Greške

10 4 1
                                    

Da li ste ikad osjećali da ste povezani sa nekim? Da li ste ikad bili ovisni o nekome? Da li ste ikad imali slomljeno srce?
Žao mi je ako jeste, niste to zaslužili. Samo ste voljeli, ništa drugo.
Ali ne trebate kriviti onoga koji je uzrok vašeg problema.

Svako griješi, i ja, i ti, i ona...
Svi griješimo, a na greškama se ući. Zar ne?

Kažu neki da im je najveća greška u životu što su nekome priznali ljubav.
Pa to nije greška, ljudi! Ljubav se treba priznavati i ne treba vas biti sramota toga.
Kažete Sviđa mi se onaj momak, šta i da mu kažem to kada me ne bi ni okom željeo pogledati!

A zašto ne bi? Možda se i vi sviđate tom slatkom momku, možda i on isto misli o vama.
U svakom slučaju, vrijedi pokušati. Gubitnici nisu oni koji pokušavaju, gubitnici su oni koji ni pokušati ne smiju.

Ljubav je naš najveći problem, zadaje nam previše problema a pogotovo tinejđerima.
Ja sam u sretnoj vezi sa svojom orhidejicom, ustvari mi se sviđa jedan momak ali shhh orhideja može biti ljubomorna. 😂
Šalu na stranu, svi ćete se složiti da su ljubavni problemi najgori. Da, najgori su zbog vas.
Zašto bježite od istine?
Zašto je jednostavno ne priznate?

Istina je činjenica, čvrsta činjenica a vi nju odbijate. Zašto?
Zar vas je strah nečega?
Ali ovo je vaš život! Vi vladate nad sobom. Vi upravljate vašim željema, zahtjevima, emocijama... Samo vi jer je to vaše. A ako nešto od toga bude ugroženo trebate se boriti sa tim.

Tako da ako vam smeta to što je vaš najbolji prijatelj u kojeg ste zaljubljeni u vezi sa jednom vašom poznanicom onda mu to recite. Ne krijte se u sjenki, ne krijte ono što vas bocka u srce, u misli.
Opušteno pričajte o tome.

Ako vam smeta nešto kod vašeg prijatelja ili prijateljica onda mu to recite. Budite iskreni prvo prema sebi a onda prema drugima. I zapamtite da vi vladate svojim životom i da priznati istinu nije greška.

Nadam se da sam ovim poglavljem barem nekom pomogla. 😊

Svijet Misaki Where stories live. Discover now