Hari pertama persekolahan

41.2K 183 3
                                    

Maya tidak dapat melepaskan tiga orang rakanya yang masih dalam pelukannya itu.
Tiga orang kawan rapatnya dipandang buat kali terakhir kerana lepas ini mereka akan memasuki sekolah sekolah yang berlainan. Mereka sangat sedih. Rakan rakanya bernama Sarah, Mimi dan Lily. Mereka semua berumur 17 tahun dan mereka bersama sejak zaman tadika lagi.

PON PON bunyi hon kerwta limusin milik ayah maya berbunyi maya lambai buat kali terakhir ke arah rakannyq sebelum meningalkan mereka.

DI RUMAH

DATO Mustaqim a.k.a ayah Maya:D
DATIN Maisarah a.k.a ibu Maya: I
Maya: M

D: Maya cepat pergi bersiap dah lambat ni.

M:bersiap?pergi mana daddy? Maya kan baru pulang dari sekolah penatlah.

I: kita nak oergi daftar masuk sekolah kamu. Esok sekolah baru kamu dah start dah so hari ini kita kena daftar masuk.

M: yalah *naik atas

POV MAYA

Nasib sarah dan mimi pun cakap diaorang gi sekolah dia orang harini tapi lily seorang je lain sebab dia sekolah biasa mereka yang lain semua dimasukkan ke.sekolah berasrama penuh.

"Maya" panggilan ayahku mematikan lamunanku dan aq swgera mengambil suitcase ku dan turin ke bawah aq hanya mengenakan blouse kuning lengan panjang yang longgar dan jeans biru lusuh yang ketat rambutku dibiarkan free.

SORRY PEMBACA SEMUA BAB NI TAK BYUN DAN TUNGGANG LANGGANG AUTHOR MENGHADAPI MASALAH KETIKA MEMBUAT BAB NI DQN AURTHOR JANJIKAN BAB3 AKAN BETUL BETUL BLUE. BAGI PWNGETAHUAN PEMBACA SEMUA AUTHOR NI LELAKI DAN NAMA AUTHOR SAM

FOLLOW ME IN INSTA SAM3ey.

SEKOLAH BYUNTAETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang