Chap 18

746 63 5
                                    

Author pov!

"Tu!!Tu!!Tu!!" Bella menunjukan kearah beberapa orang yg sedang menumbuk taehyung dan suga itu!

Bella yang ketakutan itu bersembunyi dibelakang jin dengan badan yang mengigil!

Ahli Bts yg lain berlari kearah orang yg ditunjuk oleh bella itu!

Jimin memukul orang itu dengan sebuah kayu balak yg besar memanjang cam adik author!!

Jhope rapmon jungkook dan jin pun turut mengikut memukul mereka dengan kayu balak!

Bella memeluk pokok yg ada disebelah nya itu seerat yg mungkin!

Takut dengan pertarungan itu!!Mati kau!Sampai kayu balak pun ikut bertarung gak!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Takut dengan pertarungan itu!!Mati kau!Sampai kayu balak pun ikut bertarung gak!!

Bella melepaskan pokok itu dengan perlahan!Tiada lagi pertarungan yg sdg berlangsung tadi!

Bts semua kelihatan lega dengan ketiadaan mereka!

Masing²melepaskan keluhan!Syukur lah!

Baru sahaja bella ingin berjalan kearah bts!

Lehernya dirangkul dengan lembut!Kesejukan tangan yg merangkul lehernya itu membuatkan bulu tengkuk nya naik bulu!!

"Hai baby~Jom jalan jalan dengan i~I rindu you sangat sangat~" Namja itu mengores goreskan jari telunjuknya dileher bella!

"Sh..ireo!" Bergetar suaranya menjawab ajakan namja itu!!

"Wae?Baby takut ke dengan i?Ala baby~Jangan takut~I tak kan sakitkan you~" Namja itu memujuk lagi!

'SHIREEOO!!!!BTS OPPAAAAA!!!!TOLONG SAYAAA!!!!!'

"Shh~I kan ada~I boleh tolong you~Jom temankan i jalan jalan~"

"BELLA!!" Bella yang tadinya menunduk berdiri tegak bak elektrik!!

"Bts op..pa!Cha..lu..jusae..yo!" Bella yg ingin sahaja berlari kearah bts itu ditarik masuk kedakapan namja gila itu!

"Baby~Jangan tinggalkan i boleh tak?!I rindu sangat sangat dengan you!" Tegas sahaja suara namja itu ditelingga bts!

"Tolong lepaskan dia!Dia!Dia!Belum sedia lagi jadi bride kau!!" Jin sudah menutup mulutnya serapat yg mungkin!

Wae??Wae jin sia terkejut??Ada rahsia kah disebalik wajahnya yg innoncent bak baby tu??ヘ( ̄▽ ̄*)ノ

Author mula keluar emoji gatai!(ˉ(∞)ˉ)

"Huh!!Kau ingat aku percaya?!Tolong lah!Aku tak bodoh eh!Btw rasa hormat kau kat mana?!" Namja yg sedang memeluk bella itu tersengih sinis!Mata namja itu yg tadinya berwarna biru itu berubah warna merah pekat!

Bella yg ada didakapan namja itu hanya menangis ketakutan!

'Bella!Tunggu oppa!Oppa akan selamat kan bella!'

Vamfire?! S1(COMPLETE)Where stories live. Discover now