Gözü gözüme değdi bu da neydi içimdeki tuhaf his olamaz olmamalıydı. İstemsiz bir şekilde sürekli ona bakma hissi sanki büyü varmış sanki büyü yapmışlarda ona bakıyordum. Ona baktıkça istemsiz gülüyor göz göze gelmemek içinde müthiş çaba sarfediyordum. 8. Sınıftaydık çok tuhaf bir şekilde ona doğru yaklaşıyordum. Oysa benden o kadar uzaklaşmaya çalışıyordu. Onla mutlu olacağıma inandim. Ama olamazdı "neden mi?" Çünkü sevdiği birisi vardı adi Cemre kavga etmisler barismak icin biseyler yapti olmadi. Saka gibi benden yardim istedi ya bnden nasil yapabildi bunu bnde salak gibi evet tabiki der gibi kafa salladim . Gittim konustum onun en yakin arkadasi bana asikmis surekli yengeniz geldi yengeniz gitti muhabbeti falan sıkti dedim asik oldugum kisi bana gelip arkadasim senden hoslaniyo sen cikmak istermisin diye sordu sasirdim cunku ona ne demi bnde hayir istemiyorum dedim gozlerinin ici guldu bunu resmen gordum ama ndn ??
Neyse bu cemreyle ayrildi sonra telefon almislar ona banada ayni sekilde sonra tabi bir tane kapsonlu kazagim vardi cok severdim tabi hala ole giymeye kiyamadigim bir kazak hep onu giyerdim o da bana bakardi demekki oda cok seviyormus. O gun halilin dogum gunuydu sinifca fotograf cekindik onun telefonundan merak edip nasil ciktik bakabilirmiyim diye sordum o da tamam dedi galeriyi bi acti ki gozlerime inanamadim hep benim fotograflarim oturdugum sirada gulerken faceden falan hepsi o kadar coktu ki ben ....
Goz goze bakistik biraz sanki birsey solicek gibiydi sonra zil caldi yerime gectim o da bana bakiyordu ben kafami siraya koydum biraz dusundum sonra cikis zili caldi hemen eve gittim arkamdan tuhaf bakislariyla gozunun ici gulerek bana bakiyordu neden oyle bakiyordu sanki neden ....Mutlulugu dusundum durdum mutluluk neydi?
Sokaktakiler icin EV YEMEK
Savastakiler icin BARIS
Asiklar icin KAVUSMA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi bakış
Literatura Femininakahverengi gözleri vardı.Ama mavi gibi bakıyordu gökyüzü gibi deniz gibi...