Geri Dönüş

11.7K 365 24
                                    

     Evet uçağa bindim. Ben kimmiyim ben Cansu Sert babam ünlü bir mafya ben de 5 sene önce New York a gittim babamın bi kızı olduğunu öğrenen mafyalar bana zarar vermek için iş başına geçtiler Babam da beni korumak için yurt dışına gönderdi. Abim var bi tane 19yaşında ben ise 17 yaşındayım.Lise üçüncü sınıfa gidiyorum . Dersleri pek taktığım söylenemez  babam para verip geçiriyo .Annem i ben daha 5yaşımda iken kaybettim.Annem ve beni kaçırmışlardı o zaman bi adam önce biraz dövüp sonrada tecavüz edip öldürdü hem de benim gözümün önünde .İşte o gün babam bana zarar gelmesin diye beni ölü gösterdi. Bende o olaydan sonra her gece kabus görerek uyanıyorum . Halen daha öyle o yüzden uyumayı hiç sevmem ama artık abimin kollarının arasında uyuycam. Ailem İzmir de oturuyor. Annenin ölümünden bir kaç ay sonra amcamın  evine bi suikast düzenlendi ve ordada yengem öldü zaten babamlar iki kardeş oldukları için e amcam ve  babam bi daha evlenmedikleri için Amcam babam abim Ateş ve kuzenim Barut bi evde kalıyorlar. Benim gelceğimi bilmiyorlar.Yarın geleceğim zannediyolarve  hiç bi şekilde bu zaman a kadar görüşmedik emin çok şaşırcaklar . Çünkü ben şu anda saçları kızıl uçlara doğru pembe olan kolunu yarısı dövmeli bi kız  beklemiyolar .Neyse ben size bunları anlatırken çok uykunun geldiğini anladım zaten uçakta olduğum için uyuyabilirim . Kalabalık bit ortamda olduğum zaman kabus görmeden uyuyorum.

Mafya KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin