6. Bölüm - Chucky Bebek

3.6K 119 6
                                    

Eve dönmüş kırk saatte ne giyeceğimi seçip,bülent ersoy gibi boyandıktan sonra akşam yemeği için hazırdım.Her saniye Levent'le mesajlaşmaktan parmaklarım pelte kıvamına gelmişti.Utanmasa sıçarkende cazır cazır sıçıyorum diye mesaj atacak adam o kadar abarttı işi.Kerem adet olduğu üzere öküz gibi dalmıştı yine odaya.Yataktan kalkma gereği duymadan kaşlarımı kaldırarak suratına baktım.İnşallah cır cır olmuştur yemeğe gelemeyecektir Allah'ım ne olur yap bir kıyak.

Zeynep:Gaye ruj falan istiyorsa kırmızı kalemin ucunu ıslatsın öyle boyasın!

Kerem:ilkokul çocuğu musun sen ya seviyesiz seviyesiz espriler

Zeynep:senin seviyene inmeye çalışıyorum işte canım ee kısa kes ne oldu?

Kerem:senin yarma kapıda seni çağırıyor

Zeynep:asıl yarma sensin be kas hayvanı!

Kerem:aman sevgilisinede laf söyletmezmiş!

Beyin loblarını alıp birbirine vurasım var seni Kerem!O sevgilisi diyen ağzına ayakkabımın topuğuyla vurasım var!Yataktan kalkıp telefonu çantama attıktan sonra odadan çıktım.Gaye öcü gibi suratıyla tam önümde belirmişti.YUH GİYMEYEYMİŞSİN O ELBİSEYİ BACIM!CIBIL ÇIKSAYMIŞSIN DİREKT!

Gaye:ay canıımğm Kerem içerdemiğğ?

O fok balığından hallice konuşması o kadar midemi bulandırıyorduki dilini testereyle kesesim geliyordu.Birde canım demiyor mu bana!Elin Gay'inin nereden canı oluyorsam!Ulan benim manitalar bu kadar canım demedi bana!Kız canım aşağı canım yukarı!Kerem kapıdan çıktığı an Pavlov'un köpeğine dönmüştü.Kızın bacaklarını gözleriyle yedi odun!Sinirden kırmızı biber kırmızılığına dönmemek için hızlı adımlarla aşağı indim Kerem'le Gaye'nin de ayak seslerini duyuyordum.Kerem'in bakışlarından gaz alarak Levent'e sanki karşımda Dylan O'brien varmış gibi sarıldım.Ama ne sarılmak sanki kırk yıldır kayıp babamı buldum.

Kerem:çekilirseniz çıkacağız!

İşte böyle burnundan solursun işte Kerem efendi!Böyle boğaya dönüştürürler adamı!

Levent:ben sana bunları aldım yani biliyorum eşekliğimi affettirmez ama 

Beyaz güllerle dolu bir buketi bana uzattı.İyide ben gül sevmezdim ki!Ben papatya severdim bir kere.Yüzümü ekşitmemek için aşırı çaba sarfederek çiçekleri elime aldım.Evden çıkıp Levent'in son model arabasına bindik.Şimdiden Kerem'le o aptal sarışının arabada neler yaptıklarını hayal ediyordum.Yarım saat kadar sonra yemek yiyeceğimiz restorana gelmiştik.Masamıza kurulmuş sipariş vermek için garsonu beklemeye başlamıştık.Menüdeki en ucuz şey çeyrek altın fiyatındaydı.Neyseki Levent ödeyecek ohh rahatım.

Garson:ee ne alırdınız?

Levent:ne alırsın canım?

CANIM lafını duyunca Kerem kollarını masaya sertçe vurdu.İstediğim yemeği söyledim.

Kerem:sen ne alırdın AŞKIM?

Aşkını ben senin!Ulan herif birde üstüne basa basa söylüyordu!Ağzını yaya yaya  yemek siparişini verdikten sonra garson gitmişti.

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin