Tuto kapitolu bych chtěla věnovat LiviJaegerman :)
Probudil sem se a lekl se. Mephiles se nade mnou tyčil a culil se jak měsíček na hnoji. ,,Ale noták Mephilesi slez ze mě." Zaknučel jsem ale co on neudělal. Velmi velkou silou mě obejmul a já jsem znovu zaknučel. Skoušel jsem se mu vykroutit ale nevyšlo mi to, přimáčknul si mě k sobě tak silně že jsem se málem udusil. Přitáhl si mě a do ouška mi zavrněl:,,Vždyt jsme dneska ráno spolu ještě nebyli tak proč toho ted nevyužít když nejdeme do práce. Využil jsem příležitosti a z jeho spárů se dokázal vykroutit a rychle zdrhnout. Zdrhnul jsem do svojí tajné skrýše. Ven do křoví. Slyšel jsem z domu jak mě Mephiles hledá. Začal jsme se pomalu smát ale ovšem POTICHU. Jinak bych si to spočítal pořádným rozmáčknutím. ,,Noták Shadowe už to není srande vylez." zaprosil Mephiles ale já nevilezu, už ím co by mě pak čekalo. Samé mačkání a pak by hrozilo ještě udušení.
...O 50 minut později....
Mephiles mě ještě furt nenašel a mě to přestalo bavit. Pomalu a OPATRNĚ jsem vylezl z mojí skrýše a proplýžil e dovnitř. Ovšem jsem zapoměl na Mephilese a už to bylo. ,,Tak tady si už jsem nedoufal že se vrátíž." Zavrněl Mephiles a KONEČNĚ mě pustil a já si mohl pohodlně sednout. Díval jsme se na něho ykuleným spůsobem a řekl:,, Mephilesi posím žádné mačkaní a dušení prosím."Ale jakobych to neřekl. Mephiles si mě k sobě přitáhl a začal mě drtit a mačkat. -_-. Začal jsem sebou cukat ale jak tak Mephilese znám tak jentak nepovolí.
...O 2 hodiny později..
Mephiles mě konečně pustil a já jsem odešel si udělat kávu. Ovšem Mephiles je líný si ho udlat sám tak jsem mu musel jako vždycky udělat taky. Seděli jsme si u stolku v obíváku a dívaly se na televizi. Mephiles jako vždy si musel pustit zprávy protože je tak zvědavávý do se kde děje že bez zpráv nikam.
Já ti ukážu kdo tu bude velit......