Psychopat

555 29 35
                                    

Je rok 2017 a my jsme svědky zrodu nového archetypu. Archetyp, který by se dal nazvat "PSYCHOPAT".

Jsem si jistá, že mou povinností je převzít poslání Carla Gustava Junga a představit vám tento archetyp.


Takže- jak poznáte psychopata?

Takový psychopat je chodící černá duše. Neměl se narodit a tak na této planetě trpí, nikdo mu nerozumí a on chce být sám a vraždit.

A proto ho potkáte jedině v oblečení, které tohle dává najevo. Je černé. Může být tmavě černé, černé, temně černé, dvacekrát prané černé. Na oblečení můžete při bližším průzkumu najít i skvrny.Kečupové. Neupozorňujte na ně, nejsou tam od oběda. Psychopat by mohl vyhrožovat vraždou. Bude to nejčastěji tričko, kalhoty. Sukně a šaty ne. Ale bude mít mikinu. To je totiž taky psycho. Boty na nohách psychopata budou co nejpodobnější Steelkám. Ale jenom podobné. Třináctiletá holka si Steelky jen tak nepořídí.

Drsný vzhled už máme. Ale něco mu chybí.

Kdo ví, jestli vás uvidí. Je totiž možné, že bude mít dlouhou patku. Není to povinnost. Ale tmavé stoprocentně budou. A zadrcané. Protože si je prostě nebudou česat, je to zbytečné. Může mít velmi tmavé líčení, ale taky třeba žádné. Tady jde jen o styl. Je pravda, že tmavé kruhy pod očima by se neměly zakrývat make-upem, když už člověk celý večer sedí na posteli a čte creepypasty, aby krásné výrazné kruhy měl. Insomnie totiž nesmí chybět. Čím víc vymyšlených nemocí, které si psychopat zjistí sám doma u Googlu, tím líp.

Na krku může takovému druhu viset řetízek s přívěškem v podobě lebky, žiletky, nožíku, kůstky... no prostě fantazii se meze nekladou. A oni mají fantazie dost. Však musí vymýšlet to mučení pro jejich oběti. Je možné, že doplňky budou i na motivy obráceného kříže. Protože satanismus. Jsou to děti Satanovy, Satanovy milenky. Nesnáší křesťany a chce zapálit kostel, jakmile ho vidí místní farář, tak volá 158. Mamka je ale křesťanka a taťka byl ministrant, takže tak i tak ještě deset let zpátky má za sebou na fotce z prvního "školkového" dne minimálně pověšený křížeček pod fotkou celé rodiny.

Teď jde jen o to, jestli můžete takového psychopata potkat i uprostřed dne na obědě v místní restauraci nebo nákupu v místní sámošce. Takový psychopat totiž sedí v pokoji se zataženými žaluziemi a jediné světlo, kterého se mu dostává, je to z obrazovky notebooku. Přehrává si totiž celé dny Saw a navštěvuje Red Room. Takového psychopata ale nepotkáte ani na diskotéce v pátek večer, kdy jdete zapít přežitý týden. On totiž neposlouchá moderní hity. Jedině My Chemical Romance, SlipKnot, Sabaton a tak. Ikdyž slyšel jedině Na Na Na od prvního zmíněného interpreta. Můžete ho ale potkat v obchodě s domácími potřebami. Takový psychopat tam zabrousí, pokud nemá nabroušené nože. Třeba pro brousek. Pokud máte štěstí, najdete exemplář i ve své škole. Škola je totiž jedno z prostředí, kde se psychopati nuceně vyskytují. Protože je jim kolem dvanácti až patnácti let, musí dochodit základku. A ta je povinná. Myslíte, že takového psychopata potkáte v noci v lese, nejlépe za bouřky? Mýlíte se. Typický exemplář totiž nemá odvahu postavit se mámě a jít v deset večer do lesa. Má totiž večerku.

Chcete-li si jeden kousek ulovit a starat se o něj, můžete ho nalákat na plakáty AHS, skalpel nebo umělou krev.

Pak stačí zajít na veterinu kvůli odblešení, protože takový psychopat nepotřebuje hygienu. Nemusí se nikomu líbit, nemusí nikomu vonět. Naštvat na lidi. (Takže nakonec jo, kus od kusu to může být i nečistotné prase) Na veterině mu založí kartu. Proto by bylo dobré zvolit jméno. Nejlépe Jeff. Jako Jeff the Killer. Pít by chtěl krev, ale stačí, když mu nalijete Relax džus do barvy a krmit ho můžete třeba masem, ale neberte ho na zabíjačku, protože přes svou statečnost by mu bylo prasátka líto.

Zvířátko.

Když jsme u American Horror Story... psychopat pocítil své první nutkání polechtat někoho nožem právě při sledování Tatea. Protože Tate je... ehm, dalo by se s ním souložit. A takový psychopat se krve nebojí, takže akt dvou psychopatů by mohla být motivace pro E.L. James pro napsání dalšího dílu erotického čtiva. Na Facebooku má like nejen na oficiální stránce AHS, ale také dalších rádoby horror seriálů a  všech horrorových filmů vydaných v roce 2017. Neví, kdo je E. A. Poe a že existuje Spalovač mrtvol, ale ví, že vyjde film.

Kdo to je ten Krysař? Knížka? Aha. Tak tu jsem nečetla. Ne, ani Babičku jsem nečetla. Fakt ne. Já čtu jen Creepypasty na Wattpadu.

Každého vraha berou jako spřízněnou duši, kamaráda. Přitom kdyby vraha potkali, tak by vůbec nevěděli, co dělat. Navíc, kdyby se je snažil zabít a oni mu řekli, že je jejich kamarád, tak to asi schytají dvakrát tak. Ta touha vraždit by ještě stála za rozbor. Takže- psychopat má neuvěřitelnou chuť vystřílet školu. Bodá spolusedící kružítkem do paže, hází po lidech nůžky, při tělocviku trefuje lidi míčem do obličeje. Prostě pí... Psychopat miluje krev. Touží po tom, zabít svoji matematikářku a pít její krev. Ve skutečnosti měli největší zkušenost s krví při menstruaci. Kdyby šel po ulici a metr od něj někdo zastřelil člověka, podělal by se strachy. S největší pravděpodobností by střelený krvácel a psychopat by mu nedokázal pomoci, protože z kaluže krve by omdlel. Jeho vysvěnou prací je nájemný vrah, nebo patolog. Až na to, že nervy na tak dlouhá studia by neměl a složil tak jednu setinu zkoušek, než by to vzdal.

Nepozná rozdíl mezi Deep a Dark webem. Ale stejně chodí na ten temnější, nepoužívá speciální prohlížeče, prostě to najde na Googlu. Kupuje si tam nože, ikdyž nemá ponětí, kolik je jeden bitcoin. A záběry z Red roomu si pouští jako živá vysílání na Facebooku.

Tento archetyp je velmi přínosný, ačkoli očekávám, že do roku 2020 snad vymře. Protože to by mohli moderní psychopati maturovat a hledat práci a tam už nemůžou kancelář polepit obrázky voskových mrtvol z kriminálních pořadů.



pozn. pro rodiče psychopatů- zjistěte si, zda-li jste naposledy do telefonu neřekli "jasně, že přijedeme na víno, Aleně už je 11, to zvládne doma sama."

Pokud dítěti chybí pozornost, bude si ji hledat. Třeba tak, že si bude hrát na psychicky narušeného.

Myšlenky arogantní dámyKde žijí příběhy. Začni objevovat