beklenen an

30 1 0
                                    

Taksiden indik otel denize karşı  bakıyordu. Denize olan aşkım bir kez daha ortaya çıkmıştı. Otelin girişinden incelemeye başladım o kadar büyük ve göz alıcıydı ki midemi bulandırmıştı.....(cok enteresanım dimi bende güzel ne görürsem midem bulanıyor) yavaş yavaş oteli inceleye inceleye yürümeye başladık. Otelin giriş bölmesinde havuz var,havuzun üstünden ise insanların geçebileceği   tahtadan çok şık merdiven yapmışlar, ağzım açık bir şekilde otelin içine doğru ilerlerken ayağım tökezlendi tam havuza düşecekken içimden kendime küfür savurdum.  Düşüncelerimden savrulup "dikkat etsene"diyen bir erkek sesi duydum ,Türkçe söylemişti anlaşılan Türk'tü . Başımı kaldırdığımda  bana bisikletle çarpan o mavi gözün üstümde olduğunu farkettim o kadar yakışıklıydı ki gözlerimi ondan alamadım. Mavi gözleri o  sert bakan kaşlarI köşeili suratı dolgun dudakları küçük burnu başlı başına mükemmelliğin vücut bulmuş hali. Öksürmesiyle gözlerimi ondan zorla da olsa alabildim . Çok yakındık belimi o kadar çok sıkmıştı ki onu süzmekten nefes alamadığımı farkettim . Onu kendimden uzaklaştırmak için ittirdim ,ama o kadar güçlüydü ki sadece benden iki adım uzağa gidebilmişti . Şaşkın bir surat ifadesiyle bana bakıyordu, çok entresansın diyerek lafa girdi " neden"diyebilmiştim sadece,küstah bir şekilde kahkaha attı sonra suratı çok ciddi bir hal aldı, korkmadım desem yalan olur . Gözlerini gözlerime kenetleyip "teşekkürler yada sağol "diyebilirdin dedi . Elvin benim zor durumda olduğumu farkedip beni o çocuktan uzaklaştırmayı başarmıştı,mavi gözlerin üzerimde olduğunu farkettim kısa bir bakış attım çok sinirli gözüküyordu.Hemen gözlerimi ondan çektim Elvinin koluna girip merdivenlerden aşağıya doğru ilerlemeye başladık... 

...Bulutun ağzından...                                  

Günlerdir aklımdan çıkaramadığım tek şey bir çift mavi göz...

Bisiklet sürmeye bayılıyordum yine aynı saatte temiz hava almak için bisiklet turuna başlamıştım, annemin beni aramasıyla bisikletimi sürmeyi hızlandırdım  tam o sırada Bİr kıza çarpacaktım  "hey çekil "diye bağırdım. beni son anda farketse de yere tökezlenmişti."önüne baksana puşt"diye arkamdan bağırdı,şaşkın surat ifademle bisikletimden inip" efendim banamı dediniz " diyince sok oldu. Aslında o şaşkın surat ifadesi hoşuma gitmedi değildi .Onunda gözleri maviydi benimkiler gibi ama çok farklı bakıyordu gözleri çok güzeldi."Kusura bakmayın acelem var "diyip  o güzel bakan kızdan zorlukla da olsa ayrıldım. Aslında acelem olmasaydı biraz sohbet etmek isterdim. Beni etkilemişti ondan çok güzel kızlarla da karşılaştım ama beni bu denli hiç etkileyen birisi karşıma çıkmamıştı . Gün boyunca onu düşündüm beni fazlasıyla etkilemişti . Odamın kapısının çalındığının farkında bile değildim boranın içeri girmesiyle anlamıştım. Kafama yastık fırlatıp "yine ne düşünüyorsun oğlum"dedi. Ona anlatsam mı bilemedim ,o da biliyor şu zamana kadar hiç bir kızdan etkilenmediğimi anlatsam acaba şaşırır mı derken gelip yanıma oturmasıyla ürkmüş bir şekilde ona baktım ."Anlatacakmısın "diye sordu bana bende ona olanları anlattım, çok şaşırdı ismini sordun mu dediğinde üzgün bir surat ifadesiyle sadece" hayır" diyebildim .Üzülme falan dese de aklımdan çıkaramayacağım birisi olmuştu o güzel bir çift mavi göz . Bora beni dürterek "oğlum akşam balo var kıyafet almadık daha "diyip beni odamdan çıkarttı ne kadar hayır gitmiycem desemde o baloya gidilecekti . Gitmesem boranın dilinden kurtulamazdım bana kalsa dar bir jean ve beyaz v yaka t-shört giyerdim ama bora bey illa takım diye tutturunca ona uymak zorunda kaldım.  Tüm uğraşlara rağmen kendimi mağaza da buldum. Sıyah bir papyonlu takım elbise tutuşturup dene bunu diye kabine yolladı . Takımı gelirsek sade düz siyah bildiğimiz takım elbise takımı giyip kabinden çıkınca herkes bana baka kaldı, oysaki klasik siyah bir takım giymiştim. Bora beni dürtüp "çok yakışıklı oldun oğlum baksana herkes sana bakıyo" diyip sırıttı. Tamam alıyoruz o zaman bunu dedim. Kıyafet denemesinden nefret ederdim o yüzden hemen bu takımı alıp mağazadan çıktık Boraya gelirsek bana zıt bir şekilde beyaz ceketli siyah pantolonlu bir takım almıştı ona da çok yakışmıştı ama ona bilerek söylemedim ...

