Akkor ma eszünk? 2. fejezet

436 16 1
                                    

  - Mi az Lily, az ember már a fürdőben sem lehet nyugodtan?-ordítottam le szegény Lilyt- És mi a faszért kellett bebaszni az ajtót? Azért hogy leszakadjon?- csoszogtam oda a nyílászáróhoz, de amint kinyitottam nem hittem a szememnek.

 A fiúk álltak előttem teljes pompájukban

- Öm... Sziasztok?-néztem rájuk meglepetten-Mit kerestek itt? Nem mintha baj lenne... De na!-

Sziasztok!-köszön Jin- Képzeljétek... 

-Srácok, nem akartok bejönni?-kérdezte Lily egy hatalmas vigyorral az arcán. Jézusom mi lesz még ebből?

 -Na, az van-folytatta a legidősebb, miközben becsődültek a lakásba-hogy az Army-k rájöttek a ház címünkre, így oda nem tudunk bemenni. Felhívtuk a menedzserünket és ő mondta, hogy jöjjünk ide.

 -Pizzát nem hoztál gondolom...-mondtam szomorúan.

 -Jah, idefele jövet találkoztunk a pizzafutárral és odaadta.-szólalt meg Jimin.

 Lilyvel egyszerre csillant fel a szemünk és éhesen nyitottuk ki a dobozt, de csalódnunk kellet, mivel az üres volt.

 -Azt elfelejtette mondani, hogy nagyon finom volt!-mondta Suga egy gonosz vigyor kiséretével, majd a többi fiúval egyszerre röhögött fel.

 -Akkor... Most mit fogunk enni Emma?

 -Főzök valamit.. Jin  nem segítenél?- néztem az említettre bociszemekkel.

 -De, szívesen!-válaszolt mosolyogva.

 -Okés, én addig megágyazok... Bár akármennyire is összekuporodtok, ötnél több ember nem fér el a kanapén.-mondta Lily egy perverz mosoly kíséretében, majd ránézett TaeTae-ra, aki tettét egy kacsintással jutalmazta. Most komolyan, megint kezdik?

 - Jólvan, akkor Tae ma Lilyvel fog aludni. Velem pedig...

 -Én!

- hallok meg egy ismerős hangot, megfordultam és megláttam azt a mérhetetlenül szexi hang tulajdonosát, vagyis Sugát.

 -Rendben, akkor velem pedig, YoonGi fog.-fejeztem be.

 -Na, akkor megyünk főzni?-néz rám Jin, én pedig elindultam a konyha felé.Gyorsan telt a helyiségben töltött idő, csak annyit vettem észre, hogy Jin a telefonját bújja.

Gyorsan telt a helyiségben töltött idő, csak annyit vettem észre, hogy Jin a telefonját bújja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

 Gondolom még vegán kaját nem készített, márpedig Lily miatt csak azt csinálhattunk.Miközben mi jól elvoltunk a konyhában hallottuk, ahogy a többiek a nappaliban kiabálnak. A 'Jimin ne feszíts a tükör előtt' és a 'Suga szállj már le a kanapéról, még nem ágyaztam be' mellett hallhatóak voltak a 'V ne videójátékozz már megint' és 'RapMon tedd le azt a vázát' mellett még sok ezekhez hasonló mondat hallatszódott be a konyhába. Mi persze ezeken csak nevettünk.

-Srácoook! Kész a vacsora!-kiáltotta el magár Jin

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Srácoook! Kész a vacsora!-kiáltotta el magár Jin.

 Amint ezt kimondta a többiek már rég ott ültek a megterített asztalnál és kíváncsian lesték a főztünket.

 - Hát.. Jól néz ki, de lássuk az ízét!-szólalt meg elsőre Jungkook. 

-Végre kajaaa!-üvöltözött még mindig TaeHyung.

 -Hm.. Nem rossz-tette hozzá Jimin.

 -Jin! Amit te szoktál főzni az álltalában finom, akkor gondolom ez is.-mosolygott J-hope.

 -Jól néz ki.-szólt Rapmon is.

 - Oké.. Jól néz ki, de mégis! Mi ez a gombóc? És hol van a hús? Srácok, azt ne mondjátok nekem hogy nem hiányzik nektek a hús!-nyafogott Suga, de végül ő is nekiállt enni.

 - Jajj, istenem! Ez nagyon finooom!- fordult felém Lily teli szájjal, de amint rájött kikkel is eszünk együtt, teljesen elvörösödött.

 - Igen, tényleg nagyon finom. Köszönöm Jin a segítséget.- löktem meg egy picit az említett vállat, aki tettemet egy aprócska arcra puszivak díjazta.

 Megvacsorátunk, majd elmutogattam mindenkinek, hogy ki merre van, kivéve Tae-t és Lilyt, ők már valószínűleg a barátnőm szobájában alszanak. Vagyis remélem, hogy alszanak. Ezen a kis gondolat menetemen elnevettem magam.

 -Minek örülsz te annyira? Hogy a nagyszerű Sugával aludhatsz?

 - Ja hát..-akad el a szavam- Csak eszembe jutott valami vicces, de így, tényleg örülök, hogy mind itt vagytok-válaszolok mosolyagva.

 - Srácok! Asszem valamit összetörtem!-szólal meg NamJoon.-Nem baj!-nézek rá a kis tükörre- majd veszek másikat!-mondtam mosolyogva, amitől látszólag megnyugodott.Ezek után mindenki nyugodóra tért és végre elindulhattam aludni.

 - Emma?- állít meg valaki.

 -Igen Lily?

 - Ígérd meg, hogy amit most mondok azt nem mondod el senkinek!

 - Jó, jó, de mond már!- felelek kiváncsian.

 - Hát... Az volt... Tae és én..- vékonyodott el a hangja- Csókolóztunk! De ezt nem mondhatod el senkinek!

 - Nem fogom- mosolyogva indultam el a szobám felé.

-Na végre meg jöttél -terpeszkedett el az ágyamon-Melyik felén aludhatok? Vagy tudod mit enyém az egész ágy jó?

-Szó se lehet róla -léptem eléje -Az én ágyam az én házam és az én szabályaim.Nem érdekel , hogy Idol vagy és a Biá.-Nem tudtam be fejezni mert meg fogta a derekam és a mellkasára tette a fejem-Ez most...

-Shhh..-Mondta és oda tette az ujját a számra.-Eddig mindenki kacsingatott most meg a szám na jó..

-Maradj így egy kicsit..-Suttogta.

Majd el kezdte a hajam birizgálni. Majd a két kezét az arcomra tette és közel húzott magához és a szemembe nézett. Jézusom azok a gyönyörű szemek..

-Most..mit szeretnél?!-Kérdeztem kicsit remegő hangon.

-Semmit..-Majd adott egy puszit a homlokomra át karolt és már aludt is. Vagy is én azt hittem ezért el kezdtem fel öltözni pizsamába . Éppen huztam volna fel a kis fekete trikom amikor meg érintett . Egyszerűen nem lehetett szavakba önteni amit akkor éreztem..a Hideg rázott ki.

-Ne Yoongi aludj inkább..

-Jó de akkor holnap folytatjuk .-Monda egy pervez mosoly kiséretével .



Na mára ennyi is lenne remélem tetszik Emma XOXO


ÁlomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora