2.BÖLÜM
İlk 5 ders öyle sıkıcıydı ki her an camda aşağı atlayabilirdim. Uzun tenefüse girmiştik. Doğay sınıfta kitap okuyordu. Esen ve Pamira ise kantindelerdi.
Ben ise koridordaki camdan basketbol oynayanları izliyordum. Ayberk cidden iyi basketbolcuydu. Sarışındı ve kahverengi gözleri vardı. Cem'in de ondan aşağı kalır bir yanı yoktu. Her basketbol oynadığında üçlüklerini konuştururdu. Onun bebeksi bir yüzü ve kısa saçları vardı. Fazla sevimliydi.
Yan tarafımdan gelen sesle kafamı oraya çevirdim. Erenay yanımda adeta bir heykel gibi gözlerini dikmiş karşıya bakıyordu. Suratındaki tek mimik bile oynamıyordu.
''Sevgilinin seni aldattığını nasıl anlarsın?'' gelen soruyla afallamıştım.
''Bana mı sordun?'' diye şaşkınlıkla sordum.
''Hayaletlerle konuşmadığıma göre'' dedi gözlerini devirerek. Benimle konuşuyordu ama gözlerini karşıya dikmiş duygusuzca oraya bakıyordu.
''Hiçbir fikrim yok'' dedim dürüstçe.
''Nasıl yani?'' dedi suratını bana çevirerek.
''Bas baya. Bilmiyorum'' dedim gözlerimi onun gibi karşıya dikerek.
''Hadi ama. Her kızın bir deneyimi olmuştur'' dedi anlamsızca.
''Deneyim olması için denek olması gerekli'' dedim ona dönerek.
''Ne yani? Hiç mi sevgilin olmadı?'' diye sordu şaşkınlıkla.
''Hayır. Neyse ben gidiyorum. Birazdan sende gülmeye başlarsın zaten'' dedim ve arkamı döndüm.
''Dur. Dalga falan geçmeyeceğim. Bu çok güzel bence'' demesiyle arkamı döndüm.
''Neresi güzel Allah aşkına?'' dedim omuzlarımı düşürerek.
''Kendini özel olan kişiye saklıyorsun. İleri de sevgilin olacak kişi fazla şanslı. Şu dönemde bir kızın ilk erkek arkadaşı olmak herkese nasip olmaz'' dedi gülümseyerek.
Omuzlarımı silktim. Tekrar arkamı dönmüştüm ki kolumdan tuttu. Omzumun üstünden ona baktım. Gülümüsyordu. Dudakları yine büzülmüştü. Bu şaheserle karşılaşmak için ne sevap işledim Allah'ım?
''Seninle tekrar konuşmak isterim umursamaz'' dedi.
''Umursamaz?'' dedim kaşlarımı kaldırarak.
Cidden mi? Çocuk seninle tekrar konuşmak istiyorum diyor. Sen sana taktığı lakaba takılıyorsun.
Kes sesini ukala.
Ah bebeğim. Sen asla adam olamayacaksın.
Kızım bir siktir git.
Kız olduğumu nereden biliyorsun lan?
Hassiktir. Bülent Ersoy'a mı özendin pezevenk?
Yok lan şaka. Şaşırınca tam mala benziyorsun. Gülmek istedim de.
İç sesime bir küfür daha savurarak Erenay'a döndüm.
''Fazla umursamazsın'' dedi omuzlarını silkerek.
''Sen de fazla bilmişsin Kızıl'' dedim sırıtarak.
''Kızıl ha?'' dedi gülerek.
Başımı aşağı-yukarı salladım.
''Görüşebiliriz değil mi?'' dedi tekrardan ciddileşerek.
''Olabilir'' dedim ve arkamı dönüp sınıfa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞ
Teen FictionLiseye yeni başlamış bir genç kız... Bir yıl sınıfta kalmış 17 yaşında 10. sınıf öğrencisi bir genç... Sadece arkadaş olmak ve eğlenmek istiyorlardı ya da öyle sanıyorlardı. İzgi, Erenay ve arkadaşlarıyla maceraları...