Sckarlett's POV:
Ii simteam respiratiile grele ale lui Jeff, ma lasase sa il ranesc si eram multumita, insa rasul acela atat de subtire si firav era strain urechilor mele.
L-am privit pe brunetul de sub mine pentru a ma asigura ca nu provenea de la el sunetul si apoi mi-am intors mijlocul si am privit in spatele meu observand o silueta slabuta.
Jeff pare oarecum intimidat, de fetita care sta in fata noastra. Are parul castaniu si lung, o rochita alba patata de sange banuiesc, un ursulet in mana, un zambet amuzat si niste ochi demonici totodata.
-Wah... nu stiam ca iti place mai intai sa iti lasi victimele sa te bata si apoi sa le omori. Nu vrei sa incercam asta si noi? Ma voi asigura ca se va termina totul doar la bataie, spune ea chicotind.
-Sally pleaca naibii, am metodele mele.
Jeff se uita in jos, si oriunde altundeva in afara de unde e fata din fata noastra.
-Cauti ceva pe jos, Jeff?
-Nu, vreau doar sa sap un tunel unde sa fug de voi, sau mai bine sa va omor, sa va arunc cadavrele acolo si sa imi vad de viata linistit.
Sally, deci asa o chema pe copilita. Ceva imi parea simpatic la ea, apoi mi-am dat seama ca picioarele mele erau inca inclestate asupra lui Jeff, care era intins pe pamant.
M-am uitat la fata lui plina de sange,apoi la mainile mele si m-am sculat usor de pe el, zambindu-i si intinzandu-i mana.
Acesta mi-o prinse si se ridica, repezindu-se apoi in spatele meu, lipundu-mi varful rece al unui alt cutit de gat. Cate cutite avea oare omul asta?
-Prostia e contagioasa? Ma intreba el. Puteam sa ii simt zambetul din respiratia alerta ce se lovea de gatul meu. Parca s-ar fi abtinut cu greu din a izbucni din ras.
Kate nu statu degeaba, lua cu repeziciune briceagul de pe gat si mi-l arunca, eu prinzandul la milimetru.
Trebuie sa recunosc ca sora mea era mult mai buna decat mine la sporturile ce implicau mingiile, ar fi putut prinde lucrurile cu usurinta.
-Nu stiu, tu sa imi spui, esti singurul de aici care stie raspunsul. Zambesc sarcastic in timp ce desfac rapid briceagul si indrept varful lamei spre locul din pantaloni corespunzator masculinitatii lui.
-Ups! Rostesc apoi amuzat si jucaus catre el, in timp ce cele doua fete din spatele meu chicoteau.
Sally ii spune printre rasete:
-Jeff, ma jur ca daca te atingi de fetele astea iti ascund colectia de cutite. De fapt, nici nu am de ce sa ma ingrijorez, oricum se pare ca tot ele au situatia sub control.
Kate se pare ca bate palma cu Sally, in timp ce se pun amandoua pe jos si se uita la noi ca la un film de comedie cu prosti.
-Chiar mai are rost sa ti chestia aia jegoasa in dreptul gatului meu? Stii? Visam sa fiu ucisa de un criminal macar mai popular nu de un poponar, spun eu catre el.
-Tot la fel de poponar eram si acum 10 minute? Ma intreba el? Am inghitit in sec si am privit fugitiv catre Katherine.
Jeff atinsese o coarda sensibila. Am apasat lama mai tare asupra locului lui sensibil, iar el se cutremura rapid.
- Stii, iti pot da una in saculeti mai rapid decat ai rosti o alta prostie.
- Vreau... cu gura, nu? In urmatoarea secunda am apucat mana in care avea lama si am departat-o cu forta de gatul meu.
Era surprins, idiotul... m-am rasucit pe calcaie si mi-am infipt degetele in parul des si lung si i-am tras capul mai aproape de mine in jos, apoi i-am aplicat un genunchi in stomac.
CITEȘTI
Alege gresit | Creepypasta Fanfiction
FanficKate si Sckarlett cred ca daca au fugit, au scapat de problemele zilnice si de trecutul dureros, dar s-au inselat..ei bine, intr-un fel