Capitolul 19

11 1 0
                                    

Dupa cina ii iau pe copiii si ii culc, zicandu-le o poveste. Than ma priveste de pe canapea, fredonand o melodie de adormit copii. Imediat ce adorm micutii, mergem si noi la culcare. E atat de liniste in castel, cu toate ca cu cateva ore in urma era cea mai mare galagie din tinut.
Dupa ce intram in dormitor, Than inchide incet usa si se intoarce catre mine. Inainteaza usor, lipindu-si apoi buzele de ale mele. Imi da usor la o parte rochia de pe umeri. Raman doar cu lenjeria pe mine. Ne punem incet pe pat, el stand deaspura mea, sarutandu-ma si jucandu-se cu parul meu. Isi da coroana si paltonul jos si continua sa ma sarute, in timp ce imi mangaie coapsele. Pana la urma isi da jos si camasa, scotand la iveala corpul sculptat parca cu dalta. Ii mangai cu varfurile penelor spatele, facandu-l din cand in cand sa tresara. Stiti ce urmeaza dupa...
Dimineata...(in perspectiva lui Thandruil)
Vreau sa dorm mai mult. Dar nu pot ca nenorocitul de soare imi intra in ochi! Deschid ochii si dau sa ma ridic, dar ii simt capul lui Marylon pe pieptul meu. Ce frumoasa e. O pup usor pe frunte. Din pacate am trezit-o.
- Buna dimineata, iubito!
(Marylon)
Voceau lui Than ma trezeste.
- Neata draga.
Ma incrunt buimacita si ma uit in camera.
- Ce am facut aseara?intreb ridicandu-ma in fund.
- Ceva ce trebuia facut acum ceva timp inainte de razboi. Mai vrei si diseara?
- Daca vine azi Galadriel si imi spune ca sunt insarcinata din nou nu prea cred.
- Ce tot spui acolo? Am rugat vraciul sa faca o vraja sa nu ramai insarcinata ieri-noapte. E cel mai bun din tinut, zice el si se afunda mai bune in asternuturi.
- Ai facut ce?intreb usor nervoasa.
- Am facut ceva gresit?
- Da! Cand eram mai tanara mi s-a prezis ca o sa am si o fata!
- Cu cine?sare ca ars.
- Poate vrei o palma peste ceafa, zic usor nervoasa.
- Glumeam! Vroiam sa te testez! Deja se pare ca deja ai intrat in toanele de insarcinata.
- Poate faci ca data trecuta!
- Chiar asta o sa fac, zice el in gluma.
Imi dau ochii peste cap si ma aplec sa il sarut.
Cineva bate la usa, fix cand eram la un milimetru de buzele lui. De afara se aude:
- Rege Thandruil, au venit seniorii din Rohan.
- La naiba cu evenimentele tale, Than.
- Stiu, Mary. Dar nu am de ales. Spunele sa astepte cateva minute!
- Da maiestate!se aude din spatele usii.
Ne luam hainele de pe jos, iar dupa aceea il ajut sa isi puna coroana pe cap.
- Scuze, Mary.
- Nu-i nimic, Than. Du-te si extinde-ne regatul, zic si il sarut scurt.
Raman singura in camera, dar imediat intra Elaine.
- Maiestate, astazi e Ceremonia alegerii, conform datini.
Sa va explic. Fiind gemeni, se aduc un pergament sacru si o sabie.
- Than stie?
- Se pare ca a cam uitat...
- A cam uitat?!tip disperata. Thandruil!tip dupa el iesind pe holul care duce spre sala tronului.
Inaintez cu pasi apasati. Seniorii raman inmarmuriti cand ma vad, poate din cauza ca sunt extrem de nervoasa. Ma uit calma la Thandruil si inaintez incet spre el. Se ridica de pe tron si vine in fata mea.
- Thandruil, draga,spun linistita in timp ce ii iau mainile intre ale mele. Am si eu sa te intreb ceva.
- Zi, iubito
- Cum ai putut sa uiti de Ceremonia Alegerii?zic ridicand vocea de la o nota joasa(do) la cea mai inalta nota posibila(tot do).
- Azi este? Upss...
- Thandruil...,marai enervata in timp ce el se da mai in spate cu mainile ridicate.
- Cred ca ati vrea sa va dati un pic inapoi, are toanele specifice, stiti voi despre ce vorbesc,le sopteste Thandruil seniorilor.
- Thandruil Greenleaf, te duci in acest moment si aranjezi totul pentru ceremonie astfel nici nu stii ce te asteapta!
- Da, Mary!zice si pleaca cu pas grabit sa aranjeze totul.
Stiu ca in spatele meu seniorii se uita unul la altu cu priviri gen: Regina asta e nebuna. Lasa ca va stiu eu gandurile. Ma intorc catre ei afisand un zambet un pic fals.
- Sunte-ti liberi, zic calma.
Wow, chiar ca am toane de insarcinata! Merg incet spre sala de bal, unde elfii deja lucreaza de zor. In spatele meu vine Elaine, cu Sauron si Horomne.
- Mama, ce se intampla?intreaba Hormne.
- O petrecere pentru voi, puiule. O sa fie magnifica!
- Atunci o sa invatam sa zburam?intreaba Sauron.
- De cate ori repeta chestia asta azi?o intreb pe dadaca fara sa intorc capul.
- De vreo 10.000 de ori.
- Maxim?
- Minim, regina.
- Cum credeam.
Ma uit la cei doi. Cu toate ca sunt gemeni, difera foarte mult. Sauron este direct si extrem de increzator, in timp ce Horomne este tacut si diplomat. Ma intreb o sa fie sora lor. Deja stiu ce nume o sa ii pun. Yavanna. A fost numele de fata a bunicii.
Than imi intrerupe sirul gandurilor cand isi pune mana pe mijlocul meu.
- Cum ti se pare, draga?
Sala devenii dintr-o incapere banala intr-o adevarat sala de ceremonii.
- S-au miscat repede. Impresionant.
- Mama, vreau sa zbor!
- Of, fitar zburatul, Sauron! Elaine, vino putin. Than, stai tu cu baietii.
- Bine, Mary.
O iau pe Elaine deoparte.
- Elaine, am o veste mare. Dar pana diseara sa nu spui la nimeni.
- Ce e, maiestate?
- Sunt insarcinata cu o fata. Dar taci din gura. Nu vreau sa se afle inca. O sa fie o veste un pic socanta pentru gemeni si sunt nervoasa in privinta asta.
- Da, maiestate. O sa fac tot ce doriti. O chem si pe Galadriel?
- Cheama-i pe toti prietenii nostri. Trimie veste in tot tinutul ca in seara asta e petrecere. Sa se duca vestea pana in Mordor. Inteles?
- Da maiestate.
Si fuge sa scrie toate scrisorile si sa le dea curierilor.
O sa fie o zi plina, prezic asta...

Am terminat si capitolul asta. Sper ca va place de Sauron si Hormonel, adica Horomne...
...akward silence...
Ok, bye!

Regina MordoruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum