Gerçek Hayatıma Hoş Geldin

283 23 5
                                    

Selam ben geldim. Ve yeni bir bölüm getirdim. Umarım sever yorum atarsınız. Çünkü artık boşa yazdığımı düşünüyorum. Lütfen yaptığım şeyin boşa olmadığını bana kanıtlayın...

Size iyi okumalar. Bu bölümü hanker11 SibelAydoan ithaf ediyorum...

Kereme adresi mesaj attıktan sonra hemen eve gittim. Yiyecek birşeyler hazırlayıp keremin gelmesini bekledim. Yarım saat geçmeden kerem geldi.

K' Zeynep bura kimin evi?

Beğendin mi?

K' Güzel ev de senin mi?

Evet benim.

K' Zeynep ne oluyor? Bu ev nerden çıktı.

Kerem ben bu evi iki sene önce aldım. Yani diğer hayatımın başladığı gün.

K' Zeynep ne diğer hayatı?

Kerem ben uzun süredir bi kafede çalışıyorum. Ordan kazandığım parayı biriktirip bu evi aldım. O kafede yeni bir hayata başladım. Kimse benim zengin bir iş adamının kızı olduğumu veya o adamın beni bırakıp gittiğini.

K' Zeynep peki benden niye sakladın tüm bunları.

Bilmem bi nedeni yok. Aslında şey ben bi iş bulunca kaçıp gidecektim buradan kaybolucaktım ama hayatıma sen girince vazgeçtim.

K' Zeynep sen neler yaşamışsın böyle. Niye hiç birinden haberimiz yok.

Kerem aç mısın?

K' Aslında bakarsan evet?

Hadi gel sen gelmeden bişeyler hazırlamıştım.

Deyip masaya geçtik.  Daha sonra sessiz bir şekilde yemeği yedik.
Yemekler bitince beraber masayı toplayıp koltuğa oturduk.

K' Zeynep eve gelmeyecek misin?

Burası benim evim kerem. Benim artık orda işim yok. Hem eğer sende istersen buraya taşınabilirsin.

K' Seve seve.

Kerem iyi ki varsın.

K' Sen de iyi ki varsın.

Sabah keremin ağzından

Sabah kapının çalması ile gözlerimi açtım. İlk başta idrak edemesem de zeynebi uyandırmadan yataktan kalkıp kapıyı açtım.

Buyrun kime baktınız?

X' Ben zeynebe bakmıştım ama siz.

Ben kerem zeynebin sevgilisiyim.

Z' Kerem kim gelmiş. A Kaan gelsene içeri.

Deyip kapını  önünden çekilip Kaan denen çocukla içeri girdi.

Güzelim sen istersen üzerini bi değiştir.

Z' Tamam o zaman ben gidiyim bi üzerimi değiştiriyim sizde kahvaltıyı hatırlarsınız.

Ka' Kerem sende git ben şimdi beş dakikada hazırlarım.

Kaana birşey demeden bende zeynebin arkasından odaya girdim.

Zeynep o adam kim?

Z' O kafeden tanıştığım bir arkadaşım.

Beni görünce pek şaşırmadım.

Z' Çünkü seni tanıyor sevgilim.

Zeynep?

Z' Kerem o benim en yakın arkadaşım lütfen ve nişanlı oldu mu?

Tamam hadi daha fazla oyalanmadan yanına gidelim.

Üzerimi değiştirip zeynebin arkasından bende içeri gittim. Bu ev o kadar güzelki anladığım kadarıyla burayı Zeynep özel olarak ilgilenmiş. Çünkü her yerde kitapçıkları var.

Ka' Evet kerem de geldiğine göre başlayalım.

Z' Sanki keremi bekledin de.

Ka' Aman Zeynep! Kerem yabancısı sanki.

' Ya benim merak ettiğim bazı şeyler var.

Ka' Sor kardeşim.

Siz mesela ne ara bu kadar samimi oldunuz ya da ne zaman tanışıp zeynebin hayatına dahil oldun.

Ka' Şey ben bunlara cevap vermesem daha iyi.

Dedi ve bir daha konuşmadı.

Z' Biz kaanla yetimhaneden tanışıyoruz. Dedem beni bulmadan önce ben orada kalıyordum. Kaanla orada arkadaş hatta kardeş olduk. Bakma öyle yetimhanede olduğumu kimse bilmiyor. Dedem bu gerçeği herkesten sakladı.

Peki neden yani bunu biri bilse ne olur bilmese ne olurdu ki?

Z' Dedem herkesin bana acıyarak bakacağını benimle devamlı dalga geçeceklerini söyledi. Tabi sonradan öğrendim kendi çıkarı için bunları sakladığını. Eğer benim
yetimhaneden geldiğim öğrenilirse dedemin tüm intibarı yerle bir olurdu.

Zeynep biz seninle kaç yıldır tanışıyoruz. Ya onu bırak biz sevgiliyiz ama sen bana bunları yeni anlatıyorsun.

Z' Kerem ne deseydim. Merhaba ben yetimhaneden geliyorum benimle oynar mısın? Bunu söyleseydim benden kaçardın. Şimdi öğrendin ne oldu?

Zeynep evet belki o zaman kaçardım. Ama şimdi söylemende çok saçma.

Z' Kerem özür dilerim ama bunu saklamam gerekiyordu. Bak ben bu zamana kadar ailesi olmayan bi kız olarak tanındım. O zaman bunları anlatsaydım nefret edilen bi kız olarak bilinecektim. Babası istememiş bu kızı biz niye isteyelim deselerdi ben o anda yıkılırdım. Tamam şimdi öğrendin sende git ben ona da alışırım merak etme.

Dedi ve beni dinlemeden evden çıkıp gitti. O ana ne yapacağımı direk edemedim.

Ka' Oğlum ne bekliyorsun gitsene kızın peşinden?

Ben yapamam.

Ka' Ne demek yapamam? Lan sen bu kızı sevmiyor musun?

Ben bilmiyorum Kaan. Evet zeynebin çok seviyorum ama olanlar bana çok fazla ev geliyor.

Ka' Lan ne fazlası. Bunları sen mi yaşadın. Zeynep bunları tek başına yaşadı. Ne Emirle ne de benimle. Zeynep sadece kendine zarar verdi. Ya o karşındaki tara var ya sırf Emiri kurtarıp düzgün bi hayata başlasın diye ya. Zeynep babası denen o adamı kaç sene önce izini buldu. Adam o zamanda zeynebi yanına çağırdı. O niye gitmedi biliyor musun? Gerçi bilsen burda beklemek yerine zeynebi aramaya çıkardın. Zeynep seni sevdiği için seni yanlış bırakmamak için gitmedi. Ve sırf bu yüzdende benimle devamlı kavga etti. Ya o senin yüzünden yaşayacağı hayattan vazgeçti. Sen daha burada olanlar bana fazla geldi diyorsun. Olayları boş ver sen zeynebi sevmiyorsun ki?

Kaan saçmalama ben zeynebi seviyorum. Sevmesem yanıma gel dediğinde gelmezdim.

Ka' Yapma kerem sen sadece kendini kandırıyorsun. Sen o kızı sevseydin bir dakika bile düşünmeden arkasından giderdin. Ama bakıyorum hala buradasın.

Kaana cevap vermeden evden çıkıp zeynebi gidebileceği yerlere baktım. Tamda tahmin ettiğim gibi annesinin ve abisinin mezarında sessizce ağlıyordu. Yavaş yavaş yanına gittim ve oturdum.

Zeynep ben özür dilerim. Ben salak bi adamım.
 
Z' Kerem sen bana en başında söz vermiştin. Beni asla bırakmıycaktın hani.

Zeynep gerçekten düşünemedim. Özür dilerim.

Z' Ya yine beni yanlız bırakırsan?

Asla Zeynep asla.

Dedim ve ona sıkıca sarıldım. Sarıldığımda buz gibi olduğunu hissettim. Daha fazla soğukta duymaması için kucağıma alıp arabaya bildirdim. Beklemeden yanındaki yerimi alıp arabayı eve sürdüm.

Yarım saat sonra eve geldik. Tam zeynebe döndüm ki uyuduğunu farkettim. Kucağıma alıp eve çıktım. Ve direk yatağa yatırıp onu saatlerce izledim.

Onu kaybedersem ben yaşayamam ki benim hayatımda tek değer verdiğim kişi.

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin