38.BÖLÜM [...GÖL YAZI...]

2.4K 30 4
                                    

AŞK ACISI

38.BÖLÜM […GÖL YAZI…]

 GECİKTİĞİ İÇİN  ÖZÜR DİLERİM.

VOTE VE YORUMU UNUTMAYINIZ. İYİ OKUMALAR. İYİ GECELER.. SAAT 03:05

BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMDE SÜPRİZLER OLACAK HAZIRLIKLI OLUN DERİM. BELKİ KISA KESİT YA DA FRAGMAN GELİR. ZAMAN ATLAMASI YAPACAĞIM ARADA NE OLDUĞUNU ANLATACAĞIM…..

---Sencak---

#HATIRLATMA

Zeynep : Ben içeri geçiyorum. Çok yorgunum uyumak istiyorum. İyi geceler.

Özlem : İyi geceler. Kerem bence gönlünü al. Kızın yaşadıklarını biliyorsun sana daha önce sana bu planı söyleseydim siz eminim böyle olmayacaktınız.

Kerem : Sende sonradan öğrenmedin mi? Senin bir suçun yok hem merak etme ben onun gönlünü alırım…

Özlem : İyi geceler..

Kerem : Sana da artık sürpriz yarına kaldı desene..

Özlem : Bence öyle deme. Ben onu başka biri ile hazırlattım merdivenler uzak olduğu için buradan pek gözükmüyor..

Kerem : Özlem çok teşekkür ederim bu iyiliğini unutmayacağım..

Özlem : Sen Zeynep’i ikna et bende aşağıda yatağımı hazırlayayım..

-Zeynep-

 Benim yaşadıklarımı bile bile dinlemedi. Tamam beni korumak için indi arabadan ama ya ona bir şey olsaydı ben o zaman ne yapacaktım. Mert pisliğinin yaptıklarını hala daha aklımdan çıkartamıyorum onun yüzünden sevdiğim adama karşı mesafeli davranmak zorundayım ama sana ne kadar mesafeli davransam da seni kaybetmekten çok korkuyorum…

Kerem : Zeynep iyi misin ?

Zeynep kalkmaya çalışır ama Kerem Zeynep’i geri koltuğa çeker.

Zeynep : Kerem

Kerem : Sadece konuşmak istiyorum.

Zeynep : şimdi sırası değil derin derin nefes almaya başlar.

Kerem : Zeynep lütfen. Tamam sen haklıydın ben aptalın tekiyim seni dinlemeliydim o arabadan aşağıya inmeseydim seni kırmayacaktım, üzmeyecektim. Kabul ediyorum sen haklısın özür dilerim..

Zeynep :  Kerem nefes alamıyorum. Dışarı çıkmam lazım lütfen bırak..

Kerem : Tamam.

Zeynep koşarak dışarı çıkar bugüne kadar başından geçenleri hatırlar, Melis’in son yaşadıkları, Mert’in yaptıkları ve Kerem ile arasındaki mesafe koymaya çalışması bunların hepsi aklına gelir dayanamaz yere çöker ve ağlamaya başlar..

Özlem : Kerem Zeynep’e ne oldu?

Kerem : Bugün olanlar, daha öncesi Mert’in yaptıklarından kurtuldu derken yeni olan olaylar. Biraz yalnız kalsın istedim her zaman böyledir.

Özlem : Haksız değil. Ben olsam delirirdim.

Zeynep : Neden ben, neden biz, neden başkası değil? Ben ne kötülük yaptım ki neden ben bunları yaşıyorum.. Neden der ve elini vurmaya başlar üzüntüden ne yaptığının farkında değildir. Kerem arkadan gelir ve Zeynep’i durdurmaya çalışır..

Kerem : Zeynep dur. Zeynep yapma!

Zeynep : Kerem bırak, uzak dur benden bırak lütfen bırak. Kerem Zeynep’in ellerini tutar. Zeynep başını Kerem’in göğsüne yaslar..

AŞK ACISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin