12. BÖLÜM – HAYAL KIRIKLIĞI
"Yüreğimdeki aklımda
Hep aklımda, hep aklımda...
Akıl kesildi yüreğim,
Yürek kesildi aklım da."
Baran ile ailemin tanışmasının üzerinden 2 gün geçmişti. O akşam Baran beni eve bıraktığında arabada kısaca neler yapacaklarımızdan konuşmuş, birkaç karar almıştık. En kısa sürede yapmamız gereken bir de düğün vardı. Baran'a oldukça sade, basit bir organizasyon istediğimi söylemiştim ve o da bunu onaylamıştı. Bu konuşmanın ardından arabadan inip artık eve geçeceğim sırada bileğimden tutup beni durdurmuş ve dudaklarıma beni yakan bir öpücük kondurmuştu. Aslında aramızda yaptığımız bir anlaşma varken Baran'ın bunca zamandır neden hala bana 'o' anlamda yaklaşmadığını bilmiyordum. Evet yaklaşmıştı ve hep bir şeyler engel olmuştu ama karşınızda bir Baran Hancıoğlu varsa bu işin bu kadar uzaması da son derece garip geliyordu işte.
Onu 2 gün boyunca hiç görmedim. Sesini de duymadım. Kendi alanlarında önde gelen şirketlerden birisiyle önemli bir ortaklık için Rusya'ya görüşmeye gitmişti. Gitmeden birkaç saat önce beni aramış ve uçağa binmek üzere olduğunu, toplantıya gideceğini söylemişti daha sonra ise hiçbir konuşma geçmedi aramızda. Aramadı. Aramadım. Uçağının indiğine dair bir mesaj atıktan sonra hiç sesi çıkmadı. Yoğundur dedim ilk gün. İşleri vardır, meşguldür. Ta ki karşımdaki haberi görene kadar.
SON DAKİKA...
Hancıoğulları Holding yönetim kurulu başkanı ve CEO'su Baran Hancıoğlu'nun özel uçağının Rusya'dan Türkiye'ye kalkışı esnasında oluşan problemler nedeni ile Türkiye sınırlarına yakın bir konumda düştüğü haberi elimize ulaşan bilgiler arasında. Kendisinden saatlerce haber alınamadıktan sonra uçağın düştüğü bölgeye yakın bir kuruluşa ulaştığı ve hayati tehlikesini...
BÖLÜM EN KISA ZAMANDA SİZLERLE. UFAK BİR RAHATSIZLIĞIM VE EPEY YAKLAŞMAKTA OLAN VİZELERİM VAR. BU YÜZDEN YÜKLEYEBİLDİĞİM KADAR BÖLÜM YÜKLEYECEĞİM ŞU BİRKAÇ GÜNDE. KEYİFLE OKUMANIZ, BOL BOL YORUM YAPIP YILDIZIMIZI PARLATMANIZ DİLEĞİYLE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOPRAKTA SAKLI -HANCIOĞLU SERİSİ 1-
Fiksi Umum-Hancıoğlu Serisi 1- Ortak bir proje, bir çift yeşil ve kahve. Heyecan, arzu, aşk, şehvet ve şefkat... Baran Hancıoğlu & Toprak Varan