42.

33 10 6
                                    

《Chris, απαντά. Αυτό είναι το... πολλοστό, τέλος πάντων, μήνυμα που σου αφήνω και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τουλάχιστον στείλε ένα μήνυμα, οτιδήποτε... Να ξέρω πως είσαι καλά》μουρμούρισα για χιλιοστή φορά στο τηλέφωνο και αφού το έκλεισα το πέταξα με δύναμη στον καναπέ.

Τα νεύρα μου!

-Ελληνικά-

《Χαλάρωσε λίγο. Μην ανησυχείς, δε θα του σχιστεί κάνα καλσόν》με ειρωνευτηκε ο Άρης και για λίγο νόμιζα πως με παρακαλούσε να τον σκοτώσω.

《Χαλάρωσε, μόνο σε 'σένα συμβαίνουν αυτά.》ανταπάντησα με κακία και ξεφύξηξα, όταν έβαλα τα χέρια μου στη μέση μου.

《ΝΕΛΛΗΗΗΗΗ》άκουσα τη φωνή της Αλεξίας.

Περπάτησα αδιάφορα προς το δωμάτιο μου, ξέροντας πως ίσα φύγουν θα πρέπει να μαζέψω όλη την ντουλάπα. Παρόλα αυτά, κανένα ρούχο δεν ήταν έξω, εκτός από ένα που θέλει να μου πάρει εδώ και χρόνια, μόνο δεύτερο συρτάρι του κομοδίνο του Chris ήταν ανοιχτό, προσφέροντας σε κοινή θέα τα γαλλικά προφυλακτικά.

《Τι θες και οτρλιάζεις έτσι, παιδί μου;》παραπονέθηκα.

《ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;》συνέχισε στον ίδιο τόνο, παρά την παρατήρηση μου.

《Για τι σου φαίνεται; Προφυλακτικά είναι

《Τι λίγο λέμε. Τι έγινε τώρα, ρε Νέλλη; Πρέπει να ξανασυζητήσουμε τους κανόνες του σεξ;》ρώτησε αγανακησμένα, μπερδεύοντας με.

《Έλα μου;》ζήτησα επανάληψη με τον ξινό και αποκρουστικό τόνο μου.

《Τα χρησιμοποιούμε αυτά, τα χρησιμοποιούμε. Θες παιδάκια; Εσύ τα συχαίνεσαι αυτά τα σαχλαμάρικα.》μου θύμισε, χρησιμοποιώντας το σαχλό παρατσούκλι που χρησιμοποιώ.

《Το σε με τον Chris είναι πιο ενδιαφέρον χωρίς προφυλάξεις》την πληροφόρησα.
《Σπάνια τα χρησιμοποιούμε》

《Κακώς. Κάνεις το επιτυχημένο μεταπτυχιακό σου και έχεις ένα τεράστιο μέλλον να απλώνεται μπροστά σου. Μην κάνεις αυτό το λάθος και τα καταστρέψεις όλα.》μου ζήτησε.

《Πρώτον, τα παιδιά δεν είναι λάθος, αλλά ούτε και στα πρόσφατα σχέδιά μου. Δεύτερον, αν άρχισε να χτυπιέται το βιολογικό μου ρολόι και θέλω να γίνω μάνα,θα το είχαμε ήδη συζητήσει και αυτό δε θα ήταν εκεί μέσα, ούτε για δείγμα. Τρίτον, υπάρ-》

《ΝΕΛΛΗΗΗΗ》με φώναξε κι ο αδερφός μου.

Έτριξα τα δόντια μου εκνευρισμένη και χωρίς να δώσω άλλη σημασία στην κολλητή μου, βγήκα από το δωμάτιο και πήγα στο χολ, για να βρω το Νίκο.

Only With HimWhere stories live. Discover now