9. března {2017} Zasraný kamínky

48 10 0
                                    

Ája

První hodina čeština. Dostala jsem dvě dvojky a na mě moc dobrý. Psali jsme další test, na který jsme mohli použít tahák. No kappa. Tak snad to bude dobrý.

Další matika. Zítra píšem. Jsem v prdeli. Hlavně že Kamila, která neumí z paměty vypočítat 42 - 33, dostane za 3 a mě dá za 4. A zhoršila jsem se až ke konci pololetí. Nepochopim.

Třetí fyzika. Měli jsme supla a suplovala Sochna. Počítali jsme dohromady 4 příklady a 2 jsem měla dobře. Zase, na mě dobrý.

Špáňa. Mluvený projev za 3. Tu si fatk musím zlepšit, byla by škoda, kdybych si to zhoršila. Nela dopadla lépe. Mnohem lépe...

O pracovkách, byl mluvený projev o povolání. Všichni za 1.

Oběd byl dneska překvapivě dobrý. Špagety. A k tomu divno limonáda. Ale zasytilo.

No a potom přišla ta tragédie. Nela mě srala, tak jsem ji chtěla trochu zatahat za vlasy. Ale na té cestě byl štěrk, já uklouzla a Nelu držela za vlasy. Hlava mě bolela za ní...

Nela

První hodina byla čeština. Naštěstí jsem ty testy nepsala. Jinak to bylo v pohodě.

Jelikož se nic jiného nedělo, přeskočím až na špáňu. Z mluveného projevu jsem dostala za jedna. Ehm...učila jsem se to o hodině. Co na to říct...jsem prostě dobrá. Ego up.

Odpoledka byla celkem v pohodě. Bylo vaření. V mojí skupině naštěstí chyběl náš nejneschopnější člen, jež neumí ani umýt nádobí. Celou dobu jsem tam kecala a Párátkem a Tomášem. Dokonce i Sam se choval celkem normálně.

Deníček retardů: definice autismuKde žijí příběhy. Začni objevovat