Totul mergea super bine, vorbeam cam in fiecare seara cu Niall, trecuse chiar o luna de cand vorbeam cu el te twitter, era un tip chiar foarte dragut si dulce care te intelege foarte bine, insa pare foarte misterios si foarte secretos, sigur imi ascunde el ceva, dar ce? Partea proasta din toata chestia asta e ca am inceput sa simt ceva pentru el insa nici eu nu stiu ce, imi este frica !
Eram in camera mea asteptam sa se faca ora pentru a ma baga la somn, eram in fata calculatorului vorbind cu el, imi spune ca de maine nu o sa mai poata vorbii cu mine asa de des deoarece o sa inceapa munca. Dragut!
Dupa ce termin de vorbit cu el imi inchid leptopul dupa care ma bag la somn. Ma gandesc in fiecare seara daca il voi intalni vreodata pe acest baiat blondut cu ochi albastrii ca marea si cu acel corp, nici nu mai comentez... este prea perfect acest baiat.
Oare de ce ar vrea un baiat ca el sa vorbeasca cu o ciudata ca mine? Nimeni nu vorbeste cu mine, toata lumea ma crede o ciudata si o enervanta, o urata cu care nu se merita sa vorbesti.
Fara sa imi dau seama aud ca alarma de la ceasul meu de pe noptiera suna, o alta zi de scoala, o alta zi de tortura pentru mine, faptul ca mai vorbeam cu Niall pe twitter ma mai linistea dar acum cand ma gandesc ca de azi cred ca o sa vorbesc cel putin o data pe saptamana cu el simteam ca inebunesc, simteam ca e un gol undeva acolo in mine care incepe sa se umple de dor?
Sincer nu am mai simtit acest sentiment de foarte mult timp, acest sentiment de dor de cand au murit parintii mei, cu tot sa nu mai vorbisem cu el de aseara deja imi era dor de el, oare cum o suna vocea lui?
Ma trezesc din gandurile mele atunci cand telefonul meu incepe sa bazaie ca nebunul, cine dracului se gaseste sa sune la 7 dimineata ? Imi ridic telefonul de pe noptiera si vad ca ma suna Deni? Ce mai vrea si fetita asta?
- Conversatie telefonica -
Eu: Da Dani, de ce ma suni la ora asta?
Dani: Adumi si mie caietul de geografie la scoala, am nevoie de el!
Eu: Ok, am sa til aduc, pa
Dani: Ce frumos te comporti, ce pot spune? Ne vedem la scoala, pa !
- Conversatie telefonica incheiata -
Imi pun telefonul inapoi pe noptiera dupa care ma ridic din pat unde ma duc la baie unde imi fac siesta de dimineata dupa care ma imbrac si ma duc jos la masa unde nu este nimeni, cred ca bunica era sus sau pe undeva prin gradina .
Imi iau sendwichul facut de mine aseara si o tai pe usa afara din casa. In drum spre scoala imt ca sunt urmarita insa nu dau importanta acelei persoane din spatele meu si o iau la fuga spre scoala.
Dupa 15 minute de alergat si ascund de dementul care ma urmarea ajung la scoala unde dau de Deni insatant .
Eu: Uiteti caietul de geografie si acum date din calea mea trebuie sa ajung la ore !
Deni: Dupa raspunsul tau de la telefon crezi ca o sa te las asa usor sa scapi ciudato?
Eu: Scuteste-ma ! Ia caietul si lasa-ma in pace !
Deni: Ai auzit tu cumva sa las pe cineva in pace?
Eu: Te rog frumos, lasa-ma!
Dau sa plec de langa ea insa aceasta imi prinde mana unde ma taraste pana in baie unde cand ajungem imi dau un picior in spate de ma arunca pe jos. Incerc sama ridic dar nu sunt sanse, cele doua tipe care erau c ea mau mobilizat la pamant, iar Deni venise in fata mea unde se asezase pe branci unde ma apucase de par si ma forta sa ma uit in ochii ei si la ea in acelas timp.
Deni: Niciodata nu o sa intelegi cum sta treaba pe aici nu?
Eu: Si ce ar trebui sa inteleg ma rog?
Deni: Mda...
Eu: CE AR TREBUI SA INTELEG?
Deni: Asta!
Sa ridicat de pe jos dupa care a inceput sa dea in mine cu mainile si cu picioarele fara mila in timp ce acele doua prietene ale ei ma tineau ca sa nu scap, cu ce am mai gresit acum doamne? Cu ce?
Dupa circa 10 minute de bataie zdavana vad cum inceteaza sa mai dea in mine insa vad cum se aproprie de mine si ma ia dinou de par si ma face sa o privesc.