Eve gelip takımları güzel bir şekilde giyip saçımızı da yaptık, Allahtan kız değildik 10 saat süslenme derdimiz yoktu .Bu sene yeni bmw almıştım kendime. Borayla birlikte arabama binip balonun olduğu otele doğru yol aldık. Otele gelince , sabah gördüğüm o bir çift gözlerde takılı kaldı gözüm o kadar güzel olmuştu ki beyaz mini elbisesiyle biraz kıskandım da denebilir elbisesi fazla kısaydı,neden kıskandım bilmiyorum ama ona karşı birşeyler hissettiğimin farkındayım. Onların arkasından Bora ile ilerliyorduk ama o kız tahta merdivenlerden yürürken ayağı takıldı ve tökezlendi tam düşecekken belinden tutup onu kendime çektim . Şaşkın bir surat ifadesiyle bana baktı galiba taniyamadı sabah ona çarptığımı hatırlayamadı. Beni kendinden uzaklaştırmak için ittirdi ama fazla güçsüzdü sadece ondan bir iki adım uzaklaşabilmiştim ".Çok enteresansın" diyebildim sadece söyleyecek birşey bulamadım o kadar güzel bakıyordu ki bana donuk bir ses tonuyla "neden" dedi. Arkadaşı onu benden uzaklaştırdı yine ismini soramamıştım ona, Benden az uzaklaşınca arkasını dönüp bana baktı ve hemen gözlerini kaçırdı ,arkadaşının koluna girip merdivenden aşağıya doğru ilerlemeye başladılar...

Bora şaşkın bir yüz ifadesiyle beni izliyordu ne oldu der gibi kaş göz yaptım, oda anlayıp hemen lafa girdi bana bahsettiğin kız bu muydu diye . sadece başımı olumlu anlamda sallayabildim. Merdivenlerden aşağı doğru inerken kızların gözlerini üzerimizde olduğunu hissettim ama benim aklım hala o mavi gözlü kızdaydı. Bora iki tane bira alıp yanıma oturdu "oğlum balo müthiş değil mi "dedi bende ona sadece başımı salladım . Yanımıza iki tane kız geldi biri esmer biri sarısın ikisi de gerçekten güzeldi ama tiplerinden çok belliydi ,her erkekle yatan kız tipiydi poposunu kapatacak kadar kısalıktaki elbiselerinden belliydi .  Bir çift mavi gözün üzerimde olduğunu farkettim çok sinirli bakıyordu galiba kızlardan beni kıskanmıştı . Kızların kulağına eğilip bir şey söylediğimde ikisi de birlikte aynı anda yanımızdan uzaklaştılar mavi gözlü kıza baktığımda hafif bir tebessüm oluştu suratında . Ben ona karşılık donuk bir surat ifadesiyle bakmaya devam ettim . Kızın bıkkın bir surat ifadesiyle dışarı çıktığını farkettim bende arkasından koştum o anda bir trafik kazası olmuştu mercedes  ile bir taksiyi hurdalar halinde gördük. Mavi gözlü kız birden yola atlayıp yardım etmeye çalışmıştı ama o anda hıçkırıklara boğularak yere oturdu sadece anne diyebiliyordu...



Ya Seversem?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin