15. Spotify

1.6K 101 7
                                    

ważne pytanie pod rozdziałem
16.03.2016
torstag 10:46

- Eva.

Dziewczyna ocknęła się. Znowu zamyśliła się o Chrise dzisiejszego dnia.

- Tak? - szepnęła kierując wzrok na Noore.

- Jesteś jakaś nie obecna, a wczoraj nie odpisywałaś na grupie. Coś się stało? - spytała zmartwiona.

- Nie, spokojnie, jest wszystko okej, po prostu się nie wyspałam. - skłamała Eva zmuszając się do uśmiechu. Wcale nie jest dobrze. Cały wczorajszy wieczór myślała o Schistadzie i o tym co się stało. Zepsuł wszystko. Było między nimi dobrze, dziewczyna myślała, że mogą być dobrymi przyjaciółmi, mogła znosić jego seksualne żart i zaloty, ale nie spodziewała się, że chłopak bez skrupułów będzie chciał ją przelecieć na masce samochodu.

- W takim razie jak było z Chrisem? - zapytała Vilde, na co Eva ciężko westchnęła i skupiła wzrok w betonowym chodniku.

- Było okej. - wysiliła się na odpowiedź.

- To dobrze, właśnie tutaj idzie! - pisnęła Vilde, nie zauważając tego, że jej rudowłosa przyjaciółka wcale zadowolona nie jest.

- Witam piękne panie! - przywitał się Schistad.

Eva spojrzała na chłopka, który jedynie przeleciał ją obojętnie wzrokiem od góry do dołu i wrócił do rozmowy z Vilde na temat, jak się już można spodziewać, imprezy. Rudowłosa kompletnie wyłączyła się z rozmowy.

torsdag 16:35

- Czy mi się wydawało, czy Schisad dzisiaj kompletnie cie ignorował, a ty jego? - spytała Noora leżąc głową w dół na łóżku rudowłosej.

- Ta, wczoraj chciał mnie przelecieć na masce samochodu. - prychnęła już w nieco lepszym humorze Eva.

- Hah, co? Co za typ...- jęknęła bezradnie Noora. - Mam nadzieje, że mu odmówiła.

- Całowaliśmy się, ale kiedy zorientowałam się, że nie tylko na tym mu zależy to go odepchnęłam. - wyjaśniła Eva, włączając fav playliste na spotify.

- Traktujesz dziewictwo jako coś ważnego? - spytała blondynka, lekko szokując tym pytaniem przyjaciółkę. Mohn podniosła się i oparła głowę na zgiętej ręce, by spojrzeć na przyjaciółkę.

- Nie traktuje tego jakoś specjalnie, po prostu nie chce, żeby mój pierwszy seks był z fuckboyem, który prawdopodobnie dwie godziny wcześniej kogoś zaliczał, w dodatku maska samochodu to słabe miejsce.

- Rozumiem.

----------------------------
Czy ktoś byłby zainteresowany fanfiction ze Scorpiusem Malfoyem? Fanfiction nie byłoby na podstawie Harry Potter i Przeklęte Dziecko:)
Bardziej coś w stylu Scorpius Malfoy aka badboy na szóstym roku w Hogwarcie.

norwegian fuckboy | chris schistadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz