(Min synsvinkel)
*en måned senere*
Harry og jeg var alene hjemme ved ham i dag. Vi lå i hans seng og snakkede om alt det der var sket.
"D/N uanset hvad der sker så vil jeg altid elske dig" hviskede han og kyssede mig. "Jeg vil også altid elske dig Harry" smilede jeg og gengældte hans kys. Vi lå lidt og snavede. "Hvad siger du til at vi bliver hjemme og hygger i dag" smilede han kækt. "Harry" grinede jeg og puffede til ham. Vi begyndte begge at grine. "Er du sulten?" Spurgte han. "En smule" indrømmede jeg. "Det var godt" sagde han og begyndte at kilde mig. "Harry.... Harry stop" skreg jeg af grin. "Hvad siger du? jeg kan ikke høre dig" drillede han. "Stop....hahaha...". Han stoppede og gav mig et hurtigt kys før han gik over og fandt noget tøj.
Jeg blev lignede i sengen og betragtede ham mens han klædte sig på. Wow hvor jeg dog elskede hans mave, hans skæve smil, hans søde krøller og hans førende grønne øjne.
"Ligger du bare der og dovner den" grinede han og kyssede mig. "Ja noget problem?"grinede jeg. "Nej nej vil du have en hånd?". "Ja tak".
Han trak mig op af sengen og trak mig ind til sig.
"Hvad vil du have og spise?". "Det ved jeg sørme ikke". "Fint så overrasker jeg dig" smilede han og kyssede mig før han forsvandt ud i køkkenet.
Jeg tog mig et bad mens Harry lavede morgenmad.
(Harry's synsvinkel)
Jeg skulle lige tjekke min mobil inden jeg gik i gang med pandekagerne da jeg så en besked fra Kate.
Kate: hejsa hvordan går det?
Mig: fint hvad med jer?
Kate: kan du ikke komme hjem til mig på fredag?
Mig: jo da
Jeg ved ikke hvad der skete for Kate. Jeg lagde mobil på bordet igen og gik i gang med pandekagerne. Lige da jeg var færdig kom D/N ud til mig kun i undertøj.
"Hejsa babe" smilede jeg. "Hejsa" grinede hun og satte sig til bords.
Jeg satte mig overfor og betragtede hende lidt mens hun spiste.
"Hvad skal vi så lave i dag?" Spurgte hun med et smil på læben og tog en bid pandekager mere. "Hvad har du lyst til?". "Se film måske?" foreslog hun. "Ja men jeg skal have ordnet noget først". "Hvad?". "Jeg lovede min mor at bage boller" smilede jeg. "Okay vil du have hjælp". "Har du lyst?". "Ja så længe vi er sammen er jeg ligeglad med hvad vi laver" sagde hun og tog en tår juice. "Okay skal vi så gå i gang?" Spurgte jeg. "Ja da". Vi tog af bordet og gøre klar til at bage.
"Jeg tjekker lige om de er færdig" sagde jeg til D/N da vi sad inde i stuen efter vi havde lavet bollerne.
Jeg gik ud i køkkenet og kiggede til bollerne . De var glynbrune og sprøde. Jeg tog dem ud af ovnen og satte dem på komfuret så de kunne køle lidt af. D/N kom ud i køkkenet til mig.
"Hejsa"smilede hun. "Hejsa babe" sagde jeg og tog fat om hendes hofter. Jeg trak hende helt ind til mig. Hun bed sig i læben. Jeg lænede mig frem og kyssede hende.
ESTÁS LEYENDO
Kærester eller fjender?
FanficToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?