Uçağa binmekten nefret ediyorum. Ayrıca yükseklik korkum var bu yaşıma kadar hiç binmemiştim. Zayn'in inadı işte ne yapıcaksın. Zayn 'i seviyorum o benim kuzenim. Ama bazen inatçının teki olabiliyor!!!
Umarım bu senede geçen sene ile aynı geçmez Harry'nin yaptıklarına dayanamayabilirim çünkü . O sevimsiz salak yüzünden başıma gelmeyen kalmadı.Hangi insan bir kızın uyurken saçını kesebilir ? Hem de kulak hizasında!! Ben size cevap veriyim Styles .Ha bir de şampuanımın içine turuncu saç boyası katması var . Onun yüzünden 1 ay boyunca şapkayla gezdim !
# Flash Back
Sabah erkenden uyanıp sıcak suyu soğuk suya çevirdim. Harry'nin her sabah yıkandığını biliyordum . Ama planlarım ters tepti . Zayn duşa girdi ve banyodan kız çığlıkları yükselmeye başladı.İlk başta bir kıza tecavüz ediyorlar sandım ama sonra Zayn'in çığlık attığını fark ettim. Koşarak yukarı çıktığımda benim biricik kuzenim banyonun bir köşesinde havluya sarınmış titriyordu.
**********************************************************
Uçaktan indiğimde beni herzamnki gibi Andy karşıladı. Arabaya ulaştığımızda Zayn'e sıkıca sa- bir dakika bu Zayn değil . Harry ? Harry olduğunu fark etmem biraz uzun sürdü galiba !!
'' Vay canına beni bu kadar özlediğini bilseydim Amerikaya yanına gelirdim ''
yüzüne yine çarpık gülüşünü almış bana bakıyordu.
''Ben de senin buralarda olduğunu bilseydim İngiltereye gelmezdim çarpık ağız ''
bu söz ona şimdilik yetmiş ki yolculuk boyunca hiç konuşmadı. Şuana kadar !!!
'' Sel ''
'' Ne var Styles''
'' Özür dilerim''
'' Ne için ben uyurken saçımı kestiğin için mi ?? Veya şampuanımın içine turuncu boya döktüğün içindir . Ha bir de makyaj malzemelerimin hepsini çöpe atman var !! ''
Tek kaşımı kaldırmış ona baktım.
'' Makyaj malzeme olayı yanlışlıkla olmuştu neyse niye önemsiyorsam özür dilemeyi bile hak etmiyosun küçük cadı '' Sinir bozucu Styles ' la tanışın ! Gıcık bana küçük denmesini sevmediğimden diyor bunların hepsini . Piç kurusu !!
'' Aynı yaştayız Styles ''
'' Boy farkımız aynı şeyi söylemiyor ama. ''
Sonunda Zayn'in evinin önüne geldik. Neyse ki ! Kapıyı çaldım ama açan olmadı . Ve biranda arkadan bir adet Styles belirdi . Ne işi vardı bunun burda çoktan ultra lüks evine doğru gidiyor olmalıydı ayrıca Zayn neden kapıyı açmıyordu??
'' Zayn aradı ve srtüdyadaki işinin bitmediğini söyledi bu yüzden 2 saatliğine bize gelicekmişsin.''
Ne kalbim buna dayanamaz.
'' Sokakta kalırım daha iyi Styles''
'' Zayn'in kesin emri ayrıca evde Boo'da olucak. ''
Katlanmak zorundayım en azından evde Louis varmış gitme sebebim de bu zaten.Harry'i takip ettim.Aslında yolu biliyordum ama bay çok bilmiş bana yolu göstermek üzerine ısrar etti . Dangalak Neyse bir seferde problem çıkarmıycam .
Eve geldik ve zili çaldım . Kapı açıldı ultra tatlı bir varlık gördüm . Evet kızlar Louis ! Üstüne atladım. ''Benim minik bebeğim gelmiş ''
'' Boo seni çok özlemişim . Ama bana bir daha bana küçük bebek dersen senin kafanı koparırım ''
'' Tamam küçük bebek '' dedi ve bana sarıldı . Aslında küçük kelimesine bir tek Boo söyleyince güzel geliyordu .
'' Hey ! Kıskandım ama .'' dedi sinir bozucu Styles ve o da Louis ' e sarıldı . Harry salağı karışmasa olmazdı zaten!
*******************************************************
'' Çocuklar ben kahve alıyorum ister misiniz ''
'' Hayır sağol küçük bebeğim ''
'' Peki Boo ''
Benim kahvemi içmek istemezlerse bu onların sorunu. PES 'in başından kalktıkları yok ki .
'' Ben içebilirim '
' '' Harry salondan söylemen yeterliydi.''
'' Belki de yanına gelmek istemişimdir ''
'' Harry lütfen yanımdan gider misin ?? ''
'' BANA SÜREKLİ BÖYLE DAVRANMAYI KESER MİSİN SELENA ? BAK ÜZGÜNÜM TAMAM MI ? OLANLAR İÇİN !! EĞER SEN ORTALIKTA DOLANIP HERKESE İSTEDİĞİNİ YAPTIRMAYA ÇALIŞAN ŞIMARIK KIZIN TEKİ OLMASAYDIN BELKİ DE ARKADAŞ OLABİLİRDİK''
'' HARRY BANA BAĞIRMAYI KES . AYRICA HER ŞEYİN SUÇUNU BANA ATAMZSIN SEN BENİM SAÇLARIMI KESİP , TURUNCUYA BOYAMASAYDIN BELKİ DE ARKADAŞ OLABİLİRDİK O YÜZDEN BANA KIZMAYA HAKKIN YOK ''
çantamı alıp dışarı çıktım Zayn ' e kısa bir mesaj attım.
-Nerde kaldın ?? -S
- Geliyorum noldu Sel ? - Z
- Lütfen çabuk ol sadece Harry ile aynı ortamda olmak istemiyorum . - S
- Anlıyorum Sel Sel ayrıca seni çok özledim az sonra orada olurum .-Z
************************************************************************************************************
Harry ' nin Anlatımı
Neden öyle çıkıp gitti anlamıyorum. Aslıda anlıyorum ona öyle bağırmamalıydım biliyorum ama çok sinirliydim . Louis yanıma geldi ve bana neden o kadar bağırdığımı sordu harika bir de bununla uğraşıcam !
''Onun bana böyle davranmasını istemiyorum''
''Geçen sene kıza yaptığını bırakmamıştın ama '
' '' Geçen sene olanlar bir hataydı ama ''
'' Aw Harrehhhh ağlama '' bi dakika ben ağlıyormuyum hem de o cadı için sanırım ilişki durumuma biraz göz atmalıyım .
'' Ben ağlamıyorum '' yanaklarımı şişirdim .
'' Eminim öyledir Harrehhhhh '' . Louis başımdan gittiğinde odama girip kapıyı kilitledim.
Gerçekten söylediklerime alınmış olamazsın dimi Gomez sadece biraz sinirlendim o kadar benden uzak durmandan hoşlanmıyorum - H
Neden peki - S
Bunu cevaplamıycam ama arkadaş olmayı deneyebiliriz ne dersin Gomez ? - H
Belki dünyanın sonu geldiğinde olabilir -S
Hadi ama Gomez bir şansım bile yok mu ?? -H
Belki - S
Pekala . Görüşürüz Sel . - H
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What About Love
ФанфикSelena uçakla kuzeni Zayn' in yanına gelir ancak Harry ile araları pek iyi değildir! Harry' nin Selena üstündeki kötü imajını yok etmesi gerekiyor. Peki bunu başarabilecek mi? Olaylar karıştığında ve Harry'nin geçmişi herkese zarar vermeye başladığı...