A Titkos őrzők társasága

51 7 3
                                    

Bella ès Liza percekig csak bámultak maguk elé.
-Ezt eddig miért nem mondtad?-nézett nagyanyjára Liza.
-Én csak téged akartalak védeni.-válaszolta Mrs.Graham aztán felállt az asztaltól.-2 perc és visszajövök .-mondta majd kiment az ajtón .

*************
Amikor visszaért a könyvtárba , széles mosoly ült ki az arcára.
-Öltözzetek át gyorsan, elviszlek titeket egy helyre.-mondta titokzatosan.
-A két lány egymásra nézett majd felrohantak Liza szobájába.

Liza kinyitotta a szekrényt és elővett magának egy fekete farmer rövidnadrágot és egy fehér ujjatlan felsőt.
-Válassz valamit.-állt félre a szekrény elől, hogy Bella is odaférhessen. Ő aztán egy ideig csak nézegette a ruhákat végül pedig megakadt a szeme egy babarózsaszín szoknyán, amin apró fekete szivecskék voltak.
-Ehez nincs valami felsőd?
-Azt a szoknyát 2 éve kaptam a Nagyitól, biztos hogy nem szeretnél inkább valami divatosabbat?Van rengeteg márkás rövidnacim.
Bella megrázta a fejét.-Nem köszi, szinte mindig szoknyát hordok.
-Biztos hogy mi ikrek vagyunk?-nevette el magát Liza.
-Komolyan soha nem vettél még fel egy szoknyát se?-nézett rá hitetlenkedve.
-Nem, vagyis önszántamból nem.Egy alsós farsangon csoportosan kellett beöltözni hercegnőnek és sajna egy olyan királylányt se tudtam kitalálni, aki nadrágot viselne.
-Miért nem öltöztél Arielnek?
-Basszus...!Szólhattál volna előbb is.
-Bocsi, de épp egy másik dimenzióban voltam.-Ezután mindketten elnevették magukat.
-Tessék!Vedd fel hozzá ezt.-nyomott egy fekete rövidujjú haspólót Bella kezébe.-Én soha nem hordtam, úgyhogy neked tuti tetszeni fog.-mondta mosolyogva.

-Kész vagytok már lányok?-hallatszott lentről Mrs. Graham hangja.
-Egy pillanat!-mondta a két lány kórusban.
-Hová tűnt Junipher?Amikor felébrettem még az ágyamnál feküdt.
-Biztos Camyval van, ne aggódj!-Liza megérintette a nyakában lógó medált.
-Mondtam, hogy nem veszett el.-mielőtt Liza ezt kimondta Camy és Junipher befutott a szobába.
-A medálod és Camy között kapcsolat van vagy mi?-nézett kérdően Lizára.
-Valami olyasmi-válaszolt mosolyogva.Leguggolt Camyhoz és a szemébe nézett.-Nekünk most el kell mennünk egy kis időre, vigyázz addig Junipherre.
-Megérti amit mondasz neki?
Liza bólintott.-Indulhatunk?
-Felőlem!-mosolyodott el Bella.
Mindketten letrappoltak a lépcsőn nyomukban Camyval és Junipherrel.
-Hová megyünk Nagyi?-kérdezte Liza.
-Az országos utazási irodába.
-Szuper..akkor tök felesleges volt reggeliznem.
-Azóta már modernizálták őket, úgyhogy nincs mitől félned.-mondta Mrs. Graham.
-Attól még hogy az újságban azt írják, még nem biztos hogy igaz.

-Hát nem megmondtam, hogy milyen szép ez a szoknya!-csapta össze a két tenyerét Mrs. Graham, amikor meglátta Bellát.-Ha végeztünk ezzel az üggyel, akkor elmegyünk és veszek neked annyi szoknyát, amennyit csak lehet kapni a boltoban!
-Milyen üggyel ?-szólt közbe Liza.
-Azzal, hogy a szüleiteket visszajuttassuk a Varázsvilágba.
-Jaa!
-Induljunk, mert soha nem érünk oda.- tessékelte ki a két lányt az ajtón, majd becsukta maguk után és ezt mondta :Claude Ostium.- egy halk csattanás jelezte, hogy az ajtó lezárult.
-Elindultak a vékony ösvényen, majd az elágazódásnál jobbra fordultak.Pár percig még csendben sétáltak, aztán az ösvény véget ért egy hatalmas táblával, amin rengeteg kisebb táblácska volt, mindegyiken egy-egy szóval.
Mrs. Graham átfutotta a szavakat, aztán az egyiken megakadt a szeme.
-Meg is van.Gyertek indulunk.-Mrs. Graham és Liza megérintette azt a táblácskát,amin az UTAZÁSI IRODA szó állt.-Gyere Bella!-Bella odalépett a táblához és hozzá ért az ujjhegyeivel.
-Itinerantur!-mondta ki Mrs. Graham.Liza kinyitotta a száját, hogy megkérdezze, hogy ez mit jelent, de mire kimondhatta volna már egy épület előtt találta magát, ami hatalmas volt és egy Földgömböt ábrázolt.Rengeteg ember ment ki és be az épületbe bőröndökkel a kezükben.
-Ne maradj le Bella!-Liza hangja kizökkentette a nagy csodálkozásából, úgyhogy gyorsan utolérte őt, mielőtt a nagy emberáradat még messzebbre sodorta volna őket egymástòl.Amint belépett az épületbe egy hatalmas csarnokba találta magát, ami kör alakú volt.Amikor felnézett nem hitt a szemének. A mennyezet helyett az égboltot látta, hatalmas bárányfelhők voltak az égen néhány méterrel a feje fölött.Aztán lenézett a padlóra, ami maga a Föld volt kiterítve és minden ország jelölve volt rajta csak úgy, mint a földrajz atlaszában.
-Hova kell mennünk Nagyi?-kérdezte Liza.
-Luxemburgba!
Mind a hárman elindultak a térképen.Mikor a La Mancha csatornához érték Bella megállt egy pillanatra, ám amikor látta, hogy mindenki átmegy rajta, mintha csak egy sima utcán sétálgatnának ő is rálépett./belelépett/Mintha egy miliméter mély tócsába lépett volna olyan hangja volt a lépteinek, viszont amikor lenézett a cipőjére, annak talpát teljesen száraznak látta.Követte a többieket,amíg Luxemburgba nem értek, ott aztán mindannyian megálltak.
-Fogjátok meg egymás kezét!-utasította a két lányt Mrs. Graham.Liza meg markolta a bal kezével Bellát, jobb kezével pedig Mrs. Grahambe kapaszkodott.
-3-ra ugrunk.-mondta Bellának Mrs. Graham.
-1~2~3!-Bella becsukta a szemét és elrugaszkodott a talajtól.Valami nagy zuhanásra számított, vagy arra, hogy a tükörhöz hasonlóan beszippantja valami, de ezek helyett csak egyszerűen visszaérkezett a talpára.Kinyitotta a szemét és körbenézett.Egy macskakővel kirakott utcában találta magát egy nagyon magas kerítés előtt, ami előtt őrök álltak.
-Gyertek utánam!-mondta Mrs. Graham és megindult a kapu felé.Váltott néhány szót az őrökkel aztán jelzett a lányoknak, hogy kövessekék.Az őr az egyik kerítés melletti bódéba vezette őket.
-Menjetek csak előre Bella!
Beléptek a bódéba, ami épp akkora volt, hogy 1 ember kényelmesen beálljon, hármójuknak viszont igen csak össze kellet húzniuk magukat,hogy beférjenek.
-Tessera.-suttogta Mrs. Graham mire a bódé hátsó fala eltűnt és egy lefele vezető csigalépcső jelent meg.-Csak utánatok.
Bella elindult lefelé a lépcsőn Liza pedig szorosan a sarkában maradt.A néhány perce előtünt ajtó hirtelen újra eltűnt. A lépcső mellett fáklyák világítottak.
-Hová is megyünk pontosan?-kérdezte Bella.
-A Titkos őrzők társaságának a gyűléstermébe.-válaszolta Mrs. Graham.


Remélem, hogy ez a rész is tetszett nektek!Köszönöm a csillagokat és a kommenteket is!!😘😘😍😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TükörképWhere stories live. Discover now