Eski Arkadaş? Can borcu? Nasıl?
Ona sadece anlamayan bakışlarımla bakıyorum. Bana neden söylemediler eski arkadaş olduklarını? Ben Ali'yi yıllardır tanıyorum. Hatta Serkan la tanışmadan önce..., ben Ali'yle eskiden Arkadaşken de mi Arkadaşlardı yada şöyle söyliyeyim Serkan beni önceden tanıyormuydu? Ali'de Serkanın benim kuzenim olduğunu biliyormuydu? Aklımda deli sorular..."Açelya." Ali'in bana seslenmesiyle gözlerimi kırpıştırıp ona oylece bakıyordum. Acaba daha neler bilmiyordum... Noluyorki şimdi? Eskiden hiç böyle hayatımız yoktu.. eğelenceler içindeydim. Son 4 ayda ne değişti.. Serkanın başı belada ve ben burda yan gelip yatıyordum?!! Nasıl bukadar salak olabildim?.
"Ali bugün. Hatta şimdi Izmire bilet alıyorsun." Bunu söylerken çoktan ayaklanıp valizimi yatağın altından çıkarmıstım. Dolabıma yönelecekken Alinin beni kolumdan kabrayıp sert bir şekilde yatağa itti.
"Bir kendine gel. Nerden çıktı bu." Bunu söylerken elini havada savuruyordu.
"Serkan orda tehlikede bense burda keyif yapıyorum 3aydır burdayız ve Serkan'la doğru düzgün konuştuğumuz bile yok! Orda birşeyler dönüyor fakat bana söylenmiyor."
Ali'nin ani sarılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.
"Şş. Tamam ağlama ben yarın Serkanla konuşurum."
Ağlıyormuydum? Farkında bile değilim. Ali'ye daha sıkı sarıldım sanki Serkana sarılır gibi... içten...---
Ali'denSabahın erken saatlerinde Serkanı aradım. Ilk aramamda açmadı ikinci defa arayınca telefonu açtı.
"Söyle." Sesi uykulu çıkıyordu.
Konuya direk girdim "Abi Açelya oyuna uyanmaya başladı, yavaş yavaş şühelenmeyede başladı senlede konuşmak yüzünü görmek istiyor, dün gecede valizini topluyordu napim."
Bir küfür mırıldandığını duydum sadece.
Ilk dakikalarda ses gelmeyince
"Alo. Ordamısın." Diye sormuştum"Ağazından birşey mi kaçırdın." Sesi şimdi sert ve tok çıkıyordu, uykusu açılmıştı.
"Abi sadece senle eski arkadaş olduğumuzu hayat borcumolduğunu ve mafyaya karış -."
Lafımı bölüp. "Ne dedin." Diye bağrınca klabim hızlı atmaya başladı. Cidden ben ne demiştim... jeton yeni düştü. "Siktir.. ." Elimi alnıma koyup ovalamaya başladım."Tamam ben bugüne bilet alıp geliyorum, akşam orda olurum." Deyip kapattı.
Açelya'dan
Gözlerimi açtığımda gözlerim direk duvardaki saate gitti. Saat 12 buçuktu, ayağa kalkıp salona gittim.
Alidorseklerini dizlerine yaslamış elinide birbirine kitlemiş oylece biryere dalmıştı."Ali." Beni duymuyordu. Yanına yaklaşıp omuzuna dokunduğda ani hareketle nefesini içine çekti. Korkmuş gibi gözüküyordu.. yoksa Serkan'amı birşey olmuştu? Ali beni gördüğüne sevinmişceaine nefesini dışarıya üfeyip gülümsedi.
"Serkan bu akşam buraya geliyor."
Ciddi miydi? Yüzümde kocaman gülümseme vardı. Heycandan ayağa kalkıp elimi ağızıma tutup sağ sola dönüp duruyordum. "Acaba ne giyseydim ne yemek yapim evi temizlemeliydim evet evet temizlemeliydim." dedim heycanla
Ali benim bu halime sadece gülüyordu."Şimdi güzel haberi aldığına göre bana güzel bir kahvaltı hazırlarsın değil mi." Sorduğu soruya karşı ona dönüp gülümsedim. Tabiki hazırlarım.
---
"Tamam Açelya biraz sakin ol herşey çok güzel oldu." Alinin kahkahası bütün evi dolduruyordu. Bense hala tereddütle birşey eksik mi diye bakınıyordum. Serkan geliyordu herşey çok güzel olmasını istiyordum.ye.eklere tekrara baktığımda herşey tamamdı. Şimdi sadece üstümü değiştirdim. Kapını çalmasıyla aceleyle odadan çıktım kalbim deli gibi atıyordu sanki ilk gördüğüm gibi... karşımda Serkan vardı Aliyle toklaşıp sarıldılar. Gözlerimin dolduğunu hissetiğimde ağlamamak için yanaklarımı ısırdım.
Ilk iki saniye öyle baktım kollarını açtığında koşarak üstüne atladım. Kokusunu ne kadar özlediğimi hatırladım ellerini belimde daha çok sıktığında aynı şekil boynuna okdaar daha sıkı sarılıp omuzlarına küçük öpücükler kondurdum. Serkan başımı kaldırıp ellerini yüzümde gezdirdip dudağımı öpmeye başladı..
Ali'nin yalandan öksürünce dudaklarımızı ayırıp ona baktım."Ben gideyim ozaman sizde hasret giderin." Dedi kot ceketini giyerken.
Yanaklarımın kızardığını hissettim, herşeyi görmüştü..
Serkan ellerini kalçama indirip gülümsedi. "Zahmet olmassa." Seyip göz kırptı.
Cidden burdaydı. Hani olur ya böyle sanki Sevdiğiniz veya hayran olduğunuz birini görürsün böyle inanamazsın yanında olduğuna aynı o duyguyu hissesiyorum.
Ee nasıl? Uzun yazmak isterdim ama zamanım hiç olmuyor k.b ♡
Aliyi merak eden var mı????