Suzy~
Uyandığımda hastane odasındaydım. Yanı başımdada Chanyeol oturuyordu."Sonunda uyandın" en son merdivenlerden düşmüştüm peki yaa bebeğim.
"Bebeğim o nasıl? "
"Bebek..."
Jiyeon~
Bebek ölmüştü peki yaa Suzy bunu nasıl kaldıracaktı. Kısa sürede bağlanmıştı ufaklığa."Ne demek bebek öldü?"
"Yaa of doktoruna sordum anne iyi ama bebek öldü dedi"
"Sen ne zaman geldin ki?"
"Yeni geldim Chanyeol'u de görmedim" eee madem Chanyeol'u görmedi Suzy'nin doktorunu nasıl buldu.
"Kızım sen Chanyeol'u görmediysen Suzy'nin doktorunu nasıl buldun?"
"Bir görevliye sordum"
"Yaw yeter ben arıyorum Chanyeol'u" sehun Chanyeol'u aradıktan sonra odaya çıktık.
"Suzy iyi misin?" Yanına gidip oturmuştuk Minah bizden önce gelmişti.
"İyiyim merak etme"
"İyi. Peki bebek o nasıl? " Krystal kaş göz işareti yapıyordu.
"Bebeğimizde iyi" (Chanyeol)
"Nasıl yaa ben doktora sordum bebek öldü dedi"(Krystal)
"Ne?"(Suzy)
"Evet bay Lee değil mi? "
"Hayır Suzy'nin doktoru bay Jung"(Chanyeol) salak kız yaa boş boşuna beni endişelendirdi.
"Krystal. Salaksın yeminle salaksın"
Odada biz bize otururken odaya suholar girdi. Luhan'da vardı tabi. Onu seviyordum ama arkadaş olarak.
"Geçmiş olsun Suzy"
"Teşekkürler"
Bir süre konuştuktan sonra Luhan konuşmak istedi bende dışarıya çıktım. Çıkarken Sehunuda peşimden sürükledim. Luhanla tek kalmak istemiyordum.
"Yanlız konuşalım Sehun sen git"
"Hayır. Sehunda kalacak"
"Iyi. Jiyeon buraya geldiğine göre evlenmemiz gerekiyor. Baban senin peşini bırakmaz seninle evlenmek istiyorum zaten çünkü senden hoşlanmaya başladım her neyse bu sefer kaçamazsın"
"Kaçmaya niyetim yok zaten. Ama benimle evlenemezsin!"
"Nedenmiş?"
"Çünkü ben zaten evliyim" ilk önce bir şey anlamadı ama en sonunda anladı aptal. Evet evet ben evlenmiştim zaten 18 yaşında olduğum için Almanyada reşit oluyordum.
"Bununla mı evlendin yoksa? Salak mısın? O bir Playboy sana sadık kalacağını mı sandın?"
"Sen kes sesini Luhan. Bana ve karıma karışma. Karımdam uzak dur!" Sehun kolumdan tutup beni odaya sürükledi. Sanki ben bu Playboy'la istiyerek evlendim. Beni zorlamasalardı bunların hiç biri olmazdı.
Krystal~
Hastaneden Kai ile çıkmıştık. Suzy'nin yanında Chanyeol kalacaktı zaten."Sandığımdan daha safmışsın Krystal" kai yine bana gülüyordu.
"Yaa Kai dalga geçme artık" kolunu omuzuma attı
"Dalga denizde olur güzelim" beraber eve kadar gittik. Sehunlar evlerine gitmişti yani grup evine Jiyeon'da kocacıyla gitmişti. Minah'da Krisle beraberdi. Yani bizim ev boştu.
"Hadi bizim eve gidelim"
"Çok hızlısın bebeğim"
"Öff salak. Sana yemek yapıcağım hadi kıymetini bil daha önce hiç bir erkeğe yapmadım"
"O zaman şanslı sayılırım" beraber bizim eve gittik. O salonda otururken bende üzerimi değiştirmek için odaya çıktım. Üzerimi giyindikten sonra aşağıya indim.
"Ee ne yemek istersin bakalım?"
"Tavuk" Allahım ne tavukmuş yaa.
"Tavuk hariç bir şey iste"
"Immm bilmem ki. Yaa tavuk yap bebeğim" gidip yanına oturdum.
"Bazen tavuğu benden daha çok seviyorsun sanıyorum"
"Saçmalama bebeğim tabiki tavuğu daha çok seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]