BULUŞMA

Merhaba ben Yiğit Doğru şu anda dünyaca tanınan biriyim ve arkadaşlarımda öyle, niye mi? Şimdi anlatacağım anımdan dolayı öyle ise anlatmaya başlıyorum.
          "O gece uyuyamadım çünkü yarın bir adaya geziye gidecektik, ama biz çılgın bir tayfa olduğumuz için bu sıradan bir ada değildi. Adada yerlilerin olduğu ve bu yerlilerin hiçte sıcak kanlı olmadığı söyleniyordu biz inanmadık tabiki,bu arada biz dediğim kimler onu açıklayayım Ben, Umut, Taha, Adem, Yusufcan, Şeyma ve Zerda. Neyse sabah çok erken uyanmak zorundaydım ve bir şekilde uyudum yarın saat 7.50 de evimize yakın bir parkta buluştuk, yanımıza bolca su, konserveler, bisküviler ve işimize yarayacak çok amaçlı bıçaklar almıştık çünkü gideceğimiz yer hiç tekin bir yer değildi. Ve o adada ne yaşadıklarımızı herkesin görmesi için bir kamera ve bolca pil, kameraman bendim. Hemen bir taksiye atlayıp hava limanına gittik. Yaklaşık 2 gün süren bir yolculuktan sonra nihayet adanın bulunduğu ülkeye gittik. Bir otel bulup 3 oda tuttuk ve yarın olmasını bekledik, yanımızda bolca para vardı yani şişme bot alacak kadar çok para. Uyuduk ve yarın sabah 12.50 gibi uyandık dün uçakta uyumak çok zordu çünkü. Hemen erzaklarımızı ve her şeyimizi topladık ve şişme bot almak için yola koyulduk. 7 kişi kürek çektiğimizden adaya ulaşmak çok zor olmadı artık adaya vardık. Ada sakin gözüküyordu ve adaya ayağımızı bastık