Her zaman ki gibi alarmim 9:00 da caldi .Yatağından kalkıp alarmı kapattim.Oturma odasına gittiğimde o iki serserinin uyuduğunu gördüm. Hazır onlar uyurken aklıma onlara bir saka yapmak geldi.İlk olarak Urayı uyandırmaya çalıştım ama uyanmiyordu pezevenk. Mutfağa gidip bir su dolu surahiyi alıp Uray ve Kutayin altlarına döktüm .Ben sessizce gulerken Uray " noluyor lan " deyip uyandı ."oğlum utanin .Lan bu yasta altiniza nasıl kacirmissiniz " dedim onlara bakarak." Off oğlum ne diyonuz ya " dedi kutay yarı uyanık bir şekilde yataktan dogrularak." Abi ben senin yaptığın isin içine ediyim olum bu nasıl is lan " dedi kutay sinirli bir şekilde .Onlar kalkarken ben de ekimi yüzümü yıkayıp ne giyecegime karar veip hazırlanmaya başladım .Dolabından siyah bir tişört ve siyah bir pantolon alıp giydim.Hazırlanma dediysem ben öyle takim elbise giyecek adam degilim.Özel günlerde giyebiliyordum bir tek .Odadan çıktığımda Kutay beyaz bir gömlek kahverengi pantolon ve bordo renkli bir kravat takmış aynanın karşısında saçlarını düzeltiyordu.Uray ise siyah kareli gömlek ve pantolon giymişti. Aramızda kıyafete onem veren kişi Kutaydi .Kahvaltıyı yaptıktan sonra üzerine bir deri cekel alıp evden çıktım.Arabaya bindikten 5 dk sonra telefonu çaldı .Arayan cadı kadındı ( yani annem). " yine ne var dedim kızgınlıkla ". "Buraya gel dedi cadı emir verir bir tonda" " Gelemem anne dedim oflayarak'." Ege sana buraya gelmenin söyledim Ezgi burada dedi annem ". Ezginin ne isi var orda dedim öfkeli bir şekilde."Oğlum sakin ol kız sana ulaşamamış ve seni merak etmiş normal olarak " lafını bitirmeden..." tmm geliyorum dedim anneme" .Telefonu kapatıp girdigim şeritten eve doğru döndüm .Yaklaşık 30 dk sonra eve vardim .Arabadan inip evin kapısını caldim.Ela açmıştı kapıyı bana . "Hoşgeldiniz beyefendi" dedi tatlı bir gulumsemeyle. Bende ona karşılık olarak bir tebessüm ettim. "İçeri gel" dedi kapıda durduğunu gören annem. Evet, belki annemle aramiz çok iyi değildi ama ona kizamiyordum her ne kadar kızgın olsamda yüzündeki gülümseme ona karşı ofkemi bastiryordu.Annenin yüzüne bakıyorum hala dalmistim.Annem doru soran gözlerle bana baktığında , ona mutlu gorunmek için gulumseyip " Ezgi nerde" dedim .Annem" icerdeydi bekle biraz demeye kalmadan içerden gelen topuklu ayakkabının sesini duyunca onun geldiğini anladım." Ege "deyip boynuna atıldı. Bende öylece kalakalmstim.Neyse ki çok uzun sarilmadi. Daha sonra anneme sarılıp evden ciktik.Arabaya bindigimizde ezgi bana sinirli sinirli bakıyordu.( aslında bos bos desek daha doğru olur ). " ne var kızım" dedim ona bakarak . " telefonimu neden acmyorsu sen" dedi.Zaten sinirliydim bide bana trio atması dahada sinirlendiriyordu beni .Derin bir nefes adim ." sana eve gitmemeni söylemiştim sana değil mi "? dedim ona öfkeli bir şekilde. " okulda da gorusebilirdik "dedim sinirli bakislarimi yüzünde gezdirerek." seni anlamıyorum biliyor musun ? Nasıl olyurda bir gün iyi olurken bir gün bu kadar kızgın olabiliyorsun " dedi ağlamaklı bir ses tonuyla .Bende hiçbirşey söylemeden yola devam ettim .Üniversiteye geldiğimizde ezgi arabadan inerek hızla yanından uzaklaştı.Neyin havasindaydi bu kız anlamıyorum ki.Arabayı park edip sınıfa doğru ilerledim.Sınıfa girdiğimde ilk olarak kapıdan ona baktım .ona baktigimi fark etmiş gözlerini bana dikmişti.1- 2 dk sonra hemen çekti gözlerini uzerimden .Ayakta dururken ezginin yerinde oturduğunu gördüm .Soylediklerime üzülmüştü belliydi surat ifadesinden .Yanina gitmek için ayaklandim ."Ezgi dedim bir iç çekerek ." efendim ege"dedi uğraştığı kâğıttan başını kaldırmadan. başka bisy söylemeden elinden tutup hızlıca kaldırdım ." ne yapıyorsun sen " dedi yüzüme bakarak." Kızım kalk yemeğe gidiyoruz " dedim mutlu görünmeye çalışarak.Ona bakmak birazda olsa yumusatiyordu beni . O an çok mutlu olmuştum ,çünkü ege bana asla böyle tekliflar yapmazdı .onunla yemek yiycektik ve sadece ikimiz,ben bunları düşünürken yanımda bir ses hissettim." Ezgi hadi dedi." geliyorum dedim ona bakarak ". Geldiğimiz yere varınca onun inşallah romantik bir film yoktur bu hafta " demesinin aksine ben keske romantik bir film olsa diye geçirmiştir içimden.Arabadan indigimiz sırada telefonu çaldı. Anlaşılan yine beni bırakıp gidecekti ." Sengit ezgi geliyorum dedi." tmm dedim onu arkamda bırakarak.Telefonu actigimda " ne var lan dedim ." abi napiyonuz dedi Uray ." sanane lan dedim . " duydumki ezgiyle yemeğe gidyomusunuz benide alin lan nlourr dedi sitemele. " Ur dedim kizginlikla.sonrada telefonu kapattim.birde mesaj atıyordu gereksiz " alicagin olsun lan beni gorutrmedin yazmıştı .mesajlar gelmeye devam ederken bende " tmm senide gotururum oğlum bir gün yazıp telefonu kapattim . Ezginin yanina giderken arkadaki yoğun sese donup baktığımda küçük bir kiza hızla bir arabanın carptigini gördüm ve öylece olalanlara bakakalmam bir oldu. Herşey uçup gitmişti aklımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA BİR MASAL ANLAT
ChickLitGözlerin çocukluğuma inmek ister gibiydi belki de bu yüzden inandim her masalina demiştim .Aslında herşey boyle başlamıştı. Ben izin vermiştim oyunu bile bile kabul etmeyi ,belki de bu kadarı bile fazlaydı bana. Ne bekliyordum ki hayatım koca bir o...