Bara döndüğümde Abel ve Hector'ü ilginç bir şekilde bulmuştum birbirlerine sırtları dönüktü diğeri içkisini içerken diğeri boş bardakla oynuyordu tartışmışlar mıydı bunlar.
"Ne yapıyorsunuz?." İkisinin bana dönüşü de aynı anda olmuştu Abel sandalyeden inmişti.
"Sonunda geldim biraz daha bu uyuzla kalsaydım işler hiç iyi olmayacaktı."
"Sen kime uyuz diyorsun kız kılıklı."
"Sana." Burada neler oluyordu böyle tartışma büyümeden durdurmalıydım.
"Düzgün konuş Abel müşteriye karşı."
"Müşteri her zaman haklıdır patronunu dinle." Tanrım yangına benzinle gidiyordu Hector.
"Kıçımın müşterisi ben gidiyorum."
Hızla uzaklaşan Abelin arkasından öylece baktım neden tartışmışlardı ki zaten onun kalktığı sandalyeye oturdum.
"Bana mı söyledi o kelimeyi?."
"Galiba." Abelin boş bardağını barmene doğru ittim. "Bardağı değiştir."
"Şimdi gösteririm ben ona." Sandalyeden inip giden Hectorün koluna yapıştım.
"Saçmalama lütfen çocuk gibi kavgamı edeceksin." Kolundan çekip sandalyeye oturttum.
"İvy."
"Hişttt..."
Duydu mu diye barmeni kontrol ettim bizden uzakta başka bir müşteriyle ilgileniyordu.
"Ben sana hişti göstereceğim evde bekle?."
"Hector." Buna ne oluyordu böyle ya. "Neden tartıştınız ki?."
"Boşver siktir uyuzun teki belli."
Abelin durduk yere tartışma çıkarmayacağını biliyorum ama Hectorunde tartışmayı uzatmayacak biri olduğunu biliyordum ne geçmişti bunların arasında.
"Nereye gitti o?."
Birde merak ediyordu anlamak için gözlerine baktım fark edince gözlerini kaçırdı.
"Merak mı ettin?."
Başına diktiği bardağı hızla tezgaha vurmuştu çıkan sesle birkaç müşteri bize döndü sağa sola bakıp Hectore döndüm öfkeyle bana bakıyordu.
"Ne merak edeceğim öylesine sordum." Üzerine gitmemek en iyisiydi.
"Anladım sahneye çıkacak."
"Sahne?."
Değişen müzikle sahneyi işaret ettim sahneye çıkan Abele baktım benden sonra sahneye yakışan tek erkekti hafif tempolu müziğe uygun kıvraklığı kalçalarının hareketleri üzerindeki ateş gibi olan gömleği çıkartması. Görünen bembeyaz vücuduyla erkeklerin aç gözlü bakışları açılan pantolon düğmesi yavaşça inen fermuar kopçası çıkartıyormuş gibi yapıp izleyiciyle dalga geçmesi. O pantolonun çıkmasını isteyen alkışlar ıslıklar sonunda pantolonun çıkartılıp atılmasıyla kırmızı bir baksırla sahnede dans eden seksi muhteşem iştah açan Abel. Ve onu ağzı açık şaşkın bir şekilde izleyen Hector bunlar beni gülümsetmişti en çok keyiflendirense barın girişinde bana bakan heyecanlı utangaç Devitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*****İRİS*****
RomanceHiçbir şey göründüğü gibi değildi.... Aşklar hariç. CİNSEL İÇERİKLİDİR