"OPEN HET!" Schreeuwde ik als een mongool. Ze opende het en er stond serieus "Fix der voor me." Wesh ben je gek? Hij denkt ik ben speelgoed? "Oké zeg maar dat ik hem mooi vind en alles." "Wat is het een mooie dag vandaag hè 17 augustus heerlijk." "Wesh wat is er met jou Kyara?" "Zo fix je geen boy. Pff laat het maar aan mij over Shania." Ik zuchtte en knikte maar naar haar.
"Kan je weer me muziek aan doen?" Ik rolde me ogen en zette het aan. Avion Boys - Wo Brong Ding.
Ze gooide der telefoon op me, stond op en begon te dansen. Pff dit kind he, hiermee moet ik 33 uur lang flexen. Ik ging op m'n telefoon en zocht een ander liedje op, ik zette Kirikhaibana - Kayente & Kurupa op.
Ik stond op en begon te dansen, Kyara gaf me eerst een skeer eye maar begon daarna ook te dansen. We danste nog helemaal op Kan Kan Man - Enver / Watra Ingi - The Karinha Brothers / Black Harmony - Mama Africa en nog meer totdat we ineens de telefoon van Kyara af hoorde gaan. Het was der neef die belde omg. We keken elkaar aan. "NEEM OP DAGGOE ZEG HALLO MET SHANIA WIE IS DIT EN ZET OP LUIDSPREKER!" Schreeuwde ze.
~Gesprek Shania & Seraino & Kyara~
Sh: Hallo met Shania, met wie spreek ik?
Se: Ohw uhm hey ik ben Seraino.
Ky: Seraino je hoeft niet ineens verlegen te doen met je grote hoofd zeg maar gewoon waarvoor je belde.
Se: Luister dan Kya..
Ky: Je hoeft nu niet tof te gaan doen omdat Shania nu ook hier is want je weet als ik back ben in Roffa baks ik je gewoon.
Het was stil...
Sh: Oké.... uhm dus waarvoor bel je eigenlijk?
Se: Nou.. je bent een mooi meisje, zou ik misschien je nummer mogen om je beter te leren kennen?
Sh: ......
Se: Ik heb er echt geen verkeerde bedoelingen mee, ik meen het. Ik beloof je dat je geen spijt ervan gaat hebben.
Sh: Oké dan stuurt Kyara het zo meteen via app.
Se: Is goed.
~Einde gesprek~
"SANGGG SHANIA BEGIN NAAR APP TE GAAN AAAAAAAAHHH!" "Omg Kyara hou aub op met schreeuwen me oren damn." "Jajaja no lul mi ede (lul me hoofd niet)" Ik liet een zucht horen en drukte der telefoon weer aan. "Kyara wat is je code?" "Kyaradelitstededermste." ik typte het wachtwoord in. "Kyara hij geeft echt aan dat die code fout is. Kan je het spellen?" "k-Y-a-R-A-D-e-L-I--T-S-t-e-D-E-D-e-R-m-S-t-E" "Kyara alleen jij verzint zo een mpp moeilijk wachtwoord." "Ewa ja ga nou maar naar app." Ik ging naar app en zocht Seraino op. Ik stuurde m'n nummer naar hem en nog niet eens 1 minuut later ging m'n telefoon af.
~Gesprek tussen Shania en Seraino~
Se: Hey Shania.
Sh: Heyy.
Se: Laat ik mezelf even voorstellen want je kent me niet echt. Ik ben Seraino, 16 jaar oud. Ik ben half Surinaams half Nederlands. Ik heb een broertje en een broer. Ik ben de neef van Kyara en woon ook in Roffa. Dus, mag ik weten wie jij bent?
Sh: Nou ik ben Shania, ik ben ook 16 jaar oud. Ik ben Suirnaams/Chinees/Javaans, ik ben tweeling en heb een broer Dwayne. Ik woon in Ally (Almere) maar ga naar school in Roffa (Rotterdam). Ik heb naast Dwayne nog 2 broers en een zusje. Ik ben de kamergenoot van Kyara op deze werkweek ahahah en ja dat is het eigenlijk.
Se: Oh ahahah leuk leuk.
We spraken zo nog door totdat het 18:45 was en ik werd onderbroken door Kyara die zei dat we om 19:00 moesten verzamelen in de lobby. (Het was ondertussen al van de luidspreker af)
Sh: Hahahah jaa maar uhm Seraino ik moet eigenlijk weg, we moeten zo verzamelen..
Se: Oh is goed ga dan maar ja veel plezier, meld me als je weer tijd hebt en stuur me snaps in de tussentijd.
Sh: Ja is goed.
Se: Shania wacht.
Sh: Wat is er?
Se: Wil je een relatie met me?
Sh: Uhm jaa..?
Se: Dus we gaan nu?
Sh: Jaa denk ik..
Se: Is goed dushi spreek je later.
Sh: He eh dus net deed je nog oming droog en nu ben ik gelijk je dushi eh.
Se: Doei Shania.
Ik lachte en zei doei terug.
~Einde gesprek~
Kyara keek me vragend aan. "NOU?!" Gilde ze weer. "Kyara ik ga met je neef." Zei ik verlegen en ik keek naar beneden. "WAT SAAAAANGGGGGG WE ZIJN FAMILIE NU SHANNNN TAVV JEE!?" "Nee ik tavv het niet." "Hou je bek dicht en kom kleren wisselen dan gaan we naar de lobby." "Sjeetjes anyways wat doen we aan? Heb je barca trainingspak?" Ik knikte "Ai kom doe die aan met Adidas slippers ook al staat het niet en doe je haar in hoge knot ja?" "Sehh." Na 5 minuten kwamen we allebei fresh aan in de lobby. "TWINS" riep mevrouw Schoppink.
"Shania negeer het a.u.b. Wollah deze vrouw heeft af en toe echt ka in der hoofd." "Ik hoef niet eens meer wat te zeggen want jij tavt." We namen plaats in de lobby op de treden van de grote trap waar de rest zat aangezien de andere scholen de rest van de lobby in beslag hadden genomen.
Toen Chahid ons zag aanlopen liep hij gelijk naar Safae en begon hij leuk met der te doen. "Negeren Shania, ze zijn het beiden niet waard. Je hoeft Chahid ook niet jaloers te maken met Seraino, ik heb liever niet dat je je verlaagt tot hun niveau. "Shania?" Hoorde ik een stem zeggen die ik uit duizenden herkende.. dus deze persoon leeft nog..
JE LEEST
Emotions.
Teen FictionSoms word er teveel van je gevraagd, Soms word het allemaal ook teveel. Soms wil je niet meer, Maar dan is er één ding dat je staande houd. Één ding waar je voor leeft. Pijn, Verdriet, Haat, Liefde, Jaloezie. Welkom in het leven van Shania op weg na...