Vay anasını müzikler harika.İçmekte tereddüt ettiğim viskininde dibine vurdum neymisim la ben !
Of yanımıza geliyorlar.Kimmi ?Partinin sahipleri iste .Sevgi Buse Ve Esra..
Buse sanki lidermis gibi hep en önden yürür Allah var güzel kız yaaaaa!
-Eeee nasıl gidiyor gençler eğleniyormuyuzzz?
Evet dedi Mina ve yapmacık bir sohbeti koyuldular Esra Ogün e Sevgi de Uzay a göz koymustu çok belliydi .Sonra yanımızdan ayrıldılar.
Uzay Mina yı dansa kaldırdı Ogün de bir iki arkadaşının yanına gitti ,yanlız kaldımm.
Bari şu bardağı da bitireyim dedim kendi kendime ..Oha kafam güzel olmuşş.Yok yok hayır yanlıs görüyorum .Okulun en havalı ve gizemli çocuğu bana mı bakıyor !!
Hayır ya ben fazla içmişim.oooolamazzz dengemi de yitirdim en iyisi lavaboya gideyim
.............
--İyimisin ?
Gözlerimi araladım.ooooowwwwww Aralamaz olaydımmm.Yeşil gözler o kıvırcık saçlarrr sanırım yine gidiyorm ben yaa
Kahretsin çevremizde toplanmıslar bile .İyiyim dedim ve bana kalkmamda yardımcı oluyordu.Ne nazik çocuk ya :) popi mopi falan .
Bir anda kendimi yerde buluverdimmm.Ardından da -BEBELERİ BİR DAHA GETİRMEYİN BUSE BAK BÖYLE OLUYOR BİRİ YERDEN KAZISIN ŞUNU .Ardından kahkaha sessleriNe yani benimle dalga geçmisti ha ağlamak istiyordum ,nerden anlamadım ki o Poyraz dı okulun asi taş ve ukala çocuğu.... Ne yapacağım simdi ???
Bu benim için bir baslangıç asklarım .Ve siz bu baslangıcı yorumlarla desteklerseniz muhteşeme yol alacağım olabildiğince yorumlarınızı bekliyorum ve öpüyorummmmm :))