Sini Vaal
04:20 Su tänaseks ülesandeks on minna raudtee rööbastele istuma. Ole seal nii kaua, kuni tuleb esimene rong, piisavalt lähedale, ja siis võid ära minna.
Delysebelle Rozalie
04:21 Millal sa mulle Dylanist räägid?
Sini Vaal
04:21 Kui sa veel ühe korra mainid ta nime, sa kahetsed seda.
Delysebelle Rozalie
04:21 Kus
04:21 On
04:21 Dylan
04:21 ?
Sini Vaal
04:22 Ma hoiatasin sind
04:22 Nüüd ei näe sa teda enam küll iialgi..
...
Istusin raudteel ning ootasin rongi, tuju miinustes. Pisarad olid taas mu silmi vallutanud. Ma vihkan end. See on nüüd minu süü, et ma ei näe Dylanit enam kunagi. Minu süü..
Läksin meie chati ning lugesin, mõeldes samal ajal, kas sellised tunded kuraatori ja mängija vahel on esmakordsed. Või on olnud varemgi nii? Vaevalt.. Sest Dylan on kindlalt ainus hea südamega kuraator. Teised on lihtsalt kari troppe, kes teiste surma soovivad.
Delysebelle Rozalie
09:23 Dylan, ma nii igatsen sind..
09:23 Ma tahaksin sind jälle näha..
09:23 Tahaksin uuesti kuulda su mõnusat häält ja näha su naeratust, mis paneb mind ennast ka naeratama..
09:24 Sa suutsid mind üle pika-pika aja rõõmsaks teha. Ilma sinuta oli kõik tühi ja pime.
09:24 Sinuga koos olles olid kadunud mu kõik halvad, suitsiidsed ja kurvad mõtted. Sa mõjusid mulle nagu pulgakomm väiksele lapsele ja narkootikum narkomaanile. Sa mõjusid mulle valuvaigistina.
09:24 Sa äratasid mind justkui ellu. Sa panid mu südame uuesti taguma. Sa muutsid võimatu võimalikuks.
09:24 Aga nüüd, kui ma su lähedust järjest rohkem vajan, sind pole minuga.
09:25 Ma ei tea, mida nad sinuga tegid või teevad, aga kui sa peaksid sattuma Paradiisi, siis..
09:25 Siis varsti me kohtumegi jälle..
Märkasin, et ta oli viimati 4 päeva tagasi sees..
ESTÁS LEYENDO
Sinivaal √
RomanceAvaldan mõne inimese soovil uuesti selle raamatu. ------------------------------------ - Tere, sa oled nüüd mängus "Sinivaal". Väljapääsu pole.. ------------------------------------ Tüdruk, kes hakkas mäng...