Deni: Sper ca ai inteles ce am vrut sa iti spun prin faptul ca nu ai voie sa raspunzi cu acel ton la mine!
Nu am mai spus nimic doar am aprobat din cap , iar dupa am vazut-o cum imi da drumul la par si iese din baie urmata de cele doua prietene ale ei.
Nu imi mai simteam corpul absolut deloc, vroiam doar sa mor in acest moment. Am incercat sa ma ridic de pe jos insa nu prea am avut seanse. Cam 20 de minute m-am chinut sa ma ridic de pe jos, iar intr-un final am reusit sa ma ridic si sa ma deplasez pana la iesirea scolii.
Nu mai aveam chef de nici o ora la cum ma simteam in acest moment. Am luat-o usor sprea aleea care ducea spre casa mea, defapt pe o scurtatura care ducea spre casa mea.
In timp ce mergeam spre casa simt dinou cum acea persoana de azdimineata ma urmareste dinou. Cand imi intorc capul nu era nimeni, ciudat simteam ca ma urmareste cineva, insa nu era nimeni.
Niall Pov.
Eram in aeroport mai exact in avionul nostru, al meu si al baietilor, asteptam sa decolam spre America mai exact New York, unde va fi primul concert din noul turneu , asteptam sa ma sune Deo sa imi spune ce se intampla Cu Lucy.
Mda stiu ca pare ciudat dar mi-am trimis verisorul sa o spioneze pe Lucy,foarte ciudata dar simt cum as vrea sa o am in siguranta acolo in Romania, sa ma grija de ea , insa eu nu pot dar Deo poate.
Am vorbit cu managementul pentru un concert in Romania insa nu au fost de acord cu acest lucru, dar dupa o lunga cearta cu ei m-au lasat pe mine intr-un final sa ma duc acolo pentru 2 zile, am acceptat bucuros insa pana luna viitoare mai trebuie sa mai astept.
Stiu 10 luni de turneu nu sunt deloc usoare insa avem vacanta in fiecare luna cate o saptamana sa ne reecreema si noi dupa atat munca, frumos nu?
Vad ca imi vibreaza telefonul pe masuta din fata mea, unde cand il ridic vad ca este Deo, asteptam telefonul asta cred ca de 2 ore bune, plus ca Romania este inaintea noastra cu 2 ore.
- Conversatie telefonica -
Eu: Zi!
Deo: Verisorul meu scump imi pare rau sa iti spun dar frumoasa ta printesa a fost batuta urat de tot la scoala plus ca acum in fata mea casa ei arde din temelii, din cate am inteles bunica ei a murit, iar ea fiinda este minora si mai are decat 2 luni pana face 18 ani o sa fie data la casa de copii!
Eu: ....
Deo: Niall, mai esti acolo?
- Conversatie telefonica incheiata -
Brusc imi cazuse telefonul din mana, credeam ca pe twitter faca asa doar ca sa o bage oamenii in seama, insa nu am dat importanta si am continuat vorbitul cu ea pentru ca vorbea cu mine ca persoana si pentru cine eram si sunt, nu vorbea cu Niall vedeta internationala dupa care sunt inebunite atatea fete, asta mi-a placut cel mai mult la ea.
Nu credeam ca este in situatia asta, sa o urasaca atat de mult colegii incat sa o bata si mai nou sa ii arda casa si sa rama fara bunica ei plus ca mai trebuie data si la casa de copii pana face 18 ani.
Bine ca peste o luna plec in Romania si o sa o vada si nu o sa o mai las acolo, o sa o iau cu mine.
Diana Pov
Eram in fata casei mele si vedeam cum ardea pana la ultima bucata de lemn, iar bunica mea era moarta , in momentul asta imi venea sa ma omor singura, sa dispar de aici, acum chiar nu mai aveam pe nimeni.
Pur si simplu nu mai conta nimic si nimeni trebuia sa fac cumva sa nu putrezesc in acea casa de copii unde am aflat ca voi fi dusa de acum, nu este corect, cu ce am gresit eu de mi sa luat totul? Cu ce? Nu era corect!
Vad cum cineva vine spre mine insa ma feresc dandui o palma zdravana facandul pe acesta sa se dea doi pasi inapoi. Cand ridica capul vad ca este ....
CITEȘTI
Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.
FanfictionOare ce se inatmpla cand lume din jurul ei o crede o ciudata si un necunoscut de pe twitter o crede o fata interesanta? Oare ce se intampla cand dragostea intervine la ea si doreaste sa afla mai multe despre el? Oare va rezista ea informatiilor afl...