Připomenutí: Tak jo, to zvládneš. Opakovala jsem si pořád dokola, ale bylo doopravdy těžké tomu uvěřit. Abych vás uvedla do situace. Právě mám jít na své druhé veřejné rande s Bieberem. Zabijte mě! Za tu celou dobu jsem s ním nemluvila a jsem za to více než ráda. Nechápu, jak jsem do něj mohla být tak zblázněná. Vždyť on ani nevypadá jako hodný člověk. Možná se pletu, ale ta pravděbodobnost je tak 1:1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000...
Když nám to Scooter oznámil, bylo dost těžké zachovat chladnou hlavu.
Tiny:
Je čas, je to tu. Jdu na rande s Bieberem. Pomalu scházím po schodech a nevím, co si myslet. Mám nádherné šaty. Nádherný účes. Ale jak si to můžu užít, když tam jdu s Bieberem. On není ten, se kterým bych chtěla někam jít. On není ten, se kterým bych chtěla na tohle perfektní rande. On je ten, kterému bych nejradši vrazila. Ale zase, nebuďme jen negativní. Jeho tělo...awww a ty jeho rty jsou taky úžasné, ale k čemu jsou tak úžasné rty, když z nich vychází jeho slova? No nic, už moc polemizuju a vůbec se nesoustředím, bože, už jen posledních 12 schodů! Ano, počítám je. "Přideeeej", zakřičel na mě ode dveří Bieber. "Vždyť už jdu, bože!", zaklela jsem. "Postačí Justin...", řekl s úšklebkem. "To už je tak trapný,", řekla jsem a protočila oči. "No a? Na to abych tě naštval, to stačí.", vítězoslavně se usmál. Na to jsem už nic neřekla, jen jsem se zamračila. Nechala jsem ho vyhrát, kruci!
Právě stojíme snad před tou nejluxusnější restaurací, jakou jsem kdy viděla. "Tak tohle ne!", obořila jsme se do Biebera, rozhodně tady nehodlám strávit večer, kdy jsem se mohla dívat na Novou holku (vážně skvělý seriál, rozhodně doporučuji) a u toho jíst tunu popcornu a zajídat to Nutellou! "Co?!", podíval se na mě nechápavě, bože, jak může být někdo tak zabedněný?! "Do toho já ti nevlezu...", řekla jsem, jak nejklidněji jsem v tu chvíli dokázala. "Proč? Vždyť je to tady luxusní a jídlo tu mají prý dobré, všichni si to tu vychvalují...", pokrčil rameny Bieber. "No dobře, jen proto že to vybral Scooter, jinak bych tam nešla. Ale jestli mi dají malou porci, jdeme do KFC, je to jasné?!", podívala jsem se na něj přísně. "Fajn, já se taky potřebuju najíst.", prohodil Bieber a vešli jsem do toho podivného snobského krmelce. "Dobrý večer, pane Bieber, už jsme se obávali, že nepřijdete.", prohodila blondýna a 'nenápadně' na Bieber mrkla. Sorry, ale já tu hraju jeho přítelkyni, haló! "Omlouváme se, že jsme se zdrželi, snad vám to nějakým způsobem nenarušilo chod restaurace.", řekla jsem 'omluvným' tónem a u toho blondýnu zabíjela pohledem. Vážně, lidi, to neznáte hranice? "Oh, ne jistě, to je v pořádku.", zamrkala svými kilometrovými řasami a kroutíc jejím neviditelným zadkem nás dovedla ke stolu pro dva. Byla tam svíčka a už jen z těch ukrutně težkých skleněných židlí se mi chtělo vykřiknout : "Naserte si, já chci fast food!", ale pochopitelně jsem to neudělala. Když už mám hrát přítelkyni Biebera, musím se na to chovat. Bože, ta blbá dohoda se Scooterem. "Děkuji,", poděkovala jsem blondýně posílajíc jí ten nejširší falešný úsměv, jaký jsem dokázala vyplodit. "Jistě, za chvíli si přijdu vyzvednout objednávky.", naposledy 'sexy' zamrkala na Biebera a odešla pryč. Děkuju ti, bože! "Opovaž se mi odsunout židli, Bieber!", zavrčela jsem při pohledu na jeho ruku natahující se k židli. "Promiň, že jsem milý, teda.", odfrkl si Bieber. "Nejsem ochrnutá, abych si nedokázala odsunout blbou židli...", osvětlila jsem mu. "Já vím, jen jsem chtěl být gentleman.", zvedl ruce do obraného gesta. "Já si jen pak připadám hrozně bezmocně, nenávidím, když někdo dělá něco za mě...", řekla jsem už mírným tónem. "Chápu,", usmál se na mě Bieber (od kdy se na mě usmíva?) a posadil se. "Tak co si dáš? Mě ani jeden z těch francouzských názvů nic neříká", promnula jsem si zoufale obličej. "Já vážně nevím, co takhle risk, nebo zisk?", "Co tím myslíš?", zeptala jsem se zaujatě. "Myslím, že si každý prostě ukáže náhodně na jedno z hlavních jídel a uvidíme.", mrknul na mě Bieber. Začala jsem se hrozně smát. "T-tak Fa-fajn.", řekla jsem pořád se smějíc.
ČTEŠ
Just a little...
FanfictionJustin Bieber: Jsem zpěvák. Zatraceně slavný zpěvák. A tak je jasné, že mi žádná neodolá. Říkáte si, jak to vím? Každá mi zatím podlehla. Některým to trvalo déle, ale podlehly. Tiny Butler: Byla jsem dcerou Ameilie Butler a Jeremyho Butlera...