18,01,17 година, вторник.
Телефонът ми издрънка в 12.01AM. Тъкмо бях задремала.. и получих съобщиние. От дългите. Естествено беше от приятеля ми.
Сигурно е чакал да стане 18- сти, за да ми честити 11- те месеца. Бяхме заедно от почти година. Много го обичах и бях тотално привързана към него. Всеки ден се виждахме. Той беше с една година по-голям от мен. Аз съм на 16, а той на 17. Казваше се Том, беше ми както гадже така и най-добър приятел. Помагаше ми във всичко и ме разбираше. Винаги ме подкрепяше, беше човек, на когото мога да имам доверие. Имахме както всяка двойка и лоши, и добри моменти. Просто беше момче мечта.
Но както всичко хубаво има край, така и този сън, в който живеех свърши..
*********************************
31,01,2017 година, вторник.След часовете както всеки ден той ме чакаше да илезна и да ме изпрати до нас. Но сега излеждаше странно, беше умислен. Тревожеше се за нещо.. Реших да го попитам:
- Какво има Том??
- Ами... виж Кендал аз.. аз искам да се разделим..
Целият свят ми се обърна с главата надолу за един миг.
- Какво? Чакай.. но защо?? Заедно сме от почти година?! Имаме си доверие.. не разбирам - казах и усетих как сълзите ми си поправиха път по лицето ми.
- Ами аз нямам обеснение.. просто не те чувствам вече така както беше преди.. Разбираш ли ме?
- НЕ ! - изкрещях - не те разбирам ! Почти година Том, почти година и ти сега ми казваш, че не изпитваш чувства към мен?! Какво трябва да означава това? Че 11 месеца отиват по дяволите ли???
- Извинявай Кендал.. опитай се да ме разбереш. Аз трябва да тръгвам. Много съжалявам. Чао.. - каза той и изчезна бързо.
Аз? Аз гледах бързо да се прибера. Не можах да сдържа сълзите си по пътя. Като се прибрах направих нещо, което не бях правела от много време..
***
Надявам се да ви е харесала главата ^^. Много ви моля гласувайте за нея, много е важно за мен. Също така бих желала да чуя мненията ви в коментарите ♡
YOU ARE READING
Грешна
RandomКакво става като останеш сама? Трябвало ли е да стане така? Кендал ще направи много грешки заради момчето, което истински обича. Но дали ще намери нова любов сред съучениците си. Рано или късно съдбата ще срещне Кендал и Том, но дали отношенята им щ...