,,LGBTQ+"
Toata lumea are ceva impotriva acestui grup de oameni, si sincer nu inteleg de ce..okay?
Dava sunteti impotriva va fac eu asa frumos o lista de fetita inteligenta cu chestii ce va dovedesc gandirea imbatranita sau care mai bine spus, se bat cap in cap cu anumite conceptii:1.Cu ce te deranjeaza ca 2 tipi se saruta pe strada sau ca 2 tipe se saruta pe strada? Cu nimic!Va spun si de ce. O , dar vai...e o singura explicatie, vai ce minunat :CU CE TE AFECTEAZA PERSONAL ?CU NIMIC!
2.Daca nu te-ai prins inca dezbatem problema subliniata mai sus, pe principiul ,,PACEEEEEEEEEEEE" , astfel continuam. Esti inclus personal in acel moment senzual amoros sa ii spunem? Simti ceva? Te omoara sarutul alora? Te raneste? Bai...sincer, nu, nu eu ma pup, nu mi se scoala nici un sentiment, de injunghiat nu nimic iar de ranit nu vin aia acum la vine: ,,Hai tati sa te implicam!Haida cu hickey direct din pumn de aci!" Fiți seriosi..
3. Nu acceptam asta pentru ca nu e bine inteles. E un drept si o libertate sa iti alegi propria conotatie sexuala!Da!Iar tu prin discriminarea ta incaclci un drept mare sfant ce esti!Te felicit!Reusesti sa distrugi niste vietii prin batjocora ta de minte inchisa...daca nu iti convine, nu te uita!
4.Discriminarea a ajuns la un punct atat de patetic incat daca doua fete, cele mai bune prietene se tin de mana pe strada sau isi dau o palma la fund in gluma...gata!Lesbi!Gay!Bisexual! Nu e chiar asa! Discriminam atat de mult ca nu ne preocupam timpul sa intelegem aceste persoane! Cunosc persoane de genul, pentru ca da, sunt persoane!Fiinte umane!Ca tine si ca mine! Ce le difera?Conotatia sexuala?Si ce!Dragilor, aceste persoane sunt foarte de treaba!Sunt extraordinare, si..stiti, poate au invatat si au trait mai multe ca noi...societatea ii supune degeaba la o tortura a eliminarii si judecarii fara fapt si gandire, fara argumente!
5 In cazul transexualilor nu e nimic mai diferit! E viata lor! Fiecare are o viata si alege ce vrea sa faca cu ea astfel incat individul in sine sa fie fericit. Asa cum unii aleg sa fie genii si sa studiezi, unii sa fumeze care dupa parerea mea e un lucru mai grav!Tigara iti afecteaza plamanii si tot, conotatia sexuala cu ce iti afecteaza viata din punct de vedere al sanatatii?Hai lasati-o balta, Mia Khalifa a supt mai mult la viata ei si nimeni nu o critica. Revenind, asa cum noi ne alegem un drum, asa au dreptul sa o faca si ei!
6.Iar, daca nu vrei sa asculti si sa intelegi, poftim de aici cuvant antonim cu toleranta ce ar trebui aplicata, dar daca nu merge, ia asta:INDIFERENTA! Daca nu iti convine ceva nu sari cu judecata...nu te afecteaza personal?De ce ai face-o?Mai bine, pentru a nu mai face un cancer in plus societatii fi indiferent, anonim, de nici o parte..sincera, eu sunt pe la mijloc...aleg sa am aceasta gandire si totusi sa trec indiferenta.
Sper ca ti-am dat de gandit....hai sa nu mai ranim degeaba omenirea diferita..Alt capitol cancer din aceasta carte cancer, stiu..Mort_Pentru_Toti iti multumesc de idee, am nevoie de noi fraze...altfel cartea se incheie, totul merge pe doua fire...voi incepeti.Fara voi nu exista carte..ajutati-ma sa o continui...
-Multumesc-
CITEȘTI
Gânduri în frazele necunoscuților
Historia CortaScriam de prosta la 14 ani ce imi trecea prin cap (fara sens), iar apoi am inceput sa formez opinii ... fain asa ... *Carte dedicata tuturor conturilor si oamenilor falsi cu care vorbeam in perioada aia .*