogan élünk.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin