Imma Skett Ayeee ! Introduction

657 4 3
                                    

Imma Wahtt ... SKETT!

Yooo My Name Is Sha'rayaa

Im 14 Yearss Oldd Turningg 15 Nextt Monthh

Imm A Whitee Girll Withh Brownn Hairr Andd Greeen Eyess

Blackk Boyss Aree Daa Tingg Deyy Aree Booom Wheen I Sayy Blackk

I Dontt Mee Blickk. Im On Thiss Beatingg Tingg , Givving Headd Thee Wholee Packagee Lykk Jheeeze//

Soo Heree It Iss

I Walkedd Inn Onn Myy Broo Jonvilee Beatingg Hiss Girll Shee Looked Likee Shee Wass Enjoyingg Itt Hee Wass Fukinn Hardd I Wass Juss Deree Standingg Soo I Lostt Myy Virginityy Att 11 Yearss Off Agee Too A Blackk Brehh Whoo Wass 17 Yearss Youngg Hiss Namee Wass Warrenn Hee Wass Piff Hee Hadd Thee Wavess Shappe Upp Everythingg. Hee Wentt Too Myy Schoool Downn Eastt Londonn Wee Gott Too Knoww Eachh Otherr Denn Wee Decideed Too Goo Brentt Cross Inni Soo Lykk Wee Wentt , Itt Wass Baree Deadd. I Mustaa Wentt Toilett Hee Follwed Mee Inn Deree. Hee Lockedd Mee Widd Himm Innn Thee Cubicless Andd I Didd Wahtt I Didd Andd Warrenn Didd Wahtt Hee Didd.. Itt Wass Funn Bruvv I Feltt Everythingg Hiss Dickk Wass Likee 6 inchess Suckingg Hiss Dickk Wass Likee Suckinn A Bluberry Lollipop. Theeen Hee Startedd Puttingg Hiss Brukk Upp Pencill Upp Inn Mee Itt Wass Ticklingg Too Heell I Wass Creasinn Upp. Soo Theen Onwards Ivee Enjoyedd Itt Butt Thenn Thee Likkle Dickedd Boastedd Too Hiss Moisstt Friendss Likee Howw Hee Fukedd Mee Hardd Andd Shitt Andd Everyonee Inn Maa Skool Heardd Boutt Itt KMT.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2010 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Imma Skett Ayeee ! IntroductionWhere stories live. Discover now