Sabah olmuştu. Hala dün akşamın etkisinde kalmıştım. Acaba dünkü gördüklerim gerçek miydi? yoksa hala o hikayenin etkisinde mi kalmıştım.
Yataktan kalkıp değiştirmeye konuldum. Bu sırada miss gibi yumurtalı ekmek kokuyordu. Bu benim en sevdiğim kahvaltı öğünüdür. Babam benden önce kalkıp kahvaltıyı hazırlamaya konulmuş demek ki...
Aşağıya indiğimde kahvaltının hazır olduğunu gördüm.
Babam
''- Günaydın kızım, kahvaltımız hazır. Bugün yeni okuluna başlayacaksın nasıl heyecanlı mısın.''
''- Günaydın babacığım. Ellerine sağlık. Evet belki yeni okul, yeni arkadaşlar iyi gelir.'' deyip babama sabah öpücüğünü kondurdum.
Babamla birlikte kahvaltı masasına oturduk.
Bugün gerçekten büyük bir gün umarım her şey güzel geçer diye babamla sohbet ediyorduk...
Zil çalmıştı gelen Sultan Hanım olmalıydı çünkü bugün okula kayıt yaptırmaya kendisi götürecekti. Kapıyı açmak için masadan kalkmıştım ve kapıya doğru yöneldim.
''- Hoş geldiniz Selma hanım buyurun lütfen içeri geçin.''
Selma hanım;
''- Hoş bulduk güzel kızım, Selma teyze diyebilirsin.''
Ben;
''- Peki, Selma teyze buyur mutfağa geçelim.''
Babam;
''- Hoş geldiniz efendim, buyurun birlikte kahvaltı yapalım.''
Selma teyze
''- Size afiyet olsun, az önce kahvaltı yapıp geldim genede teşekkür ederim...
Kahvaltımızı yapıp masayı da kaldırdığımıza göre artık okula gitme vakti gelmişti.
Üzerimize montlarımızıda aldığımıza göre arabaya binebilirdik.
Selma teyze
''- Aaa. Arabaya gerek yok okul zaten 2 sokak ötede yayan gidebiliriz'' dedi.
İçimden bir oh çekmek geldi. Çünkü birde servisi hiç çekemezdim. En azından sabah temiz havada yürüyüş iyi gelirdi
Yola koyulmuştuk. Selma teyze yol boyunca buraları anlattı bize. Buradaki güzellikleri, hikayeleri derken. Selma teyzenin komşusu ile karşılaştık.
"- Nasılsın komşum nereye gidiyorsunuz böyle" dedi orta yaşlarda bir bayan
Selma teyze
"-Iyiyim komşum, bizim yan köşke yeni komşular taşındı onun kizini okula kayda götürüyorduk" dedi.
Selma teyzenin komşusu ürkekbir ses tonu ile
"- Nasıl yani, hayaletli eve mi?" Dedi.
Deyince aklıma banyoda ki olay geldi bu gerçekti aman Allah'im dedim kendi kendime korku dolu bir halde.
Selma teyze
"- Evet komşum. Neyse sonra konuşuruz okula geç kalmayalım biz" dedi.
Ve komşusu olan o kadınla ayrıldık...
Okulun kapısı gözükmüştü. Bir yandan okula tekrardan başlama heyecanıyla bir yandan da yeni arķadaşlar edinmenin mutluluğuyla girdik okulun bahçe kapısından içeriye.
Merhaba.
Uzun bir zaman sonra sizlerleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Aşk
Teen FictionKarşımdaki slüetin ne olduğunu çözmeye çalışırken buldum kendimi. İnsan? Hayır, hayır. Nasıl bir insan oradan oraya hızla hareket edip, eşyaları dokunmadan hareket ettirebilir? Kesinlikle insan değildi. Peki... Canavar? Hah! Saçmalama Rüya! O bir...