Kapitán Amerika
Její tělo letělo vzduchem, padalo čím dál víc rychleji, Sam pro ni letěl, ale já ji chytl dřív do náruče. Z jejího břicha tekla zlatá tekutina, už skoro ani nedýchala. Položil jsem ji na zem, abych ji lépe prohlédl, byla úplně studená. Wanda k ní chtěla, ale Scott ji držel.,, Né Alex, prosím vrať se! " zvlykala Wanda, ale to nejhorší teď při šlo. Clint jsem běžel, jako by před chvílí neumíral. Odstrčil mě a sám ji vzal do náruče. ,,Alex, je toho tolik co jsem ti měl říct, ale ty mě tu necháš. Prosím odpusť mi ty roky, co jsme si nepřiznali. Alex né!! " Nesli jsme ji k přistavené mu vrtulníku, kde už byl Loki spoutaný a Thor. Všichni jsme drželi smutek, základna rozhodla, že ji zítra uctivě pochováme. Ale pak mě zarazil ten řetízek a na něm blesk. Vzal jsem to do ruky, nechápal jsem kolik má přívěsků. Natasha mi ho vzala, prý ať si stím nehraju. Na základě jsme Alex položili do spodní části rakve a já k ní dal řetízek. Clint u ní bude truchlit s Natashou i Wandou.
Clint
Chytl jsem řetízek za blesk, musím vyslovit boha, aby přišel za námi, nebo ještě třikrát zahoukám. ,,Wando prosím tě jak se jmenoval se bůh, kam poslala Alex Tchaa? " ,,To je lehký Hádes. ". Jak to do řekla zjevil se černý prah. Já rychle směrem na západ třikrát zahoukal. Během vteřiny tady stáli dva bohové. Bůh smrti a podsvětí Hádes a bohyně války a moudrosti Athéna. ,, Co chcete lidský červi?" Athéna ho zarazila. ,,Víme o Alexiině smrti a proto nechte ať Hádes ji odnese kam patří." nemůžu nechat ať ji odnese.,, Ne prosím uděláme cokoliv, aby žila i třeba někde jinde na světě, i kdyby si nás nepamatovala.". Hádes se zarazil,,Chci, za její duši jednu věc, která k ní patří už od narození?" Wada nevěděla, ale Nat jo. ,,Chceš meč Tchaa! " Athéna se usmála,,Výborně Hade, vrať ji život! " když ji vrátil život zmizel, Alex se nadechla, ale stále byla v bezvědomí.
ČTEŠ
Avengers - Znovu zrození
FanfictionInspirováno Anvengers filmy. Avengers jsou rozděleni, jedni jsou pod správou ministerstva obrany a druzí se schovávají před světem. Ale budou se muset dát opět dohromady, protože Zemi opět hrozí útok z vesmíru s nejobávanějším člověkem. Loki se vra...